Renault trešā ceturkšņa ieņēmumi palielinājušies par 13%

 

Foto: Publicitātes attēls

Nozare.lv | 28.oktobris 2016 13:03

Renault grupas ieņēmumi šajā ceturksnī sasnieguši EUR 10,546 miljonus. Pieaugums galvenokārt saistīts ar Eiropas tirgus spēcīgo izaugsmi un veiksmīgo piedāvājumu.

Globālajam autobūves tirgum pieaugot par 5%, Renault grupas automobiļu reģistrāciju skaits audzis par 16% līdz 721,741 vienībām. Grupas tirgus daļa palielinājās par 0.3 punktiem līdz 3.3%.

Grupa turpināja just aktīvu inerci Eiropas tirgū, ko devis atjaunoto modeļu piedāvājums (+5.3%). Reģistrāciju skaits pieauga par 11.3%, kamēr papildus 0.5 punkti palielināja ražotāja tirgus daļu līdz 9.5%.

Pateicoties jaunajiem Megane, Kadjar, Espace un Talisman modeļiem, Renault zīmola pārdošanas apjomi pieauga par 8.1%. Otrais visvairāk pārdotais modelis Eiropā joprojām ir Clio IV, kamēr Captur atkal ir vadošais krosovers savā klasē. Renault ZOE sasniedzot 22.4% pieaugumu, Eiropas elektrisko auto segmentā Renault tirgus daļa trešajā ceturksnī pieauga līdz 20.8%. Dacia zīmola pārdošanas rādītāji palielinājās par 22.1%, galvenokārt pateicoties Sandero Stepway un Duster modeļiem.

Francijā šajā ceturksnī autoražotāja rezultāti pārspēja tirgus pieauguma tempu, sasniedzot 3.9% kāpumu reģistrāciju skaitā - līdz pat 123,000 vienībām. Septembra beigās pieci no Renault grupas automobiļiem atradās starp Top 10 pārdotākajiem pasažieru auto, Clio IV ierindojoties līdera pozīcijā un Captur atrodoties starp vadošajiem modeļiem savā segmentā. Pārskata ceturksnī Sandero saglabājis mazumtirdzniecībā visvairāk pārdotā auto pozīciju.

Pasaules tirgū, neraugoties uz saspīlējumiem Brazīlijā, Krievijā un Alžīrijā, grupas pārdošanas apjomi ir auguši par 21.5%. Katrā no reģioniem grupa ir spējusi palielināt savu tirgus daļu.

Āfrikā, Tuvajos Austrumos un Indijas reģionā grupas reģistrāciju skaits audzis par 85%. Tirgus daļa pieauga par 2.7 punktiem līdz 6.4%.

Irānā Renault grupa turpināja 2016. gada pirmās puses pozitīvo inerci, kur piegādes apjomi pieauga par 135.5%, pateicoties veiksmīgajiem Logan un Sandero modeļiem. Grupas tirgus daļa palielinājās par 2.9 punktiem līdz 9.6%.

Indijā tirgus pieaugums sastādījis 17%, kamēr Renault reģistrāciju skaits pieauga septiņkārt, pateicoties Kwid modeļa panākumiem. Kopš gada sākuma tika reģistrēti 82,771 Kwid automobiļi, no kuriem 34,350 tika reģistrēti tikai trešajā ceturksnī.

Ziemeļāfrikā Renault grupas auto reģistrāciju skaits audzis par 13.6%, kamēr kopējais tirgus kritums sasniedza 15%. Tirgus daļa palielinājās par 10.6 punktiem, sasniedzot rekordaugstus 42.2%. Alžīrijā tirgu turpina novājināt pašreizējie importa kvotu regulējumi. Arī šajos apstākļos Renault grupa spēja noturēt savas līderpozīcijas tirgū, iegūstot papildus 29.2 punktus un noturot 63.1% lielu tirgus daļu. Trīs visvairāk pārdotie modeļi – Orānā ražotie Symbol un Sandero, kā arī Logan.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mazda 6 pēctecis: Mazda ar diviem jaunumiem Auto China 2024 izstādē (+ FOTO)

Pekinas autoizstādē Japānas autobūves uzņēmums Mazda nodemonstrējis divus jaunumus: sedanu EZ-6 un krosoveru Arata. Lasīt vairāk

 

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 22

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 35

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 17

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti