Mini sola vēl labāk bezceļiem pielāgotu "Countryman"

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 31.oktobris 2016 7:47

Britu kompānija "Mini" strādā pie krosovera "Countryman" īpašās modifikācijas, kas būšot vēl labāk pielāgota bezceļu pārvarēšanai nekā standarta versija.

Uz "Countryman" otrās paaudzes modeļa bāzes radītā uzlabotā bezceļa versija tiks aprīkota ar plastikāta virsbūves aizsargiem, izturīgākiem bamperiem, rupja protektora apvidus riepām un modernizētu piekari ar augstāku klīrensu. 

Atgādināsim, ka "Countryman" otrās paaudzes modelis tika prezentēts 26.oktobrī.

Salīdzinot ar pirmās paaudzes modeli, jaunais "Countryman" ir 200 mm garāks (tagad 4297 mm) un 30 mm platāks (1819 mm), savukārt riteņu garenbāze pieaugusi par 75 mm (2670 mm). Automobilis apveltīts ar 450 litru bagāžnieku, ko var palielināt līdz 1309 litriem, ja noloka aizmugures sēdekļu atzveltnes. Zem bagāžnieka grīdas "Mini" paslēpis "Picnic Bench" – izlokāmu polsterētu konstrukciju, kas vienlaikus kalpo gan par “piknika sēdekli”, gan par bagāžnieka malas aizsargu.  

Aizmugures sēdekļa atzveltni var sadalīt proporcijas 40:20:40, regulēt tās slīpumu vai pārbīdīt garumā, bet bagāžas nodalījuma vāks aprīkots ar elektropiedziņu.

Priekšpusē jaunums ir jaunās paaudzes multimediju sistēma (par piemaksu – skārienjutīgs ekrāns ar navigāciju), kā arī sarkanais motora iedarbināšanas slēdzis, ko pazīstam no citiem jaunajiem "Mini". Ekstru sarakstā tagad atrodami arī tādi jaunievedumi kā "Head-Up" projekcijas displejs (600 eiro) un elektriski regulējami sēdekļi (1250 eiro).

"Countryman" bāzes versijai paredzēts 1,5 litru 136 Zs (220 Nm) benzīna dzinējs, taču krosovers pieejams arī variantā ar 2,0 litru 192 Zs benzīna motoru ("Cooper S Countryman") un diviem dīzeļiem, kas attīsta 150 (Cooper D Countryman) un 190 Zs (Cooper SD Countryman). Visas versijas jau no rūpnīcas komplektētas ar "All4" pilnpiedziņu.

Šoreiz „Countryman” būs pieejams arī kā "Plug-In" hibrīds "Cooper S E Countryman ALL4", kļūstot par “Mini” kompānijas vēsturē pirmo hibrīda modeli. Tas tiks aprīkots ar "BMW 2-Series Active Tourer 225xe" spēka iekārtu, kas apvieno 1,5 litru 136 Zs benzīna un 88 Zs jaudīgu elektromotoru, sešpakāpju automātisko pārnesumkārbu un 7,7 kilovatstundu litija-jonu akumulatoru bloku. Sistēmas kopējā jauda ir 224 Zs un 385 Nm, bet vidējais degvielas patēriņš kombinētajā ciklā ir 2,1 litrs uz 100 km. Ar elektrību "Mini" hibrīdautomobilis spēs nobraukt aptuveni 40 km.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti