Prezentēta krosovera Mazda CX-5 jaunā paaudze (+ foto) 6

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.novembris 2016 11:11

Japānas autobūves kompānija Mazda Losandželosas motoršovā atklājusi jaunās krosovera CX-5 jaunās paaudzes modeli, kas nākamā gada pavasarī kļūs pieejams arī pircējiem mūsu kontinentā.

Savā otrajā paaudzē Mazda CX-5 gabarītus tikpat kā nav mainījis – garums un platums palicis tāds pats, vien augstumā zaudēti 2 cm, bet “špūre” pieaugusi par 1 cm. Jau pamanāmāks ir priekšējo statņu novietojums, kas salīdzinot ar pirmās paaudzes modeli pārbīdīti 4,3 cm tālāk uz aizmuguri. Šāds risinājums ne vien uzlabojis redzamību vadītājam, bet kopā ar pārveidoto priekšpusi, kā arī garākajiem un šaurākajiem galvenajiem starmešiem, piedevis CX-5 vairāk sportiskums un pozitīvas agresijas.

Jaunā modeļa bagāžas nodalījums kļuvis par 5 litriem ietilpīgāks (tagad 505 l), bet viduskonsole salonā novietota augstāk, līdz ar to manuālās kārbas ātrumu pārslēgs pacēlies par 4 cm, bet automātam – pat par 6 cm. Priekšējais panelis ir pilnībā pārveidots – tagad tas ir plakanāks, komplektēts ar trīsdimensiju ventilācijas un apsildes sistēmas izvadiem hroma ietvaros un 7 collu multimediju sistēmas displeju. Iebūvēti jauni sēdekļi, klimatkontroles vadības bloks un multifunkciju stūre, kas aizgūta no modernizētās Mazda3.

Mazda CX-5 var komplektēt ar G-Vectoring Control smaguma spēka vektorēšanas kontroles sistēmu, kas uzlabo automobiļa vadāmību, 10 skaļruņu Bose audio sistēmu, kurai ir ārējo trokšņu nomākšanas funkcija, adaptīvo kruīzkontroli, kas palīdzēs vadītājam saglabāt drošu atstatumu līdz pat pilnīgai kustības pārtraukšanai, projekcijas displeju, ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu.  

Motoru klāstu pārstāv 2,0 un 2,5 litru benzīna motori, kā arī dīzeļdzinējs ar 2,2 litru tilpumu. Kā sadarbības partneris tiem paredzēta sešu pakāpju manuālā vai automātiskā pārnesumkārba. Krosovera bāzes versijai ir priekšējo riteņu piedziņa, bet pilnpiedziņas sistēma pieejama no papildaprīkojuma saraksta.

 
6 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
MazdaFans 16.novembris 2016 18:34
5 0 Atbildēt

Ir zināmi 2 cilvēki, kas 2006-2007 nopirka 6 Mazdas nullītes. Abas rūsē nu ļoti līdzīgi, riteņu arkās ir visvairāk problēmu, tad bagāžnieks, abiem ir hetčbeki. Abas nav sistas. Būtu dīvaini, ja pāris gadus veci auto rūsētu.

kasinsh79 16.novembris 2016 13:54
2 0 Atbildēt

Ļoti patīk!

Uzticams un ļoti labi aprīkots auto par adekvātu iegādes summu.

Experc 16.novembris 2016 14:04
2 0 Atbildēt

Tīri glīta, tikai eksistē aksioma, ka mazdas rūsē.

interesanti, kā ir ar jaunajiem auto? Buvanolu nevajag bagāžniekā vadāt?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Septiņvietīgais Ford Explorer Plug-in hibrīds ierodas Eiropā (+ VIDEO)

Ford atklājis pieteikšanos septiņvietīgajam Ford Explorer Plug-in Hybrid, kas Vācijas tirgū maksās, sākot no 74 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Konceptuāli atbalsta ieceri par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu 4

Saeima šodien pirmajā lasījumā atbalstīja grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp paredz noteikt iespēju par ceļu satiksmes noteikumu pārkāpumu sodīt arī ar tiesību izmantošanas aizliegumu. Lasīt vairāk

 

BMW i3 pēcteča nebūs; 3,5 un 7.sēriju elektrificēs

BMW atklājis nākotnes plānus attiecībā par savu pirmo elektriskās piedziņas modeli i3. Tagad zinām, ka pēcteča tam nebūs, tāpat kā vēl vienas modernizācijas. Tā vietā bavārieši koncentrēsies 3, 5 un 7.sērijas elektrificēšanai. Lasīt vairāk

 

Skrejritenis, kas sasniedz 100 km/h (+ VIDEO) 12

Motociklists ir pārsteigts, sastopot elektrisko skrejriteni, kas var sasniegt 100 km/h. Viņš aprunājas ar tā īpašnieku un pamēģina izbraukt. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti