Pieejami Škoda Vision E koncepta salona attēli 2

 

Foto: Publicitātes attēls

Ģirts Avotiņš | 6.aprīlis 2017 11:36

ŠKODA 2017. gada Šanhajas motoršovā no 19. līdz 28. aprīlim demonstrēs savu pirmo elektrisko konceptmodeli VISION E. Tā futūristiskais dizains parāda ŠKODA nākotnes elektromobiļu dizaina valodas raksturīgākās līnijas un elementus.

Viszīmīgākais virsbūves risinājums ir pretēji veramās durvis un vidus statņa neesamība. Savukārt gaišajā salonā četri pagriežami sēdekļi un vidus tuneļa neesamība rada īpašu plašuma sajūtu.

"Ar VISION E mēs radām vīziju par ŠKODA nākotnes modeļiem ar elektrisko piedziņu," saka ŠKODA vadītājs Bernhards Maiers. "Paralēli plug-in hibrīd automobiļiem, mēs līdz 2025. gadam laidīsim klajā piecus dažādu segmentu elektromobiļus. Tas ļaus mums piedāvāt katru ceturto automobili ar elektrisko piedziņu."

Pateicoties lielām stiklotām virsmām, VISION E interjers ir gaišs un caurspīdīgs. Tā skaidro struktūru un ietilpību uzsver izteiktas horizontālās līnijas. Savukārt četri atsevišķie sēdekļi ar inovatīvām atzveltnēm izceļ salona mūsdienīgumu. Tik ietilpīgu un komfortablu VISION E salonu Dizaineriem ļāva radīt garā riteņu bāze un īsās pārkares.

Sēdekļi ir nedaudz pacelti, lai radītu labu pārskatāmību. Tos ir iespējams pagriezt par divdesmit grādiem – sēdekļi pagriežas, kad tiek atvērtas durvis, lai atvieglotu iekāpšanu un izkāpšanu. Savukārt tad, kad elektriski veramās durvis aizveras, sēdekļi atgriežas savā sākotnējā pozīcijā.

Šī Simply Clever ideja, kas debitēs VISION E, piešķir papildus komfortu un ļauj optimizēt ergonomiku. Papildus ērtības un plašuma sajūtu sniedz vidus tuneļa neesamība.

Papildus kokpita ekrānam, kurā tiek rādīti automašīnas dati, ŠKODA VISION E salonā ir iebūvēti papildus ekrāni pasažieriem. Priekšējā paneļa centrā ir iebūvēts galvenais skārienjūtīgais ekrāns, kurā vadītājs un blakussēdētājs var rīkoties ar galvenajām funkcijām un ŠKODA Connect pakalpojumiem.

Katram pasažierim ir savs ekrāns, ko katrs var lietot pēc saviem ieskatiem. Blakussēdētāja ekrāns ir iebūvēts priekšējā panelī, bet aizmugurējo pasažieru ekrāni ir iebūvēti priekšējo sēdekļu atzveltnēs. Aizmugurējo ekrānu vadība ir iebūvēta elkoņu balstā starp abiem sēdekļiem, bet priekšējā blakussēdētāja ekrāna vadība ir iebūvēta labās rokas elkoņu balstā. Katrās durvīs ir iebūvēts individuāls "Phone Box", kas nodrošina bezvadu lādēšanu. Katrs pasažieris sava viedtālruņa saturam var piekļūt no sava automašīnā iebūvētā ekrāna.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 6.aprīlis 2017 14:15
4 0 Atbildēt

Zīmē visādas stulbības, bet realitātē būs tāds: www.skoda.com.cy/shared/SiteCo...ons-bottom.jpg

gunbox 6.aprīlis 2017 16:08
1 0 Atbildēt

Es gan teiktu, ka zīmē interesanti, tikai realitātē būs stulbības. :D VAG grupā tiešām neviens no lēmējiem nesaprot, ka viņiem zem deguna pabāž svaigo? Laikam visi ir veci veči, tā pat kā mūsu saeimā, visi iestagnējuši.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 6

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti