Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Ko pērk Eiropā? – 2016.gada apskats 17

 

Volkswagen Golf Foto: iAuto.lv

iAuto | 30.janvāris 2017 11:30

2016.gadā Eiropā reģistrēti 15, 14 miljoni jaunu automobiļu, kas ir 6,5 procentiem vairāk salīdzinājumā ar 2015.gadu. Līdera godā – Volkswagen Golf.

Pats pieprasītākais modelis Eiropas tirgū pērn bijis Volkswagen Golf – pārdoti 492 952 eksemplāri. Tas gan ir par 7,8% mazāk nekā 2015.gadā, taču joprojām gana pārliecinoši, jo otrā vieta – Renault Clio (315 115) – pārspēts par 177 837 vienībām.

Trešais pieprasītākais pērn bijis Volkswagen Polo (308 561), kas nedaudz apsteidz Ford Fiesta (300 528).

Piekto vietu ieņem Opel/Vauxhall Corsa (264 844), kas izrādījusies veiksmīgāka par lielāko māsu Opel/Vauxhall Astra (253 483).

Septītajā un astotajā pozīcijā Peugeot 208 (249 047) un Nissan Qashqai (234 340), bet tālāk seko Škoda Octavia (230 255) un Renault Captur (217 105).

Atzīmēsim, ka pērn par 21,4 procentiem pieaudzis pieprasījums pēc krosoveriem un pēc tirgus analītiķu aplēsēm, katrs ceturtais Eiropā pārdotais automobilis pārstāv tieši šo tirgus segmentu.

Latvijā tas ir populārākais tirgus segments, kas 2016.gadā aizņēmis 37% no kopējā tirgus daļas. Latvijas pircēja „apmātību” ar apvidus auto pievilcību apstiprina statistika – pirmās septiņās vietas TOP-10 pieprasītāko jauno automobiļu sarakstā ieņem krosoveri, bet astotajā vietā esošais Volkswagen Golf ir pirmais, kas pārtrauc šī segmenta dominanci.

Renault Clio Foto: iAuto.lv

Volkswagen Polo Foto: iAuto.lv

Ford Fiesta 2017 Foto: iAuto.lv

Opel Corsa Foto: iAuto.lv

Škoda Octavia Foto: iAuto.lv

Peugeot 208 Foto: iAuto.lv

Nissan Qashqai Foto: iAuto.lv

 
17 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
nu ja 31.janvāris 2017 8:16
5 1 Atbildēt

par ko tu brīnies? - tur cilvēki neslimo ar kompleksiem un braukt ar mazauto vai kompaktās klases auto nav nekāds negods. Piemet klāt vēl pārblīvētās Eiropas pilsētas ar parkošanās problēmām, atgāzes, nodokļus utt un pats nonāksi pie secinājuma.

Hola 31.janvāris 2017 11:12
4 1 Atbildēt

Musu gimene ir divi auto, Volvo cx70, kas ir domats tikai nedelas nogales izbraucieniem un atvalinajuma celojumiem, auto ir pirks 2013g un lidz sim bridim ir tikai no braucis 42 tkm, bet ikdiena izmantojam Tata Indica, jo parvietojos vienes un man nav vajadzibas pec lielaka un glaunaka auto, sis mazauto piecos gados ir gandriz noskrejis 200 tkm un nakamgad tiks nomainits, prieks celosanas ir vajadzigs konforts, jo ir japavada daudzas stundas pie stures, bet prieks ikdienas jabut praktiskam, tas ari ir viss

vaņa 31.janvāris 2017 12:13
4 1 Atbildēt

pēc tavas loģikas sanāk, ka gudrs un cienījams ir tikai vaņa, kas treniņbiksēs močī ar Hummer vai Maybach

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 16

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 13

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti