Goodyear un Renault uzlabo rites pretestību un rada Tall and Narrow riepas

Foto: Publicitātes attēls

Madara Zvejniece | 12.augusts 2016 14:05

Goodyear sadarbosies ar Renault, kopīgi strādājot pie modeļa Scenic aprīkojuma. Renault izvēlējies pašu jaunāko Goodyear produktu – Tall and Narrow riepas –, kas nodrošina izcilu rites pretestību (Ultra-low rolling resistence).

Īpaši zema rites pretestība ir svarīgs faktors, kas palīdz mazināt CO2 un tādējādi sasniegt uzstādītos mērķus attiecībā uz kaitīgo gāzu izmešiem. Riepas atbalsta tehnoloģiju rites pretestības līmeņu uzturēšanai vēl nebijuši zemā līmenī. Tall and Narrow to nodrošina*.

Mazais riepas platums (Narrow) nozīmē, ka Scenic saskares laukums ar ceļa virsmu kļūst nevis plats, bet garš un šaurs, sniedzot vairākas priekšrocības, tostarp labāku aerodinamiku, kas mazina degvielas patēriņu, zemāku troksni un augstāku noturību pret akvaplanēšanu*.

Apzīmējums Tall attiecas uz malas diametru. Ja tas ir lielāks, samazinās riepas deformācija, tādējādi tās iekšpuse uzsilst mazāk, radot zemāku rites pretestību. Tall riepas var nodrošināt arī augstāku komforta līmeni (ar vienādu gaisa spiedienu riepā), jo lielāks diametrs absorbē vairāk ceļa nelīdzenumu*.

Jauno Renault Scenic modeli aprīkos ar 195/55R20 95H XL Goodyear EfficentGrip Performance un 195/55R20 95H XL Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 riepām, kas pieejamas tirgū kopš šī gada jūlija. Goodyear būs vienīgais 195/55R20 95H XL vissezonu riepu piegadātājs modelim un piedāvās arī ziemas riepu modeli 195/55R20 95H XL Goodyear UltraGrip Performance Gen-1, sākot ar 2016. gada septembri.

Goodyear EfficientGrip Performance Tall and Narrow riepas nesen tika izrādītas Ženēvas autošovā, kur Renault stendā tās bija skatāmas jaunajam automašīnas Scenic modelim.

“Lai pārliecinātu Renault, ka varam izgatavot prasībām atbilstošas riepas, iesaistījām mūsu izpētes grupu. Tādējādi jau sākumā varējām nodrošināt Renault automašīnām testa riepas, kas vēlāk noderēja jauno riepu izstrādes procesā,” saka Rolands Klouzs (Roland Close), Goodyear Dunlop EMEA riepu tehnoloģiju patērētāju nodaļas direktors.

R. Klouzs piebilst, ka Renault inženieri un dizaineri pēc sākotnējiem testiem bija pārliecināti – Tall and Narrow riepas palīdzēs sasniegt ambiciozos mērķus saistībā ar zemo rites pretestību, vienlaikus saglabājot sniegumu citos testēšanas kritērijos.

*Testi veikti laikā no 2013. gada septembra līdz 2016. gada aprīlim Goodyear testu poligonā Mirevalā (Mireval) un Renault testu poligonā Obvuā (Aubevoye).

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga avārija tunelī (+ VIDEO) 4

Tunelī, uz Adleras-Soču autoceļa saskrienas divi kravas un trīs vieglie automobiļi. Tiek ziņots, ka avārijas rezultātā cietuši seši cilvēki. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektriskos Cadillac izpērk 19 minūtēs 8

Pirmos 1500 pilnībā elektriskā krosovera Lyriq eksemplārus klienti izpirkuši 19 minūšu laikā, ziņo Cadillac savā Twitter kontā. Lasīt vairāk

 

Brūk vecie tilti, atbildību neviens neuzņemas (+ VIDEO) 7

Pār tiltu, kas zaudējis nestspēju un nav drošs, braukt nedrīkstētu, bet uzņēmēji, tostarp kokrūpnieki ar smagām kravām, tomēr brauc, jo neesot citas izejas. Lasīt vairāk

 

"Bolt" samazinājis skrejriteņu ātrumu visos Rīgas parkos 5

Transporta platforma "Bolt" no pirmdienas ierobežojusi maksimālo elektrisko skrejriteņu ātrumu no 25 kilometriem stundā līdz 15 kilometriem stundā visos Rīgas parkos, dārzos un skvēros, aģentūrai LETA pavēstīja "Bolt" pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti