Nissan iegādājas 34% Mitsubishi Motors akciju

Foto: Publicitātes attēls

Nissan | 25.oktobris 2016 7:37

Nissan Motor Co., Ltd., (Nissan) ir noslēdzis savu 34% uzņēmuma Mitsubishi Motors pamatkapitāla akciju iegādi un kļuvis par tā lielāko akcionāru.

Mitsubishi Motors kļūs arī par daļu no Nissan un Renault globālās alianses. Pievienojot Mitsubishi Motors, alianse pēc globālajiem apmēriem būs starp pasaules trim lielākajām autonozares grupām ar 10 miljoniem pārdotu automobiļu 2016. finanšu gadā.

Nissan priekšsēdētājs un izpilddirektors Karloss Gosns (Carlos Ghosn) paziņoja, ka Nissan un Mitsubishi Motors sadarbosies kopīgu iepirkumu, dziļākas lokalizācijas, kopīgas rūpnīcu izmantošanas, kopīgu automobiļu platformu, tehnoloģiju apmaiņas un uzņēmumu paplašināšanas kombinētās klātbūtnes gan izveidoto, gan radušos tirgu jomās.

“Nissan, Mitsubishi Motors un Renault apvienošanās izveidos jaunu spēku globālajā autoražošanā,” sacīja Gosns. “Tā būs viena no trim lielākajām autonozares grupām ar apjoma radītiem ietaupījumiem, modernām tehnoloģijām un ražošanas iespējām izgatavot automobiļus atbilstoši klientu prasībām jebkurā tirgus segmentā un jebkurā tirgū visā pasaulē.”

Gosns prognozēja, ka, pateicoties šai partnerībai ar Mitsubishi Motors, Nissan mērķē uz sinerģijas ieguvumiem 2017. finanšu gadā 24 miljardu jēnu apmērā, tos palielinot līdz 60 miljardiem jēnu 2018. finanšu gadā un pēc tam. Ieguvumi veicinās lielākus ieņēmumus uz vienu akciju, paredzot aptuveni 4 jēnas par akciju 2017. finanšu gadā un 10 jēnas par akciju 2018. finanšu gadā – virs jebkura peļņas pieauguma, kas saistīts ar Nissan kopējo akciju paketi uzņēmumā Mitsubishi Motors.

Nissan piedāvāja savu palīdzību Mitsubishi Motors pēc Mitsubishi Motors prezidenta un izpilddirektora – Osamu Masuko (Osamu Masuko) lūguma pēc uzņēmuma degvielas ekonomijas krīzes. Pēdējos piecus gadus abi uzņēmumi ir sadarbojušies, strādājot pie „Kei cars” automobiļiem Japānas tirgum.

“Mēs esam apņēmušies palīdzēt Mitsubishi Motors atjaunot klientu uzticību,” sacīja Gosns. “Tā ir prioritāte, jo mēs tiecamies pēc mūsu paplašinātās partnerības sinerģijas un izaugsmes potenciāla.”

Šīs stratēģijas ietvaros Nissan ir izvirzījis četrus pārstāvjus Mitsubishi Motors valdē, tai skaitā Gosnu kā vēlētu priekšsēdētāju.

Pārējie izvirzītie kandidāti ir ilgtspējas nodaļas vadītājs un globālo ārlietu nodaļas vadītājs – Hitoši Kavaguči (Hitoshi Kawaguchi), globālais kontrolieris un globālo aktīvu pārvaldnieks – Hiroši Karube (Hiroshi Karube) un Nissan pašreizējais pārstāvis Mitsubishi Motors valdē – Mitsuhiko Jamašita (Mitsuhiko Yamashita).

Jamašita pievienojās uzņēmumam šī gada sākumā pēc Masuko lūguma kā attīstības viceprezidents un izpildkomitejas loceklis.

Gosns ir paziņojis par vairākām vadības izmaiņām, kas būs spēkā no šī gada 1. novembra, lai viņam ļautu koncentrēties uz Nissan snieguma saglabāšanu, vienlaikus atbalstot Masuko Mitsubishi Motors.

Gosns ir piedāvājis Nissan valdei, kura to ir apstiprinājusi, pašreizējā konkurences nodaļas vadītāja – Hiroto Saikava (Hiroto Saikawa) iecelšanu par kopējo izpilddirektoru.

Saikava pēctecis konkurences nodaļas vadītāja amatā būs pašreizējais iepirkumu nodaļas viceprezidents – Jasuhiro Jamauči (Yasuhiro Yamauchi).

Pašreizējā Jamauči vietniece – Veronika Sarlata-Depote (Veronique Sarlat-Depotte) ir uzņēmusies iepirkuma nodaļas viceprezidentes un Renault-Nissan iepirkumu organizācijas vadītājas pienākumus. Viņu atbalstīs Makoto Učida (Makoto Uchida), kurš uzņemsies atbildību par Nissan iepirkumiem.

Tāpat pēc Masuko lūguma Mitsubishi Motors vadības komandu papildinās pašreizējais Nissan izpildes nodaļas vadītājs – Trevors Manns (Trevor Mann), kurš kļūs par Mitsubishi Motors izpilddirektoru.

Mannu kā izpildes nodaļas vadītāju aizstās Hosē Munozs (Jose Munoz), kurš turpinās darbu kā Nissan priekšsēdētājs Ziemeļamerikas reģionā.

Gosns noslēdza: “Laikā, kad globālajā autonozarē notiek bezprecedenta izmaiņas, šī stratēģija balstīsies uz mūsu esošajām priekšrocībām un pārvaldības iespējām, lai nodrošinātu lielāku konkurētspēju, labākus produktus mūsu klientiem un pievilcīgu peļņu akcionāriem.”

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV Auto Ziņas TESTĒ: Citroen C4 izlēmis kļūt par krosoveru (+ VIDEO) 1

Piecpadsmit gadus laimīgi nodzīvojis kā parasts kompaktklases hečbeks, C4 piepeši izlēmis kļūt par krosoveru - vai vismaz krosoveram līdzīgu priekšmetu. Lai debija padotos pēc iespējas spilgtāka, Citroen licis lietā virsbūves tipu, kas vairāk raksturīgs tādiem automobiļiem kā BMW X6 - ar slīpu aizmuguri kā kupejai  vai tā sauktajam liftbekam. Lasīt vairāk

 

Vēl viena jubileja – jau 15 miljoni Škoda 5

Čehijas autoražotājs Škoda piedzīvo otru svarīgu notikumu neilgā laikā – šoreiz šampanieti var atvērt par godu piecpadsmitmiljonajam automobilim. Lasīt vairāk

 

Indiāņi nepiekāpjas; Stellantis varētu atteikties no nosaukuma Cherokee 10

Jaundibinātais autobūves koncerns Stellantis ar tajā ietilpstošo marku Jeep nonācis negaidīta izaicinājuma priekšā - čiroki cilts indiāņi ir neapmierināta ar sava vārda izmantošanu civilizācijas labumiem. Lasīt vairāk

 

Elektrisko automašīnu uzticamība: īpašnieku aptauja parāda, ka bažām nav pamata 25

Uzticamība ir viens no svarīgākajiem kritērijiem, izvēloties jaunu auto. Strauji augot elektrisko automašīnu popularitātei, pilnīgi dabiski rodas jautājums – cik uzticami ir elektromobiļi? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti