Šogad veiksmīgs gads - Mercedes-Benz pasaulē jau novembrī pārspējis pērn kopumā sasniegto automašīnu pārdošanas apjomu

Foto: Publicitātes attēls

Nords Porter Novelli | 16.decembris 2016 9:26

Šā gada pirmajos 11 mēnešos Mercedes-Benz piegādājis vairāk nekā 1,8 miljonus automašīnu, jau šajā periodā pārspējot pērn kopumā sasniegto pārdošanas apjomu visā pasaulē.

Novembra mēnesī palielinot pārdoto automašīnu skaitu par nepilniem 13%, jo sevišķi veiksmīgus tirdzniecības rezultātus uzrādījuši E Klases sedanu un universāļu modeļi, kas sasnieguši pieaugumu aptuveni 40% apmērā, panākot jaunu visu laiku augstāko līmeni pasaulē.

“Mercedes-Benz tuvojoties gada nogalei turpina spēcīgu izaugsmi, novembrī visā pasaulē piegādāti 182 602 zīmola automobiļi, kas ir par 12,7% vairāk nekā pirms gada šajā pašā laika periodā. Pagājušajā mēnesī Mercedes-Benz kā premium zīmols uzrādīja visvairāk jaunu automašīnu reģistrācijas Vācijā, Francijā, Šveicē, Austrijā, Japānā, Taivānā, ASV, Kanādā un Meksikā,” norāda Daimler AG pārvaldes padomes loceklis Ola Kelleniuss, kurš atbildīgs par Mercedes-Benz automašīnu reklāmu un tirdzniecību.

”Arī Latvijā Mercedes-Benz šis gads ir īpaši veiksmīgs, plānojam, ka tiks sasniegti augsti pārdošanas rezultāti. Šā gada pirmajos vienpadsmit mēnešos, salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, pēc mūsu aprēķina automašīnu skaits pieaudzis par 26%. Populārākie modeļi Latvijā ir apvidus auto segments - GLE, GLE Coupe, GLC, E Klase, CLA un kopš septembra GLC Coupe,” stāsta Domenikss vieglo automobiļu vairumtirdzniecības un mārketinga vadītājs Ralfs Dakters.

Mercedes-Benz automašīnu pārdošanas apjoms Eiropā palielinājies par 16,7% un sasniedzis 78 797 vienības - tā ir pirmā reize, kad novembrī klientiem piegādāts tik daudz automobiļu. Vācijā pieprasījums pēc Mercedes-Benz automašīnām pagājušajā mēnesī palielinājies līdz 25 599 vienībām, kas ir par 7,2% vairāk nekā pirms gada. Jauni rekordi sasniegti Lielbritānijā, Francijā, Spānijā un Beļģijā.

C Klase joprojām ir ārkārtīgi iecienīta - novembrī C Klases sedani un universāļi bija vispieprasītākie Mercedes-Benz modeļi. Kopš jaunās paaudzes nonākšanas tirgū 2014. gadā kopumā pasaulē piegādāts jau viens miljons C Klases sedanu un universāļu.

Pieprasījums pēc E Klases, kas ir pasaulē inteliģentākais biznesa klases sedans, pagājušajā mēnesī bijis visspēcīgākais, kāds jebkad sasniegts novembrī. Klientiem pagājušajā mēnesī piegādāti 26 915 E Klases sedani un universāļi, kas ir par 38,6% vairāk nekā pērnā gada novembrī.

Mercedes-Benz arī turpina veiksmīgu ceļu ar saviem vieglajiem apvidus automobiļiem - novembrī šajā segmentā pārdotas 61 266 automašīnas, kas ir par 17,5% vairāk nekā pērn un jauns rekordaugsts līmenis. Pagājušajā mēnesī jo sevišķi spēcīgu izaugsmi uzrādījis GLC modelis.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā ātrāk atbrīvot savu auto no sniega un ledus važām? (+ VIDEO) 3

Ja var ticēt laika prognozei un savām acīm, tad Latvijā beidzot ir iestājusies kārtīga ziema, un tas ir īstais brīdis, lai stāstītu par gada aukstajā sezonā noderīgām lietām, kam nenāktu par ļaunu atrasties arī tava auto bagāžniekā. Lasīt vairāk

 

Sniegs pārvērš Spānijas galvaspilsētu (9.01.2021.g.) (+ VIDEO) 5

Madride mums asociējas ar daudz ko, tikai ne ar sniegu. Šodien tas jau tikpat kā nokusis, taču 9.janvārī vairums madridiešu kaut ko tādu ieraudzīja pirmo reizi mūžā. Lasīt vairāk

 

Automazgātavas darbinieks sadauza futbolista Ferrari 812 Superfast (+ FOTO) 2

Itālijas futbola kluba Genoa vārtsargam Federiko Marketi būs jāmeklē cits pārvietošanās līdzeklis – viņa Ferrari 812 Superfast no automazgātavas tā arī neatgriezās. Lasīt vairāk

 

"WhatsApp" atliek jauno privātuma politikas noteikumu ieviešanu 3

Populārās saziņas lietotnes "WhatsApp" uzņēmums piektdien atlika jauno privātuma politikas noteikumu ieviešanu, kas ļaus "WhatsApp" vairāk dalīties informācijā ar savu mātesuzņēmumu "Facebook", kamēr par privātumu nobažījušies lietotāji masveidā atstāj šo lietotni un pāriet uz konkurējošām platformām "Telegram" un "Signal". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti