Līdz pat 50 km tikai ar elektrību - Toyota prezentē jauno Prius Plug-in modeli 2

 
Toyota Baltic | 30.septembris 2016 16:56

Apvienojot visas jaunā pilnā hibrīda, uz TNGA (Toyota Jaunā globālā arhitektūra) platformas būvētā, ceturtās paaudzes Prius īpašības ar klasē vadošo pilnīgi elektrisko EV braukšanas režīmā nobraucamo attālumu un prezentējot vairākas ārkārtīgi inovatīvas jaunās tehnoloģijas, jaunais Prius Plug-in hibrīds 2016. gada Parīzes autoizstādē piedzīvo savu Eiropas debiju.

TOYOTA BIJA PIRMAIS UZŅĒMUMS, kas pasaulei piedāvāja PHV (Plug-in Hybrid Vehicle) tehnoloģiju. Šodien, atklājot otrās paaudzes Prius Plug-in hibrīdu, Toyota sper soli tuvāk savam mērķim līdz 2050. gadam samazināt sava automobiļu klāsta CO2 emisijas par 90%*, izmantojot HV (hibrīda automobiļu), PHV, EV (elektroautomobiļu) un FCV (degvielas šūnu automobiļu) tehnoloģijas.

Toyota jaunais PHV ir spēcīga atbilde uz klientu atsauksmēm par pirmās paaudzes Prius Plug-in hibrīdu un ne vien nozīmīga jaunākās paaudzes Prius evolūcija, bet arī patiesi unikāls automobilis pats par sevi.

Tas aprīkots ar virkni izsmalcinātu un revolucionāru tehnoloģiju, tostarp ar divu motoru EV piedziņas sistēmu, akumulatora uzsildīšanas sistēmu un divām pasaules pirmizrādēm – EV nobraucamo attālumu pagarinošu saules paneļu jumtu un gāzu iesmidzināšanas siltumsūkņa automātisko gaisa kondicionētāju.
Jaunā Prius Plug-in hibrīda EV režīmā nobraucamais attālums ir divkāršots – vairāk nekā 50 km – un maksimālais EV ātrums ir palielināts no 85 līdz 135 km/h, tas ir būtisks lēciens efektivitātes, braukšanas veiktspējas, inovāciju un stila jomās, vienlaikus saglabājot absolūtu uzticību Toyota mērķim – radīt vispilnīgāko ekoautomobili.

MODERNA PHV TEHNOLOĢIJA, IESPAIDĪGA EV BRAUKŠANAS PIEREDZE

Jaunā Prius Plug-in hibrīda sirds ir jaunākās paaudzes Toyota modernā PHV tehnoloģija. Tā klientiem dāvā divus automobiļus vienā: vēl izsmalcinātāku pilnā hibrīda piedziņu un reālu, pilnībā elektrisku EV braukšanas pieredzi ar divkārt garāku nobraucamo attālumu nekā iepriekšējās paaudzes modelim.

Šis ievērojamais EV nobraucamā attāluma pieaugums ir balstīts uz tehnoloģiskiem uzlabojumiem trīs galvenajās jomās: optimāla akumulatora izstrāde, maksimāla EV braukšanas veiktspēja un uzlabots uzlādes laiks, lai vairotu vadītāja ērtības.

Zem aizmugures bagāžas nodalījuma novietotais, lielas kapacitātes litija-jonu akumulators ir galvenais priekšnosacījums jaunā Toyota PHV būtiski uzlabotajam 50 km EV nobraucamajam attālumam. Akumulatora tilpums ir palielināts no 87 līdz 145 litriem, bet enerģijas kapacitāte divkāršota no 4,4 līdz 8,8 kWh, un tomēr, sverot 120 kg, tas ir tikai par 50% smagāks par savu priekšteci.

Vēl vairāk, uzlādes laikā jaunā akumulatora apsildes sistēma uzsilda akumulatoru līdz efektīvai darba temperatūrai, pat ja āra temperatūra sasniedz –20 grādus pēc Celsija. Tas nodrošina, ka gan akumulatora jauda, gan efektivitāte tiek uzturētas pietiekamā līmenī, lai aukstie laikapstākļi minimāli ietekmētu EV režīmā nobraucamo attālumu, un visa jauda ir pieejama jau no automobiļa iedarbināšanas brīža pat ļoti aukstos apstākļos.

Maksimālā uzlādes jauda ir palielināta no 2 līdz 3,3 kW, pašu akumulatoru pilnībā var uzlādēt par 65% īsākā laikā – tikai 2 stundās, izmantojot Type II Mode III Mennekes savienotāju, un 3 stundās un 10 minūtēs, izmantojot standarta mājsaimniecības strāvas rozeti.

Vēl viena pasaules debija ir automātiskais gaisa kondicionētājs, kuru tagad darbina gāzu iesmidzināšanas siltumsūknis, kas uzsilda salonu, ja āra temperatūra ir vien 10 grādi pēc Celsija, neiedarbinot dzinēju, tādējādi samazinot salona apsildes ietekmi uz EV nobraucamo attālumu.

Pilnā hibrīda piedziņas sistēmas jaunā transmisija ir aprīkota ar jaunu, ārkārtīgi efektīvu PCU (jaudas kontroles sistēma) iekārtu, kas Prius Plug-in hibrīdam nodrošina neparasti augstu vispārējo efektivitāti. Tā apvieno uzlabotu EV un HV braukšanas veiktspēju ar vidējo degvielas patēriņu tikai 1,0* l/100 km un CO2 emisijām tikai 22* g/km.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Bils 30.septembris 2016 19:34
1 0 Atbildēt

Man šķiet ka priekšpusē par maz lampiņu! :)

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti