"VW" atklāj pieteikšanos modernizētā "Golf 7" iegādei; zināmas cenas

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 5.decembris 2016 7:24

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pieteikumu pieņemšanu no klientiem, kas vēlās iegādāties Golf 7 feislifta modeli. Bāzes versijā tas maksā 17 850 eiro (cena Vācijā).

Volkswagen uzsāk Golf 7 modernizētā modeļa tirdzniecību. Vācijas tirgū cenu ziņā pieejamākā versija Golf 1.0 TSI (83 ZS) Trendline maksās 17 850 eiro. Par jaudīgāko 110 Zs motoru komplektā ar 6MK Volkswagen prasa 19 625 eiro, bet, ja klients šādā izpildījumā vēlēsies modeli ar universāla virsbūvi, nāksies šķirties no 21 575 eiro.

Lētākā dīzeļversija maksā 22 200 eiro, sporta modelis GTI ar 230 Zs benzīna motoru un 6MK – 29 975 eiro, dabas gāzes versija ar 6MK pieejama, sākot no 24 175 eiro, bet visdārgākais ir sporta GTI hečbeks ar 230 Zs motoru un sešu pakāpju DSG divsajūgu pārnesumkārbu – 31 975 eiro.

 Vairāk par modernizēto Golf 7 var lasīt te:

Volkswagen visvairāk pieprasītajam modelim Golf, kas no 2012.gada izdzīvo savu septīto dzīves ciklu, pabeigts modernizācijas process. Uzlabojumus konstrukcijā saņēmis ne vien četrdurvju hečbeks, bet arī divdurvju versija, Golf GTI, Golf GTE un Golf Variant.

Automašīnas izskats mainījies salīdzinoši maz, tomēr pārmaiņas saskatīt var. Feislifta modeli visvieglāk atpazīt pēc jaunajiem diožu lukturiem, kas nomaina līdz šim izmantoto ksenonu. Dārgākajām komplektācijās tie būs jau no rūpnīcas, bāzes modelim – papildaprīkojuma sarakstā. LED dienasgaismas visām versijām, tāpat kā LED aizmugures optika. Vēl viena labi pamanāma vizuālā atšķirība – priekšējais bamperis un apakšējo gaisa pieplūdes kanālu nosedzošā reste, kas feislifta modelim apgriezta otrādi – ar garo malu uz apakšu.

Salonā galvenā uzmanība jāpievērš multimediju-informācijas sistēmai. Iepriekš izmantotais 5 collu ekrāns ar 400x240 pikseļiem nomainīts pret 6,5 collu 800x480 displeju, ko var nomainīt (par piemaksu, protams) pret 8 un 9,2 collu (1280x640) ekrāniem. Pieejams arī risinājums, ko Audi sauc par Virtual Cockpit. VW gadījumā tā nosaukums būs Active Info Display, bet brīvi konfigurējamais 12,3 collu ekrāns ar 1440x540 izšķirtspēju būs pārslēdzams režīmos “klasiskais”, “patēriņš un distance”, “efektivitāte”, “jauda un palīgsistēmas”, kā arī “navigācija”. Pēc jaunajiem Passat un Tiguan Golfiņš kļūs par trešo Volkswagen modeli, kam pieejams Active Info Display. Tikko minētajiem Volkswagen šāda opcija maksā 865 eiro un arī Golf cena varētu būt līdzīga.

Modernizētajam Golf Active Info ekrāns ir komplektā ar lepnāko un dārgāko Discover Pro iekārtu, turklāt šajā gadījumā to varēs pārvaldīt ne vien ar pirkstu galiem un balsi, bet arī ar žestiem - jaunievedums Volkswagen modeļiem.

 Vadītāja un pasažieru rīcībā būs viedtālruņa bezvadu uzlādes funkcija,  bet pateicoties Apple CarPlay, Android Auto un MirrorLink varēs ne tikai savienoties ar automobiļa multimediju sitēmu, bet arī Izveidot savienojumu ar globālo tīmekli un nodrošināt dažādus mobilos tiešsaistes pakalpojumus. Piemēram, Golf pircējam pirmoreiz tiks nodrošināts Security und Service pakalpojumu komplekss, kas ietver automātisko paziņojumu par avāriju ar koordināšu norādīšanu, sasaisti ar palīdzības dienestu tehniskas kļūmes gadījumā vai autoservisu, lai norunātu laiku par tehniskās apkopes veikšanu. Izmantojot viedtālruni ar šīs funkcijas palīdzību varēs attālināti kontrolēt automobili, piemēram, pārliecināties vai aizslēgtas durvis, vai izslēgtas gaismas utt. Jaunā sistēma derēs arī tad, ja pie stūres apsēdies kāds jaunāks ģimenes loceklis – vecāki attālināti varēs sekot tam vai atvase nepārsniedz ātrumu, neizbrauc no noteiktas zonas un tml. Savukārt auto signalizācija ielaušanās gadījumā nekavējoši nosūtīs paziņojumu uz viedtālruni ar aplikācijas vai e-pasta palīdzību.

Līdzīgi kā modernizētajai Škoda Octavia, arī Golf paredzēta iespēja saglabāt savus personīgos iestatījumus, kas aktivizēsies, izmantojot savu atslēgu. Saglabāt atmiņā var tādus iestatījumus, kā sēdekļu regulējums, komforta apgaismojuma variants vai multimediju sistēma darbība izvēlnes.

Motoru klāstu papildina modernizētu agregātu saime, kas sākas ar 1,5 litru četru cilindru TSI 150 ZS (250 Nm) benzīnnieku, kuram ir automātiskā cilindru atslēgšanas funkcija brīžos, kad pēc lielākas jaudas nav vajadzības. Komplektā ar jauno agregātu 100 km Golf varēs nobraukt ar vidēji 4,9 litriem degvielas.

Volkswagen gatavo arī šī paša motora BlueMotion versiju. Tā attīstīs 130 Zs (200 Nm) un uz 100 km/h patērēs vidēji 4,6 litrus degvielas. Agregāta konstrukcija uzlabota ar tā saucamo ripošanas funkciju, kuras laikā dzinējs degvielas taupīšanas nolūkos tiks noslāpēts līdz brīdim, kamēr vadītājs atkal nospiedīs akseleratora pedāli. VW norādījis, ka tas ļauj ietaupīt līdz pat 1 litram degvielas uz 100 km. Piezīmēsim, ka agrāk šāda funkcija bija pieejama vienīgi hibrīdiem.

Sportiskā Golf GTI motors tagad attīstīs 230 Zs – par 10 Zs vairāk nekā līdz šim, tāpat kā GTI jaudīgā modifikācija Performance, kuras jauda pēc feislifta sasniegusi 245 ZS. Izstrādāta jauna septiņu pakāpju DSG divsajūgu transmisija, kas pakāpeniski nomainīs veco DSG ar sešām pakāpēm.

Modernizētais Golf kļuvis par pirmo savas klases pārstāvi ar preventīvo drošības sistēmu, kad elektronika paredzot iespējamo sadursmi, aizver logus un jumta lūku, nospriego drošības jostas un gatavo drošības spilvenus. Vadītājam palīdzēs joslas uzturēšanas asistents, uzlabota parkošanās palīgsistēma un sastrēgumu asistents, kas ļauj sekot priekšā braucošajai automašīnai  automātiskā režīmā (rokām jābūt uz stūres) vai piekabes asistents, kas palīdzēs izpildīt grūtākos manevrus atpakaļgaitā, ja mašīnai būs piekabināts treileris vai piekabe. Jāpiemin arī City automātiskā bremzēšanas sistēma ar gājēju atpazīšanas funkciju un ārkārtas apstāšanās palīgs, kas, pamanot, ka vadītājs kādu laiku neizrāda nekādas aktivitātes (iespējams, veselības problēmu dēļ) kontrolēti nobremzēs automobili.

Modernizēto Golf VII dīleru centri saņems 2017.gada februārī/martā.

Benzīns

Piedziņa/komplektācija

Trendline

Comfortline

Highline

GTI

Variant

1.0 TSI 85 Zs 6MK

17 850

-

-

-

-

1.0 TSI 110 ZS 6MK

19 625

21 675

-

-

21 575

1.4 TSI 125 ZS 6MK

-

22 775

24 500

-

-

1.4 TSI 125 ZS 7DSG

-

24 775

26 500

-

-

1.4 TSI 150 ZS, 6MK

-

24 125

25 850

-

-

1.4 TSI 150 ZS, 7DSG

-

26 125

27 850

-

-

2.0 TSI 230 ZS 6MK

-

-

-

29 975

-

2.0 TSI 230 Zs 6DSG

-

-

-

31 975

-

Dīzelis

Piedziņa/komplektācija

Trendline

Comfortline

Highline

GTI

Variant

1.6 TDI 115 ZS 5MK

22 200

24 250

-

-

-

1.6 TDI 115 Zs 7DSG

24 125

26 250

-

-

-

2.0 TDI 150 Zs 6MK

-

26 800

28 525

-

-

Dabasgāze

Piedziņa/komplektācija

Trendline

Comfortline

Highline

GTI

Variant

1.6 TGI 110 Zs 6MK

24 175

26 225

-

-

-

1.4 TGI 110 Zs 7DSG

26 100

28 225

-

-

-

 

VW Golf pirms modernizācijas. 2015.gads

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti