Amerikāņu "Cadillac" 2017.gadu iesācis veiksmīgi – pieprasījums pēc "GM" luksusa zīmola produkcijas pieaudzis Eiropā, Ķīnā un kopumā visā pasaulē.
Aizvadītājā mēnesī "Cadillac" Eiropā pārdevis 102 automobiļus, kas salīdzinājumā ar 2016.gada martu ir par 7,4% vairāk, savukārt gada pirmajā ceturksnī realizēti 254 eksemplāri – par 12,4% vairāk. Pieprasītākais "Cadillac" modelis Eiropā ir lielais apvidus auto "Escalade", kam seko "BMW X5" formāta krosovers "XT5".
Eiropas lielākajā tirgū Vācijā amerikāņu pienesums ir 32 eksemplāri martā un 112 gada pirmajā ceturksnī.
Pašmāju tirgū "Cadillac" automobiļu noiets nedaudz krities, toties pieaudzis Kanādā un Ķīnā, kur reģistrēta sevišķi strauja izaugsme.
Ķīnas tirgū marta mēnesī vien pārdoti 12 369 kadiljaku (+ 63%), bet gada pirmajos trīs mēnešos – 39 414, kas ir teju divkārt vairāk nekā līdzīgā laika posmā pērn.
Visā pasaulē martā realizēti 27 406 "Cadillac" automobiļi, ka sir par 22,1% vairāk nekā 2016.gada martā, bet pirmajā ceturksnī pārdotie 78 649 automobiļi nozīmē, ka noiets palielinājies par 28,6% salīdzinājumā ar 2016.gada pirmajiem trim mēnešiem.
Ja tesla būtu krievu ražojums vai vācu, tā tiktu lielīta. Bet ak vai - tesla ir amerikāņu ražojums. Nu nevarēju atrast kur piekasīties. Tāpēc atradu labu veidu. Stulbā tesla sameloja. Es braucu uz 300 km/h un batereju notērēju nevis pēc 500 km, bet pēc 200!!! Ha! Tesla melo. Amerikosi nemāk auto taisīt... Akumulators pietiek uz 200 km.
Bet es nevienam neteikšu, ka mans bmw 315 braucot uz 300km/h bāku arī notērē ātrāk. Vai mans mīļais bmw vispār elektro nemāk taisīt. Tikai i sēriju, kura braucot uz 300km/h akumulatoru notērēs pēc 5 minūtēm...