Dacia Logan MCV Stepway – jaunākais papildinājums Stepway auto saimē 5

Foto: Publicitātes attēls

Jānis Tauniņš | 23.februāris 2017 7:12

Tagad arī jaunais Logan MCV ir pievienojies Dacia Stepway auto saimei, cieši pa pēdām sekojot tādiem modeļiem kā Sandero, Dokker un Lodgy.

Stepway sērija, kas ir auto markas Dacia viens no lielākajiem veiksmes stāstiem, turpina izaugsmi ar nu jau ceturto modeli šajā saimē, un tas ir jaunais Logan MCV, kas seko tādiem modeļiem kā Sandero, Lodgy un Dokker.

Jaunajam Logan MCV Stepway piemīt muskuļota uzbūve, pārliecinošs raksturs, kas radīts, iedvesmojoties no krosroveru stila pasaules, un tas ir ļoti praktisks, ar plašu bagāžas telpu, turklāt par ārkārtīgi konkurētspējīgu cenu.

Jaunais Logan MCV Stepway ir apveltīts ar dāsnām proporcijām un mantojis Logan MCV galvenās kvalitātes:
- iespaidīgi plašu salonu ar piecām atsevišķām vietām;
- 573 litru bagāžas nodalījumu, kas šajā auto tirgus segmentā ir plašāko vidū.

Dizaina ziņā jaunais Logan MCV Stepway ir ieguvis modernu izskatu ar jaunu apgaismojuma signatūru, jaunu salona gaisotni un papildu mantu glabāšanas vietām, kā arī uzlabotas aprīkojuma specifikācijas.

Atšķirīgs stils
Ar spēcīgo ārieni, skatienu piesaistošām niansēm un lielajiem izmēriem, nav šaubu, jaunais Logan MCV Stepway pieder Stepway auto saimei.

Lai pastiprinātu izbraucamību, klīrenss jeb atstatums no zemes ir palielināts līdz 174 mm, kas ir par 50 mm augstāk salīdzinājumā ar Logan MCV, savukārt paaugstinātā šofera vieta nodrošina izcilu ceļa pārredzamību.

Jaunā Logan MCV Stepway priekšgalā ir divkrāsu buferis, kā arī matēta hroma aizsargplāksne un vieta miglas lukturiem. Jaunais modelis ir aprīkots ar Dacia jauno apgaismes signatūru, ar ko sabiedrība tika iepazīstināta pagājušajā gadā Parīzes autoizstādē un kas piešķir spēkratam absolūti mūsdienīgu izskatu. Priekšējie lukturi tagad ir aprīkoti ar LED dienasgaismām (DRL) četru taisnstūru veidolā. Ar šo jauno dizainu jaunā Logan MCV Stepway priekšgals izskatās manāmi platāks.

Priekšējais buferis ir pārveidots tā, lai radītu elegantu un vienlaikus atlētisku iespaidu. Līdzīgi citiem Stepway modeļiem, arī jaunā Logan MCV Stepway priekšējais režģis atspoguļo divkrāsu bufera melnos elementus, un hromētie taisnstūri ir kā noslēdzošais elements, kas pasvītro atšķirīgo stilu, tāpat kā Duster gadījumā.

Tajā pašā laikā, skatoties no sāniem, riteņu arkas un sliekšņi ir akcentēti ar ekskluzīvu apdari, kas uzsver šī modeļa drosmīgo, jaudīgo raksturu. Jaunais Logan MCV Stepway ir aprīkots arī ar tumša metāla durvju spoguļu turētājiem un Stepway dekoliem uz priekšējām durvīm, kā arī tumša metāla gareniskajiem jumta reliņiem.

Aizmugures lukturi ir iestrādāti melnā, savukārt Logan MCV Stepway divkrāsu buferis un matēta efekta hroma aizsargplāksne ir Dacia Stepway modeļu raksturīgās iezīmes.

Jaunais Logan MCV Stepway sākumā tiks piedāvāts divās krāsās – šīs markas leģendārajā azurīta zilā un ūdeļu brūnā krāsā – ar jauniem 16 collu Bayadere tumša metāla Flexwheel diskiem. Šī ir gudri veidota, ekonomiska un pievilcīga riteņu sistēma, kas ir pieskaņota komplektācijai.

Moderns salons ar līdz šim vēl nebijušu aprīkojumu
Jaunā Logan MCV Stepway salons ir kļuvis mūsdienīgāks un elegantāks, un šāda salona gaisotne pirms vairākiem mēnešiem tika ieviesta jaunā Sandero modelī. Šī elegance izpaužas matēta efekta hromētajos durvju rokturos un viduskonsoles un ventilatoru apdarē ar saskaņotas krāsas elementiem.

Jaunajam Logan MCV Stepway ir Dacia markas jaunā četru spieķu stūre ar skaņas signāltaures pogu vidū, ar speciālo samtaino apdari, kas ir gan izturīga lietošanā, gan patīkamu pēc izskata un pēc taustes. Stūres vadības rīki tagad ir labāk integrēti, līdz ar to patīkamāk un ērtāk lietojami braukšanas laikā. Stūres vidū zem Dacia logotipa redzams uzraksts «Stepway» zilā krāsā.

Logan MCV Stepway izvēlēto sēdekļu polsterējuma audums pirmo reizi iepazīts Sandero Stepway modelī. Sēdekļiem izmantots 3D audums labākām sajūtām un akcentētas nošuves. Kopumā šis auto rada vēl dinamiskāku iespaidu.

Plašāks aprīkojums lielākam komfortam
Jaunajam Logan MCV Stepway ir jauns aprīkojums, ar kādu Dacia modeļi sākti komplektēti 2016. gada nogalē. Tagad standarta aprīkojumā ietilpst aizmugures parkošanās sensori un palīgrīks braukšanas uzsākšanai slīpumā, bet atpakaļskata kamera pieejama atkarībā no versijas.

Automobiļa dizains veidots, vadoties pēc ikdienas lietošanas vajadzībām. Durvīs iebūvēto priekšējo un aizmugurējo logu slēdži ir tik parocīgi, kā vēl nekad agrāk. Lielākam komfortam – šoferi noteikti priecāsies par viena pieskāriena funkcijām un ievelkamu elkoņbalstu, kas iebūvēts sēdeklī. Modelis ir aprīkots ar viena pieskāriena virzienrādītājiem un apgaismotu cimdu nodalījumu, kas arī nav nemaz tik mazsvarīgi papildinājumi.

Papildus daudzajiem mantu glabāšanas nodalījumiem, kas ērti izvietoti salonā, aizmugures pasažieru ērtībām ierīkots griestu apgaismojums un 12V pieslēgvieta, lai pieslēgtu un uzlādētu pārnēsājamās ierīces.

Jauno Logan MCV Stepway varēs izvēlēties ar šādiem dzinējiem un transmisijām:
- Degvielas dzinējs
TCe 90 ar Stop & Start (S&S) sistēmu komplektācijā ar piecu pārnesumu manuālo ātrumkārbu (degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 5,1 litri/100km / CO2 izmeši: 115g/km).
TCe 90 S&S, kas darbojas ar elektroniski pārvaldāmu piecu pārnesumu transmisiju Easy-R (degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 5,1 litri/100km / CO2 izmeši: 114g/km).
- Dīzeļdzinējs:
dCi 90 S&S komplektācijā ar piecu pārnesumu manuālo ātrumkārbu (degvielas patēriņš kombinētā ciklā: 3,9 litri/100km / CO2 izmeši: 100g/km).

 Atsevišķās valstīs paredzētajā laikā tirgū tiks laista LPG dzinēja versija.

Jaunie modeļi Dokker, Dokker Van un Lodgy:
Moderns izskats un vēl plašāks aprīkojums, taču joprojām par zemām cenām, ar ko slavenas Dacia markas automašīnas.

Dažus jaunos stila elementus, kas jau iepazīti saražotajos automobiļos, Dacia ir ieviesusi arī jaunajos modeļos Dokker, Dokker Van un Lodgy.

Visi trīs jaunie modeļi ir aprīkoti ar hromētām priekšējām gaisa ieplūdes restēm , kas pasvītro spēkrata muskuļotās līnijas. Stepway modeļiem būs jauni tumša metāla Flexwheel diski, savukārt pārējiem modeļiem šā brīža riteņus aizstās 16” Altica vieglmetāla diski. Jaunā Lodgy aizmuguri rotās hromēta dekoratīva līnija.

Salonā saglabāti daži stila elementi, kas jau iepazīti pārdošanā esošo modeļu klāstā: četru spieķu stūre, matēta hroma detaļas viduskonsolē un ap ventilatoriem, kā arī viena pieskāriena elektriskais logu slēdzis vadītāja pusē. Agrākais divu toņu priekšējais mērinstrumentu panelis aizstāts ar viedāku, harmoniskāku tumšu ogļu krāsas paleti. Jaunā Stepway polsterējums akcentē mūsdienīgāku salona gaisotni, savukārt Lodgy un Dokker Stepway versijās ir tas pats 3D audums, kāds izmantots jaunajā Sandero Stepway un jaunajā Logan MCV Stepway modelī. Lielākam komfortam jaunais Lodgy un jaunais Dokker modelis tagad ir aprīkots ar diviem lidmašīnas tipa aizlokāmiem galdiņiem, ko var izmantot aizmugures pasažieri, kā arī ir ierīkots papildu tīkliņš mantu novietnei priekšējo braucēju ērtībām. Lai padarītu manevrēšanu vieglāku, jaunie Dokker un Dokker Van beidzot ir aprīkoti ar atpakaļskata kameru (atkarībā no versijas), kas Lodgy modeļiem jau bija pieejama.

2. Jauni Duster un Stepway speciālizlaiduma modeļi

Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē Dacia iepazīstinās ar jaunām Duster un visu Stepway modeļu (Sandero, Dokker, Lodgy un tagad arī jauno Logan MCV) speciālizlaiduma versijām, kas būs pieejamas ierobežotā skaitā. Speciālizlaiduma versijām būs augstākais aprīkojuma līmenis, un tās izcelsies arī ar ekskluzīvajām krāsām: Islandes pelēko un dzeltenīgi oranžo (vienīgi Sandero Stepway). Stepway modeļos šīs jaunās krāsas papildinās 16 collu pelēki (Erbe Grey Flex) diski, savukārt Duster ripos ar 16 collu rombveida melniem vieglmetāla Cyclades diskiem. Dažās pārdošanas valstīs būs iespējams izvēlēties jaunus 16 collu Altica vieglmetāla diskus jaunajam Lodgy un jaunajam Dokker modelim.

Šo ekskluzīvo speciālizlaiduma versiju salonos ir divu materiālu polsterējums. Sēdekļus uzreiz ievēro, pateicoties vara krāsas (Cuivré Orange) dekoratīviem elementiem un vārda ‘Stepway’ izšuvumam šajā pašā krāsā. Arī paklāju malas ir ar pieskaņotas krāsas dekoratīvu elementu.

Tās pašas vara krāsas elementi redzami uz viduskonsoles un pie ventilatoriem.

Speciālizlaiduma versija ir bagātīgi aprīkots auto ikdienas braukšanai, tajā ir klimata kontrole multimediju sistēma Media Nav Evolution, aizmugures parkošanās sensori un kruīza kontrole ar ātruma ierobežojumu (atkarībā no pārdošanas valsts). Duster būs pieejams arī ar Dacia markas aprīkojuma paketi ‘Baroudeur’ (atkarībā no pārdošanas valsts), kas ietver arī riteņu arku sargus un sānu aizsargjoslas.

Atkarībā no pārdošanas valsts, speciālizlaiduma modelis tiks laists pārdošanā ar benzīna un dīzeļa dzinējiem. Jaunie modeļi Sandero un Duster pieejami attiecīgi ar Easy-R ātrumkārbu ar elektronisku pārvaldību un EDC automātisko transmisiju.

Speciālizlaiduma modeļu nosaukums dažādās valstīs atšķirsies. Beļģijā, Spānijā un Šveicē Dacia rīko konkursu sociālo mediju tīklos, lai izvēlētos labāko nosaukumu no tiem, ko spēj piedāvāt daudzie sekotāji un atbalstītāji ar radošu domāšanu un iztēli, un tāda veidā viņi oriģinālā un interesantā veidā tiek iesaistīti zīmola aktivitātēs. Speciālizlaiduma modeļa nosaukums Šveices tirgū būs Stepway Unlimited. Šis piedāvājums tika izvēlēts no gandrīz 2,500 ieteikumiem. Tikai 4 mēnešu laikā Dacia Facebook lapu Šveicē apmeklējuši vairāk, kā 6000 reģistrēti fani. 

3. Vēl ekonomiskāks gluži jauns dzinējs SCe 75
Dacia ir pirmais zīmols savā autoražotāju grupā, kas piedāvā gluži jaunu atmosfērisko benzīna dzinēju SCe 75, kas atbilst Euro 6 emisiju standartiem. Šis 1,0-litru trīs cilindru agregāts nodrošina 75 zirgspēku jaudu pie 6300rpm un 97Nm griezes momentu pie 3500rpm. Tas ir iespaidīgi efektīvs un samazina gan degvielas patēriņu, gan CO2 izmešu daudzumu tuvu 10 procentiem salīdzinājumā ar tā priekšteci – 1,2-litru 16-vārstu 75 zirgspēku dzinēju, turklāt jaunajos modeļos Sandero, Logan un Logan MCV pieejams jau sākuma aprīkojumā. Jaunajā Sandero un Logan modelī šis dzinējs patērē tikai 5,2 litrus degvielas uz 100km (kombinētā ciklā), bet CO2, izmešu daudzums ir tikai 117g/km, savukārt Logan MCV kombinētā ciklā patērē 5,4 litrus/100km (CO2 izmešu daudzums – 120g/km). Piedziņas ķēde padara šo auto vēl ekonomiskāku.

Grupas inženieri šo CO2 izmešu un degvielas patēriņa samazinājumu ir panākuši, koncentrēdamies uz vairākiem galvenajiem darbības virzieniem, sākot no dzinēja izmēra samazināšanas. Jaunais dzinējs, pateicoties alumīnija blokam, ir par 20 kg vieglāks salīdzinājumā ar 1,2-litru 16-vārstu priekšteci. Dzinēja uzbūvē izmantotas vēl citas modernas tehnoloģijas, ieskaitot mainīgas sadales fāžu eļļas sūkni, kas ļauj eļļas plūsmu pēc iespējas pieskaņot dzinēja ātrumam. Vērtīgs jaunums ir arī vārsta kāts ar DLC (dimantveida oglekļa) pārklājumu un virzuļu malas ar grafīta pārklājumu, kas samazina berzi.

Vēl viens moderns jaunieviesums ir divu vārpstu sadales fāžu regulācijas sistēma (VVT), un pārnesumskaitļi ģenerē labāku ātruma uzņemšanu pie zemākiem apgriezieniem, līdz ar to nodrošina patīkamāku braukšanu.

Dzinējs SCe 75 pilnībā atbilst Renault-Nissan alianses kvalitātes standartiem, un šis modernais, ekonomiskais un nedārgais agregāts absolūti saskan ar Dacia pamatvērtībām.

4. Dacia turpina sasniegt arvien jaunus pārdošanas rekordus
2016. gadā 44 valstu un reģionu tirgos, kuros tiek tirgoti Dacia automobiļi, pārdotas 584 219 šīs markas transporta vienības, kas nozīmē ikgadēju pārdošanas pieaugumu par sešiem procentiem. Pozitīvas tendences vērojamas visos reģionos, kuros aktīvi darbojas Dacia, un vismaz 28 valstīs nostiprinātas jaunas tirgus daļas un sasniegti jauni pārdošanas rekordi. Pēdējo 12 gadu laikā Dacia pārdevusi vairāk, kā četrus miljonus transporta līdzekļu. Pēdējo 12 gadu laikā pārdotas vairāk nekā četri miljoni Dacia markas automašīnas. Šobrīd Dacia vadošo autoražotāju vidū izceļas ar skaidrām vadlīnijām, kas tiek īstenotas praksē, ražojot pievilcīgus automobiļus par ļoti izdevīgām cenām attiecībā pret piedāvāto aprīkojumu klāstu.

Šīs markas pasažieru auto daļa un vieglā komercauto (LCV) tirgus paplašinājies par 0,1 procentpunktu līdz 2,4 punktiem Eiropā, par 0,2 procentpunktiem līdz 7,9 procentiem Eirāzijā un par 1,1 procentpunktiem līdz 19,4 procentiem Magrebas jeb Āfrikas ziemeļu reģionā.

- Eiropā kopumā pārdoti 415 010 Dacia spēkrati, kas ir jauns rekords un pārdošanas rezultātu pieaugums par 10,8 procentiem. Sandero B segmentā mazumtirdzniecības klientu vidū ierindojies ceturtajā vietā, Duster – C segmentā otrajā vietā un ir visvairāk pārdotais apvidus (SUV) auto tajā pašā segmentā.

- Francijā Dacia pārdošanas rezultāti pieauguši par 12,1 procentu, pārdoto transporta vienību skaits sasniedzis 112 111, kas ir jauns rekords, jo vairāk nekā 110 529 pasažieru automašīnu pārdotas mazumtirdzniecības klientiem. Sandero modeļa pārdošanas rezultāti paaugstinājušies par 24,2 procentiem, līdz ar to tas iekļuvis par otro populārāko modeli mazumtirgotāju klientu vidū Francijā, savukārt Dacia ir ceturtajā vietā mazumtirdzniecības klientiem visvairāk pārdoto automobiļu marku vidū.

- Citās Eiropas valstīs Dacia pārdošanas rezultāti pieauguši par 10,4 procentiem ar 302 899 pārdotām transporta vienībām. Itālijā pārdotas 52 272 transporta vienības un pārdošanas rezultāti pieauguši par 11,6 procentiem. Zīmolam tāpat labi veicies arī Lielbritānijā, kur pārdoti 26 562 automobiļi (pieaugums par 1,1 procentu) stabilā, uz biznesa klientiem vērstā tirgū. Jauns rekords sasniegts Polijā, kur pārdošanas rezultāti ievērojami pieauguši – par 29,3 procentiem ar 19 275 pārdotām transporta vienībām.

Arī Šveicē Dacia piedzīvojusi izcilu izaugsmi, par 0,7 procentpunktu palielinot tirgus daļu līdz 2,2 procentiem. Aizvadītais gads šajā valstī Dacia bijis līdz šim veiksmīgākais pārdošanas rādītāju ziņā, jo pārdoto automobiļu skaits palielinājies par 39,9 procentiem līdz 7824 vienībām.

Tajos Eirāzijas tirgos, kuros Dacia piedalās, tā ir ieguvusi 0,2 procentpunktus un sasniegusi 7,9 procentu tirgus daļu ar 5,8 procentu pārdošanas rādītāju pieaugumu (pārdoto automobiļu skaits kopumā sasniedzis 90 926 vienības). Dacia saglabā tirgus līdera pozīcijas Rumānijā un Bulgārijā. Šajās valstīs 2016. gadā izdevies pārdot 38 861 Dacia markas automobiļu un iegūt 29,6 procentus tirgus daļas. Tajā pašā laika Turcijā zīmolam Dacia izdevies sasniegt jaunus rekordus gan pārdoto automobiļu skaita ziņā (47 529 transporta vienības, pieaugums par 6,3 procentiem), gan tirgus daļas ziņā (4,8 procenti, pieaugums par 0,2 procentpunktiem).

Magrebā jeb Āfrikas ziemeļu reģionā Dacia tirgus daļa ir stabili 19,4 procenti ar 66 165 pārdotiem spēkratiem 2016. gadā, kas nozīmē 1,1 procenta pieaugumu. Dacia īpaši labi veicies Izraēlā, kur tikai pirms pāris gadiem tika atvērts pirmais Dacia salons un kur ar 4246 pārdotām automašīnām (pieaugums par 65 procentiem) izdevies iegūt 1,5 procenta tirgus daļu. Marokā Dacia turpina saglabāt vadošo lomu ar 26,6 procentiem tirgus daļu un 43 408 pārdotām automašīnām (pieaugums par 16,1 procentu) 2016. gadā.

Dacia modeļus būvē četrās dažādās rūpnīcās divos kontinentos: Pitesti (Rumānijā) Tanžerā un Kasablankā (Marokā) un Orāna (Alžīrijā). Uzņēmuma politika paredz ražošanu īstenot pēc iespējas tuvāk pārdošanas tirgiem, lai pēc iespējas tiešāk spētu pielāgoties dažādām klientu vajadzībām.

Dacia iemantojusi popularitāti, pateicoties aktīvo sekotāju kopienai sabiedriskajos tīklos; sekotāju skaits dažādos sociālajos medijos sasniedzis ap 3,5 miljoniem.

 

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
felix65 23.februāris 2017 10:47
5 1 Atbildēt

Tev ir nācies iegūt savā īpašumā nevis 10gadīgu, bet gan jaunu mašīnu? Sajūta ir daudz labāka un par to šo to arī var piedot. Dacija? Viss atkarīgs no tā, cik liels zīmulis esi. Zinu veci, kurš braukā ar pirmā izlaiduma Loganu un nesūdzas. Es viņu nepirktu, jo dizains ir atgrūžošs, bet šī paaudze jau tīri neko.

viencexperc 23.februāris 2017 7:22
3 7 Atbildēt

Gribu precizēt - tagad kurš gads?

Ja es pareizi sapratu, tad tagad ir 2017.gads. Vai tikai man vienam liekas, ka par mūsdienīgu un modernu to nosaukt nevar? Salons kā 2003,gada amerikānim vai japānim. Dizains kā no vēstures grāmatas. Zīmols - lēts nabagu auto.

Viss slikts.

Pat motors...

1,2 litru motors priekš kosovera!!!! Viņš uz apsniguša kalna varēs uzbraukt?

felix65 23.februāris 2017 15:00
3 0 Atbildēt

Un vēl var izrādīties, ka tajās kotletēs tārpu vairāk kā gaļas.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO) 6

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Kravinieks cenšas izvairīties, taču kļūst tikai sliktāk (+ VIDEO) 22

Kravas auto šoferis cenšas izvairīties no vieglā auto, kas izbrauc priekšā un nobremzē, taču kļūst tikai sliktāk - kravinieks iebrauc pretējā joslā un saduras ar SUV, turklāt gandrīz uzbrauc arī diviem gājējiem, kas pēdējā mirklī pamūk malā. Lasīt vairāk

 

Tikai viena uzlāde - elektriskais Mini ierodas Frankfurtē saviem spēkiem 2

Mini Cooper SE, britu kompānijas 60 gadu vēsturē pirmais pilnībā elektriskais sērijveida modelis, Frankfurtes autoizstādē ieradies saviem spēkiem, nobraucot 400 km no Minhenes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti