750 Zs un 500 km - "Mercedes-Maybach 6" koncepts ir elektromobilis (+ foto)

 

Foto: Publicitātes foto

iAuto | 19.augusts 2016 15:37

Šodien publicēta plašāka informācija par Mercedes-Maybach kupejas konceptu, kas patlaban piedzīvo pirmizrādi Peblbīčas motoršovā.

Tagad mēs zinām, ka 5700 mm garais, 2100 mm platais un 1328 mm augstais Mercedes-Maybach 6 ir par 673 mm garāks, 201 mm platāks un 83 mm zemāks nekā Mercedes S-klases sedans. Divdurvju kupejai ir “kaijas spārnu” tipa, uz augšu atveramas durvis un 24 collu riteņu diski. Konceptam iebūvēti sēdekļi ar sensoriem, kas var nodot mašīnas elektronikai dažādas komandas, piemēram, noregulēt temperatūru salonā, sēdekļus atbilstoši katra pasažiera augumam vai patstāvīgi  izvēlēsies salona izgaismojumu atkarībā no braucēju apģērba. Jau pieminētie sensori patstāvīgi mēra braucēju asinsspiedienu un pulsu un vajadzības gadījumā aktivizē masāžas funkciju.

Kupejas priekšējais panelis būtībā ir viens liels, caurspīdīgs displejs, kas stiepjas no vienām durvīm līdz otrām. Svarīgākā informācija tiek atainota divos cilindros vadītāja priekšā, bet daļa datu tiek projicēti visa vējstikla platumā. Automašīna komplektēta ar autonomās braukšanas sistēmu un divām ceļojumu somām, ko pārvadā mašīnas bagāžniekā spēkrata priekšpusē. Aizmugurē atrodas vēl viens bagāžnieks, kas pielāgots dzērienu uzglabāšanai.

Mercedes-Maybach 6 aprīkots ar četriem elektromotoriem, kuru kopējā jauda - 750 Zs. Savukārt enerģijas krājumi tiek uzglabāti 80 kilovatstundu baterijā, kas iebūvēta zem koncepta grīdas. Izmantojot speciālu ātrās uzlādēšanas iekārtu, 100 km distancei koncepta baterijas var uzlādēt nieka 5 minūšu laikā. 

Ražotājs norādījis, ka 100 km/h kupeja sasniedz nepilnās četrās sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots pie atzīmes 250 km/h. Ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem iespējams nobraukt vairāk nekā 500 km, bet strāvas krājumus atjauno pie parastā mājas elektrotīkla, ar speciālas uzlādēšanas iekārtas vai indukcijas metodes palīdzību. 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti