"Euro NCAP" piešķir augstāko novērtējumu jaunajam "Audi Q5"

Foto: Publicitātes attēls

Audi Marketing | 10.marts 2017 15:13

Jaunās paaudzes Audi Q5, kas plašākai auditorijai tika prezentēts pērn rudenī, ir saņēmis augstāko, piecu zvaigžņu, novērtējumu Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programmā (NCAP).

Piešķirtais vērtējums apliecina, ka jaunais Audi Q5 ir ne tikai viens no veiksmīgākajiem SUVbet arī viens no drošākajiem  savā segmentā.

Jaunais Audi Q5 - pārdotākais zīmola SUV modelis Baltijā un arī kopumā pasaulē - uzrādīja augstus rezultātus visos testa veidos, iegūstot augstas atzīmes pasažieru, bērnu un gājēju drošības sistēmas. Tāpat NCAP atzinību guva arī modeļa autovadītāja palīgsistēmas, kas ietilpst automobiļa standarta aprīkojumā, ieskaitot Audi pre sense city, elektromehāniskās stāvbremzes, automātisko bremzēšanas sistēmu atkārtotu sadursmju novēršanai, regulējamu ātruma ierobežotāju un citas. NCAP īpaši izceļ Audi automātisko bremzēšanas sistēmu, tai reaģējot, tuvojoties citiem kustīgiem objektiem uz ceļa, piemēram, automašīnām vai gājējiem.

Neskototies uz to, ka jaunais Audi Q5 papildināts ar vairākām funkcijām un ir ievērojami paaudzies gandrīz visās dimensijās, modeļa pašmasa ir samazināta par 90 kilogramiem. NCAP testu rezultāti vēlreiz apstiprina Audi zīmola augstos autobūves standartus gan drošības, un dizaina, gan citās dimensijās.

Šobrīd Audi Q5 Latvijā ir pieejams ar diviem jaudīgiem un ekonomiskiem dzinējiem - 2.0 TDI un 2.0 TFSI dzinēju. Tie ir kļuvuši par 20 kW jaudīgāki, vienlaikus patērējot ievērojami mazāku degvielas daudzumu. 2.0 TFSI dzinējs attīsta 185 kW jaudu, taču tas patērē vien 6,8 litrus uz 100 kilometriem un rada vien 154 gramus CO2 izmešu uz kilometru. Piedāvājuma klāstu papildinās 3.0 TDI dzinējs ar jaudu līdz 210 kW un 620 Nm griezes momentu, kas līdz Latvijas patērētājiem nonāks 2017. gada vidū.

Jauno automobiļu novērtēšanas programma (NCAP), kas izveidota 1997. gadā, izvērtē jaunu automobiļu modeļu sniegumu sadursmju testos. Lai vēl precīzāk attēlotu reālu negadījumu sekas, 2015. gadā konsorcijs noteica vēl stingrākas prasības attiecībā uz frontālajiem un sānu sadursmju testiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaguar uzlabojis krosoveru E-Pace (+ FOTO)

2021.modeļu gadam Jaguar sagatavojis uzlabotu E-Pace, kas līdztekus svaigākam izskatam tiek pie jaudīgākiem dīzeļdzinējiem un jaunas multimediju sistēmas. Lasīt vairāk

 

Piederēja Boney M dibinātājam - pārdos reti sastopamu BMW M1 (+ FOTO)

Silverstone izsolē tiks pārdots unikāls 80.gadu BMW M1 varenauto, kas savulaik piederējis pazīstamajam producentam un grupas Boney M dibinātājam Frenkam Farianam. Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms". Kas jāņem vērā, mainot vējstikla slotiņas (+VIDEO) 14

Vējstikla slotiņas tika izgudrotas pirms vairāk kā simts gadiem, un pēdējos piecdesmit gados to konstrukcija nav kardināli mainījusies. Tomēr sava jaunrade vērojama arī šeit. Lasīt vairāk

 

Puse autovadītāju nevadā līdzi saskaņoto paziņojumu 5

Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (turpmāk – LTAB) oktobrī veiktā autovadītāju aptauja liecina, ka 48% autovadītāju savos spēkratos nevadā līdzi saskaņotā paziņojuma veidlapas, savukārt vēl 8,4% nav par to pārliecināti. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti