Goodyear un Renault uzlabo rites pretestību un rada Tall and Narrow riepas

 

Foto: Publicitātes attēls

Madara Zvejniece | 12.augusts 2016 14:05

Goodyear sadarbosies ar Renault, kopīgi strādājot pie modeļa Scenic aprīkojuma. Renault izvēlējies pašu jaunāko Goodyear produktu – Tall and Narrow riepas –, kas nodrošina izcilu rites pretestību (Ultra-low rolling resistence).

Īpaši zema rites pretestība ir svarīgs faktors, kas palīdz mazināt CO2 un tādējādi sasniegt uzstādītos mērķus attiecībā uz kaitīgo gāzu izmešiem. Riepas atbalsta tehnoloģiju rites pretestības līmeņu uzturēšanai vēl nebijuši zemā līmenī. Tall and Narrow to nodrošina*.

Mazais riepas platums (Narrow) nozīmē, ka Scenic saskares laukums ar ceļa virsmu kļūst nevis plats, bet garš un šaurs, sniedzot vairākas priekšrocības, tostarp labāku aerodinamiku, kas mazina degvielas patēriņu, zemāku troksni un augstāku noturību pret akvaplanēšanu*.

Apzīmējums Tall attiecas uz malas diametru. Ja tas ir lielāks, samazinās riepas deformācija, tādējādi tās iekšpuse uzsilst mazāk, radot zemāku rites pretestību. Tall riepas var nodrošināt arī augstāku komforta līmeni (ar vienādu gaisa spiedienu riepā), jo lielāks diametrs absorbē vairāk ceļa nelīdzenumu*.

Jauno Renault Scenic modeli aprīkos ar 195/55R20 95H XL Goodyear EfficentGrip Performance un 195/55R20 95H XL Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 riepām, kas pieejamas tirgū kopš šī gada jūlija. Goodyear būs vienīgais 195/55R20 95H XL vissezonu riepu piegadātājs modelim un piedāvās arī ziemas riepu modeli 195/55R20 95H XL Goodyear UltraGrip Performance Gen-1, sākot ar 2016. gada septembri.

Goodyear EfficientGrip Performance Tall and Narrow riepas nesen tika izrādītas Ženēvas autošovā, kur Renault stendā tās bija skatāmas jaunajam automašīnas Scenic modelim.

“Lai pārliecinātu Renault, ka varam izgatavot prasībām atbilstošas riepas, iesaistījām mūsu izpētes grupu. Tādējādi jau sākumā varējām nodrošināt Renault automašīnām testa riepas, kas vēlāk noderēja jauno riepu izstrādes procesā,” saka Rolands Klouzs (Roland Close), Goodyear Dunlop EMEA riepu tehnoloģiju patērētāju nodaļas direktors.

R. Klouzs piebilst, ka Renault inženieri un dizaineri pēc sākotnējiem testiem bija pārliecināti – Tall and Narrow riepas palīdzēs sasniegt ambiciozos mērķus saistībā ar zemo rites pretestību, vienlaikus saglabājot sniegumu citos testēšanas kritērijos.

*Testi veikti laikā no 2013. gada septembra līdz 2016. gada aprīlim Goodyear testu poligonā Mirevalā (Mireval) un Renault testu poligonā Obvuā (Aubevoye).

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti