Volkswagen prezentē modernizēto Golf VII (+ foto)

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 10.novembris 2016 15:55

Volkswagen visvairāk pieprasītajam modelim Golf, kas no 2012.gada izdzīvo savu septīto dzīves ciklu, pabeigts modernizācijas process. Uzlabojumus konstrukcijā saņēmis ne vien četrdurvju hečbeks, bet arī divdurvju versija, Golf GTI, Golf GTE un Golf Variant.

Automašīnas izskats mainījies salīdzinoši maz, tomēr pārmaiņas saskatīt var. Feislifta modeli visvieglāk atpazīt pēc jaunajiem diožu lukturiem, kas nomaina līdz šim izmantoto ksenonu. Dārgākajām komplektācijās tie būs jau no rūpnīcas, bāzes modelim – papildaprīkojuma sarakstā. LED dienasgaismas visām versijām, tāpat kā LED aizmugures optika. Vēl viena labi pamanāma vizuālā atšķirība – priekšējais bamperis un apakšējo gaisa pieplūdes kanālu nosedzošā reste, kas feislifta modelim apgriezta otrādi – ar garo malu uz apakšu.

Salonā galvenā uzmanība jāpievērš multimediju-informācijas sistēmai. Iepriekš izmantotais 5 collu ekrāns ar 400x240 pikseļiem nomainīts pret 6,5 collu 800x480 displeju, ko var nomainīt (par piemaksu, protams) pret 8 un 9,2 collu (1280x640) ekrāniem. Pieejams arī risinājums, ko Audi sauc par Virtual Cockpit. VW gadījumā tā nosaukums būs Active Info Display, bet brīvi konfigurējamais 12,3 collu ekrāns ar 1440x540 izšķirtspēju būs pārslēdzams režīmos “klasiskais”, “patēriņš un distance”, “efektivitāte”, “jauda un palīgsistēmas”, kā arī “navigācija”. Pēc jaunajiem Passat un Tiguan Golfiņš kļūs par trešo Volkswagen modeli, kam pieejams Active Info Display. Ja interese jau radusies, jāatceras, ka Passat un Tiguan tas kopā ar Composition Media iekārtu maksā 865 eiro.

Modernizētajam Golf Active Info ekrāns ir komplektā ar lepnāko un dārgāko Discover Pro iekārtu, turklāt šajā gadījumā to varēs pārvaldīt ne vien ar pirkstu galiem un balsi, bet arī ar žestiem - jaunievedums Volkswagen modeļiem.

Vadītāja un pasažieru rīcībā būs viedtālruņa bezvadu uzlādes funkcija,  bet pateicoties Apple CarPlay, Android Auto un MirrorLink varēs ne tikai savienoties ar automobiļa multimediju sitēmu, bet arī Izveidot savienojumu ar globālo tīmekli un nodrošināt dažādus mobilos tiešsaistes pakalpojumus. Piemēram, Golf pircējam pirmoreiz tiks nodrošināts Security und Service pakalpojumu komplekss, kas ietver automātisko paziņojumu par avāriju ar koordināšu norādīšanu, sasaisti ar palīdzības dienestu tehniskas kļūmes gadījumā vai autoservisu, lai norunātu laiku par tehniskās apkopes veikšanu. Izmantojot viedtālruni ar šīs funkcijas palīdzību varēs attālināti kontrolēt automobili, piemēram, pārliecināties vai aizslēgtas durvis, vai izslēgtas gaismas utt. Jaunā sistēma derēs arī tad, ja pie stūres apsēdies kāds jaunāks ģimenes loceklis – vecāki attālināti varēs sekot tam vai atvase nepārsniedz ātrumu, neizbrauc no noteiktas zonas un tml. Savukārt auto signalizācija ielaušanās gadījumā nekavējoši nosūtīs paziņojumu uz viedtālruni ar aplikācijas vai e-pasta palīdzību. 

Līdzīgi kā modernizētajai Škoda Octavia, arī Golf paredzēta iespēja saglabāt savus personīgos iestatījumus, kas aktivizēsies, izmantojot savu atslēgu. Saglabāt atmiņā var tādus iestatījumus, kā sēdekļu regulējums, komforta apgaismojuma variants vai multimediju sistēma darbība izvēlnes.

Motoru klāstu papildina modernizētu agregātu saime, kas sākas ar 1,5 litru četru cilindru TSI 150 ZS (250 Nm) benzīnnieku, kuram ir automātiskā cilindru atslēgšanas funkcija brīžos, kad pēc lielākas jaudas nav vajadzības. Komplektā ar jauno agregātu 100 km Golf varēs nobraukt ar vidēji 4,9 litriem degvielas.

Volkswagen gatavo arī šī paša motora BlueMotion versiju. Tā attīstīs 130 Zs (200 Nm) un uz 100 km/h patērēs vidēji 4,6 litrus degvielas. Agregāta konstrukcija uzlabota ar tā saucamo ripošanas funkciju, kuras laikā dzinējs degvielas taupīšanas nolūkos tiks noslāpēts līdz brīdim, kamēr vadītājs atkal nospiedīs akseleratora pedāli. VW norādījis, ka tas ļauj ietaupīt līdz pat 1 litram degvielas uz 100 km. Piezīmēsim, ka agrāk šāda funkcija bija pieejama vienīgi hibrīdiem. 

Sportiskā Golf GTI motors tagad attīstīs 230 Zs – par 10 Zs vairāk nekā līdz šim, tāpat kā GTI jaudīgā modifikācija Performance, kuras jauda pēc feislifta sasniegusi 245 ZS. Izstrādāta jauna septiņu pakāpju DSG divsajūgu transmisija, kas pakāpeniski nomainīs veco DSG ar sešām pakāpēm.

Modernizētais Golf kļuvis par pirmo savas klases pārstāvi ar preventīvo drošības sistēmu, kad elektronika paredzot iespējamo sadursmi, aizver logus un jumta lūku, nospriego drošības jostas un gatavo drošības spilvenus. Vadītājam palīdzēs joslas uzturēšanas asistents, uzlabota parkošanās palīgsistēma un sastrēgumu asistents, kas ļauj sekot priekšā braucošajai automašīnai  automātiskā režīmā (rokām jābūt uz stūres) vai piekabes asistents, kas palīdzēs izpildīt grūtākos manevrus atpakaļgaitā, ja mašīnai būs piekabināts treileris vai piekabe. Jāpiemin arī City automātiskā bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju un ārkārtas apstāšanās palīgs, kas, pamanot, ka vadītājs kādu laiku neizrāda nekādas aktivitātes (iespējams, veselības problēmu dēļ) kontrolēti nobremzēs automobili. 

Modernizēto Golf VII varēs pasūtīt novembra beigās. Bāzes versijā ar 1,2 litru 85 Zs benzīna motoru un manuālo pārnesumkārbu tas Vācijas tirgū maksās 17 850 eiro. Dīleru centri modernizēto modeli saņems 2017.gada februārī/martā.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Volkswagen ID.3 jau ir, ID.4 ieradīsies pavasarī (+ FOTO) 1

Vācu Autobild.de uzzinājis, kas būs nākošais Volkswagen pilnībā elektriskais modelis un, kad tas ieradīsies. Lasīt vairāk

 

Brabus īpašie piedāvājumi – grīdas paklājiņi par 2000, sēdekļi par 35 000 eiro (+ FOTO) 3

Frankfurtes autoizstādē vācu Brabus ir plaši pārstāvēts, tostarp ar īpaši dārgām ekstrām, kas “pieri liks saraukt” pat arābu šeihiem. Lasīt vairāk

 

Jānis Skutelis par elektrisko skūteru krīzi (+ VIDEO) 4

Ja teiksim vēl pavasarī tu biji ārkārtīgi stilīgs, jo tu brauci ar to elektro skūteri pa ielām. Nu tagad tu esi vienkārši kretīns, kas brauc pa ielām," tā Janis Skutelis izsakās par elektrisko skūteru krīzi un piedāvā tai risinājumu. Lasīt vairāk

 

Lidostā “Rīga” taksometriem jaunas prasības (+ VIDEO) 14

“Lidosta beidzot brīva no bandītiem”. Tā par jauno taksometru kārtību lidostā “Rīga” saka taksometru vadītāji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti