"Renault" automašīnu tirdzniecība pērn sasniegusi rekordaugstu līmeni 3

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 18.janvāris 2017 13:58

Francijas autobūves kompānija "Renault" pērn pasaulē pārdevusi vairāk nekā 3,18 miljonus automašīnu, tādējādi sasniedzot visu laiku augstāko līmeni, otrdien paziņoja uzņēmums.

Kompānijas automobiļu tirdzniecības apjoms pagājušajā gadā palielinājies par 13,3%, galvenokārt pateicoties spēcīgam pieprasījumam Eiropā, Indijā un Irānā.

"Renault" gan norāda, ka uzņēmuma paļaušanās uz Eiropas tirgu pakāpeniski samazinās, tam pārdodot aizvien vairāk automašīnas citās pasaules daļās.

Vienlaikus kompānija pavēstīja, ka ar vislielāko nopietnību pievērsīsies Parīzes prokuratūras paustajām bažām par iespējamu krāpniecību "Renault" būvēto automašīnu dīzeļdzinēju izmešu testos.

"Renault" uzsver, ka uzņēmums ievēro likumus un savās automašīnās neizmanto kaitīgo izmešu falsificēšanas ierīces.

 
3 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
murx 18.janvāris 2017 22:55
5 0 Atbildēt

3,18 miljoni... Nu gan piegānīja pasauli...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mini Countryman hibrīds ar visu tipu riteņu piedziņām (+VIDEO) 3

Kāpēc S burts Mini Countryman restē ir nevis sarkans, kā pienāktos, Cooper S, bet gan zaļš? Izrādās, ka šis Mini ir elektrificēts. Šis Countryman ir plug - in hibrīds! Lasīt vairāk

 

"Ford" pusvadītāju deficīta dēļ uz mēnesi slēdz ražotni Vācijā 3

ASV autobūves uzņēmums "Ford" uz mēnesi slēgs vienu rūpnīcu Vācijā, bet ražošana Indijas rūpnīcā apturēta uz nedēļu, ņemot vērā pusvadītāju deficītu koronavīrusa pandēmijas dēļ. Lasīt vairāk

 

Kia prezentējusi savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju 1

Digitālajā konferencē Kia atklājusi jaunu informāciju par savu jauno globālo mērķi un zīmola stratēģiju. Līdz ar jauno zīmola saukli “Kustība, kas iedvesmo” (“Movement that inspires”) Kia prezentējusi savu nākotnes stratēģiju, kas paredz paplašināt darbību arī ārpus automobiļu ražošanas, radot ilgtspējīgus mobilitātes risinājumus klientiem. Lasīt vairāk

 

"Bite Latvija" Rīgas centrā atklājis sešas jaunas 5G bāzes stacijas vienkopus 4

Mobilo sakaru operators SIA "Bite Latvija" Rīgas centrā atklājis sešas jaunas 5G bāzes stacijas, kas ir līdz šim lielākais staciju skaits vienkopus, aģentūrai LETA pavēstīja uzņēmumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti