Nepilni 156 000 eiro - Turbo S E-Hybrid kļūst par spēcīgāko Panamera sērijas modeli (+ foto) 1

Foto: Publicitātes attēls

Baltijas Sporta Auto | 24.februāris 2017 11:12

Porsche turpina sasniegt augstu veiktspējas līmeni ilgtermiņā. Slavenais sporta automašīnu ražotājs pirmo reizi par modeļu sērijas izcilāko eksemplāru izvirza no elektrotīkla uzlādējamu hibrīdmodeli — jauno Panamera Turbo S E-Hybrid.

Panamera Turbo četru litru V8 motors ir apvienots ar elektromotoru, kā rezultātā ir sasniegta 500 kW/680 ZS sistēmas jauda un izcils jaudas nodrošinājums: pat braucot tikai nedaudz ātrāk par tukšgaitas ātrumu, Panamera Turbo jau spēj nodrošināt 850 Nm lielu griezes momentu. Tas nozīmē, ka no 0 līdz 100 km/h automašīna ieskrienas 3,4 sekundēs, un tās maksimālais ātrums ir 310 km/h. Pilnpiedziņas Panamera turbopūtes sistēma ir aizgūta no sporta superauto 918 Spyder. Eiropas jaunajā braukšanas ciklā automašīnas vidējais degvielas patēriņš ir 2,9 l/100 km, bet tikai elektriskajā režīmā Panamera jaunais modelis var mērot līdz 50 kilometriem. Panamera Turbo S E-Hybrid pierāda, cik lielu uzmanību Porsche velta elektromobilitātei.

Unikāla piedziņas koncepcija ar V8 motoru un elektromotoru

Pēc Panamera 4 E-Hybrid veiksmīgās debijas, kurā izmantots V6 motors apvienojumā ar elektromotoru, Porsche atkal pierāda, ka hibrīdtehnoloģijai ir liels veiktspējas potenciāls. Jaunajā Panamera Turbo S E-Hybrid ir apvienots elektromotors (100 kW/136 ZS) un V8 motors (404 kW/550 ZS). Porsche hibrīdmodelī uzstādīto atvienošanas mehānismu elektromehāniski aktivizē elektriskais sajūga aktuators (ECA) — tāpat kā Panamera 4 E-Hybrid modelī. Tas nodrošina ātrāku reakcijas laiku un lielāku komfortu. Tāpat kā pārējos otrās paaudzes Panamera modeļos, jaudas pārnesei uz standarta aprīkojumā uzstādīto adaptīvo pilnpiedziņas Porsche vilkmes kontroles sistēmu (PTM) tiek izmantots 8 pakāpju dubultais sajūgs Porsche Doppelkupplung (PDK), kas nodrošina īsu pārslēgšanas laiku. E-Performance piedziņas mehānisms ļauj luksusa klases sedanam ieskrieties līdz 100 km/h

vien 3,4 sekundēs un nodrošina izcilu vilkmes spēku, braucot ar lielāku ātrumu.
Apvienojumā ar 310 km/h maksimālo ātrumu tas nozīmē, ka Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid arvien uzstāda vairākus jaunus standartus savā klasē. Panamera Turbo S E-Hybrid standarta aprīkojumā ir iekļauta pneimatiskā piekare, kas nodrošina šajā klasē nepieredzētu līdzsvaru: luksusa klases sedana komfortu apvienojumā ar sporta automašīnas veiktspēju.

Elektromotora jaudu nodrošina ar šķidrumu dzesējams litija jonu akumulators, kura energoietilpība ir 14,1 kWh. Aizmugurē iebūvēto augstsprieguma akumulatoru iespējams pilnībā uzlādēt sešu stundu laikā ar 10 A strāvas stiprumu, izmantojot 230 V savienojumu. Ja standarta aprīkojumā iekļautā 3,6 kW lādētāja vietā tiek izmantota papildaprīkojumā pieejamā 7,2 kW uzlādes ierīce un 230 V savienojums ar 32 A strāvas stiprumu, akumulators tiek pilnībā uzlādēts 2,4 stundās. Lādēšanu var sākt, izmantojot arī Porsche komunikāciju sistēmas (PCM) taimeri vai Porsche Connect lietotni (viedtālruņiem un Apple Watch pulkstenim). Turklāt Panamera Turbo S E-Hybrid ir aprīkota ar papildu gaisa kondicionēšanas sistēmu, kas dzesē vai silda automašīnas salonu pat uzlādes laikā.

Trīs vienā — sporta automašīnas veiktspēja, komforts garos braucienos un efektivitāte

Veiktspēja, komforts un efektivitāte ir ideāla kombinācija: Panamera Turbo S E-Hybrid pēc noklusējuma uzsāk gaitu elektriskajā „E-Power” režīmā, turklāt nelielus attālumus līdz 50 kilometriem šī četrdurvju sporta automašīna mēro, neradot izmešus. Kad pārsniegts noteikts akseleratora pedāļa spiediena punkts vai akumulatora uzlādes līmenis kļūst zemāks par minimālo vērtību, Panamera pārslēdzas uz „Hybrid Auto” režīmu, sākot izmantot abu motoru jaudu. No elektrotīkla uzlādējamo hibrīdmodeļu degvielas patēriņš Eiropas jaunajā braukšanas ciklā ir 2,9 l augstākās kvalitātes benzīna uz 100 km (66 g CO2 izmešu uz kilometru) un 16,2 kWh elektroenerģijas uz 100 km.

Debija ar divām riteņu garenbāzēm

Panamera otrās paaudzes jaunākais pārstāvis Eiropas tirgū parādīsies 2017. gada jūlijā. Citos tirgos tā tirdzniecība tiks uzsākta 2017. gada otrajā pusē. Panamera Turbo S E-Hybrid pirmoreiz tiks prezentēta Ženēvas autoizstādē (2017. gada 7.–19. martā). Četrdurvju Gran Turismo modelis uzreiz tiks piedāvāts arī Executive versijā ar riteņu garenbāzi, kas pagarināta par 150 milimetriem.

Panamera Turbo S E-Hybrid standarta aprīkojumā ir iekļautas Porsche keramiskās kompozītmateriāla bremzes (PCCB), Porsche dinamiskā šasijas kontrole Sport (PDCC Sport) ar Porsche griezes momenta vektorizācijas sistēmu Plus (PTV Plus), stūres pastiprinātājs Plus un 21 collas 911 Turbo Design vieglmetāla diski. Pamata komplektācijā ir iekļauta arī papildu gaisa kondicionēšanas sistēma, adaptīvi aerodinamiskie elementi un trīs kameru pneimatiskā piekare ar Porsche aktīvo piekares vadības sistēmu (PASM). Garās versijas standarta aprīkojumā ir iekļauta aizmugurējā stūrējamā ass. Panamera Turbo S E-Hybrid cena Latvijā ir sākot no 155 900 EUR neiekļ. PVN. Panamera Turbo S E-Hybrid Executive cena ir sākot no 167 200 EUR.

 
Visi komentāri
 
Vidvuds Spriņģis 1.marts 2017 14:44
0 0 Atbildēt

...veiktspējas līmeni ilgtermiņā...

Interesanti, cik ilgi vēl pastāvēs literāra latviešu valoda?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Daimler rezervē elektrisko AMG indeksus

Eiropas Savienības Intelektuālā īpašuma birojs (EUIPO) reģistrējis Daimler patentus nākotnē iecerētajiem Mercedes-AMG elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Hamiltons Bahreinā svin 95.uzvaru F-1 posmā; Grožāns piedzīvo šausminošu avāriju (+ VIDEO) 5

"Mercedes" komandas britu pilots Lūiss Hamiltons svētdien jau pasaules čempiona lomā izcīnīja uzvaru Bahreinas "Grand Prix". Lasīt vairāk

 

Pateicoties jaunajam Neste RE, plastmasas produktus var ražot no atjaunojamām un pārstrādājamām izejvielām 1

Neste izlaiž savu jauno produktu, Neste RE, kas ir 100% atjaunojama un pārstrādāta izejviela, ko var izmantot plastmasas un ķīmisko vielu ražošanā. Neste RE polimēru un ķīmisko produktu nozares kompānijām samazina nepieciešamību izmantot pirmreizējās fosilās izejvielas, tādējādi veicinot klimata pārmaiņu problēmas risināšanu. Lasīt vairāk

 

4x4 uzvar upi (+ VIDEO) 5

Apvidus auto vadītājs vismaz divreiz nonāk šķietami bezcerīgā situācija, taču viņam tomēr izdodas uzvarēt spēcīgo straumi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti