"Škoda" kārdina ar jauno "Kodiaq" - iAuto

"Škoda" kārdina ar jauno "Kodiaq" 2

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.augusts 2016 13:29

"Škoda" jaunais krosovers "Kodiaq" tiks prezentēts 1.septembrī, taču jau šodien iespējams aplūkot dažas fotogrāfijas, kurās tiek atklātas jaunā modeļa detaļas.

Pateicoties šiem attēliem, ir skaidrs, ka Kodiaq priekšpuse veidota jaunajiem Škoda modeļiem raksturīgā stilā, automobilim ir asas formas glvenie lukturi ar diožu dienasgaismām to apakšējā daļā, diožu luturi arī aizmugurē, bet virzienrādītāju gaismas iestrādātas sānu spoguļu korpusos.

Zināms, ka 4697 mm garais un 1882 mm platais Kodiaq apveltīts ar 2791 mm riteņu garenbāzi. Automobiļa masa atkarībā no versijas būs 1450 – 1660 kg, bet bagāžas nodalījuma tilpums – 720 – 2065 vai 630 – 270 litri (septiņu vietu modelis). Nolokot aizmugures vai abas aizmugures sēdekļu rindas, kravas telpas apjoms pieaugs līdz 2005 litriem.

Motoru klāstu veidos 1,4 litru benzīna agregāts ar 125 un 150 ZS, 2,0 litru motors ar 180 ZS, kā arī divi dīzeļi ar 150 un 190 Zs. Par sadarbības partneri tiem varēs izvēlēties sešu pakāpju manuālo pārnesumkārbu vai sešu diapazonu DSG robotizēto divsajūgu transmisiju.

Vēlāk tiek solīta arī hibrīdiekārta, taču tā kļūs pieejama ne ātrāk par 2019.gadu.

Kodiaq būs aprīkots ar adaptīvo balstiekārtu Dynamic Chassis Control, kurai ir trīs iestatījumi: Normal, Comfort un Sport, bet pilnpiedziņas versijas iegūs speciālu režīmi bezceļiem, kas ļaus mainīt ABS, stabilizācijas sistēmas un motora uzvedību.

Vadītāja rīcībā būs moderna multimediju sistēma ar viedtālruņu atbalstu, Head-Up projekcijas displejs (pirmoreiz Škoda modeļiem), 360 grādu apkārtskata kamera, piekabes asistents, automātiskā bremzēšanas sistēma, kas aktivizējas konstatējot šķērsli (piemēram, gājēju).

testu prototips

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
DE 11.augusts 2016 11:41
1 1 Atbildēt

Džips kā džips,tikai lukturi savādāki.Ne ar ko neizbrīnīsi.

ED 11.augusts 2016 13:20
1 1 Atbildēt

vajadzēja jau nu gan Tev zināt, ka čehu galvenais arguments parasti ir CENa plus, protams, Volkswagen tehnika

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Gribi braukt “pa lēto” – izvēlies Dacia 15

Vācijas automobiļu kluba ADAC aprēķini liecina, ka izmaksu ziņā neviena cita marka nespēj sacensties ar Dacia, turklāt savu pārākumu tā pierāda visās automobiļu klasēs, kur tā pārstāvēta. Lasīt vairāk

 

Tas bija pēdējais – Volkswagen Drēzdenes rūpnīca izlaiž pēdējo eksemplāru

Šonedēļ Drēzdenes Caurspīdīgajā rūpnīcā (Gläserne manufaktur) noslēdzās vesels laikmets. No konveijera noripoja pēdējais automobilis – sarkans VW ID.3 GTX, kas kļuva par simbolisku robežšķirtni rūpnīcas vēsturē. Lasīt vairāk

 

Jaunais BMW iX3 spēs nobraukt vairāk par 800 km(+ VIDEO) 1

Tikai pāris mēnešus pēc oficiālās pirmizrādes mobilitātes izstādē Minhenē arī Rīgā tika izrādīts jaunās paaudzes elektromobilis BMW iX3. Tas radīts uz jaunās Neue Klasse jeb jaunā klase platformas, un ir pirmais sērijveida modelis, kas pārstāv BMW jauno dizaina valodu. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti