Kompānijas "Quickco" veiktajā pētījumā noskaidrots, ka “Google” meklētājā visbiežāk ievadītais autozīmola vārds pasaulē ir “Toyota”.
"Quickco" izpētījis, ka 2016.gadā iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par “Toyota” markas automobiļiem – šāds rezultāts konstatēts 74 no sarakstā iekļautajām 193 valstīm. Otro vietu ieņem “BMW”, kas pirmajā vietā bijis 51 valstī, savukārt trešo ailīti ieņem korejiešu marka “Hyundai” par kuru visbiežāk interesējušies 17 valstīs, tostarp arī Krievijā.
Quickco atzīmē, ka tikai četrās valstīs pēc meklējumu skaita dominē vietējie autoražotāji: Vācijā tas ir “BMW”, Francijā “Renault”, Zviedrijā “Volvo” un Itālijā “Fiat”. Amerikāņi visbiežāk meklējuši informāciju par "Toyota", japāņi un dienvidkorejieši - par “BMW”.
Ievērības cienīgs ir arī fakts, ka vienīgā valsts, kuras iedzīvotāji visbiežāk interesējušies par supermašīnām (visvairāk par “Bugatti”) izrādījusies Nigēras Republika Rietumāfrikā.
quickco neko nezin par valodas īpatnībām. Arī krievijā meklēja informāciju par bmw. Quickco nezina, ka "hui dai" un "Hyundai" ir divas dažādas lietas.