Viss par šīs vasaras jaunumu "Kia Picanto" (+ foto) 1

 

Foto: Publicitātes attēls

BPS PR | 14.aprīlis 2017 8:04

Trešās paaudzes jaunākais Kia Picanto pilsētas modelis Eiropā būs pieejams pārdošanā no šī gada otrā ceturkšņa, ienesot jauneklīgas un enerģiskas vēsmas A-segmenta auto piedāvājumā.

Šis modelis var lepoties ar jaunu, pārliecinošu dizainu un augstas kvalitātes jaunākajām tehnoloģijām salonā, piedāvājot pircējiem plašākas pielāgošanas iespējas, kā arī solot būt universālākais auto savā klasē.

Jauno Picanto būs iespējams izvēlēties ar vienu no trijiem benzīna dzinējiem, tostarp ar jauno 1,0 litra turbo benzīna tiešās iesmidzināšanas (T-GDI) sistēmu. Kad 2017.gada ceturtajā ceturksnī jaunais 1,0 litru T-GDI dzinējs nonāks pārdošanā, tas būs jaudīgākais dzinējs ar kādu jebkad aprīkots Picanto, un tā būs pirmā reize, kad šī mašīna aprīkota ar benzīna turbodzinēju.

Maikls Kols (Michael Cole), Kia Motors Eiropa galvenais izpilddirektors komentē: “Picanto ir viens no labāk pārdotajiem modeļiem pasaulē, un tam ir īpaši spēcīgs atbalstītāju loks šeit – Eiropā.”

"Mūsu klienti Eiropā ir teikuši, ka viņi mīl Picanto dizainu. Viņi mīl tā zemās ekspluatācijas izmaksas, pilsētai ērto, kompakto izmēru un plašo aprīkojuma pieejamību un cenas. Jaunais modelis saglabā šīs priekšrocības un piedāvā jaunu dinamikas un veiktspējas līmeni, kā arī ir papildināts ar jaunākajām tehnoloģijām un uzlabotu drošību. Tieši šo iemeslu dēļ mēs esam pārliecināti, ka jaunais Picanto palīdzēs mums turpināt attīstīt iesākto virzību un noturēt tirgus daļu šajā konkurētspējīgajā segmentā. "

Kopš 2011. gada, kad tika uzsākta pašreizējās paaudzes Picanto pārdošana, visā pasaulē ir pārdoti vairāk nekā 1,4 miljoni spēkratu, no tiem 300 000 pārdoti Eiropā. Par spīti tam, ka auto dzīvesgājums salonos tuvojas beigām, Kia 2016. gadā pārdevis vairāk nekā 55 000 Picanto modeļus Eiropā, gadu no gada nodrošinot pārdošanas apjomu pieaugumu par 3%.

Virsbūves dizains
Lai izveidotu jauneklīgu un enerģisku izskatu, jaunākais Picanto modelis ir veidots sadarbojoties Kia dizaina centriem Namjangā, Korejā un Frankfurtē, Vācijā.

Deleģēti radīt inovatīvu, drosmīgu un izklaidējoša izskata urbānu pilsētas auto, dizaineri ir pilnībā sekojuši norādēm, dodot jaunajam Picanto vēl uzstājīgāku stāju ar izteiksmīgākām korpusa līnijām.

Izstiepjot riteņu garenbāzi līdz 2400 mm (pagarināta par 15 mm), riteņi ir izvirzīti tālāk automašīnas stūros, saīsinot priekšējo pārkari par 25 mm un padarot auto izskatu stabilāku uz ceļa. Automašīnas priekšpusē izveidotas horizontālas, spēcīgas un taisnas līnijas, izceļot "tīgera deguna" radioatora resti un lenķī izvietotos priekšējos lukturus, kas iestiepjas automašīnas sānu daļā. Vertikālās līnijas, kas izmantotas, veidojot sānu gaisa ieplūdes atveres, un zemāk izvietotu režģi, piešķir Picanto jaunu, pārliecinošu “seju”.

Skatoties profilā, jauno Picanto raksturo izteiksmīgas līnijas, kas veidotas visas sānu malas garumā un apvijas ap riteņu arkām, radot plastisku virsbūves liekumu. Lai gan automašīnas garums nav mainījies, paliekot tāds pats kā iepriekšējam modelim (3595 mm), jaunais dizains palīdz radīt pārliecinātāku, ceļam piemērotāku izskatu, un vizuāli pastiepj automašīnu garāku stabilākai sajūtai.

Jaunais modelis adaptē Kia plašo C-balstu kā dizaina motīvu, kas izvietots stāvāk nekā iepriekšējam modelim. Apvienojumā ar garāku aizmugurējo pārkari (pagarināta par 10 mm, līdz 520 mm) tas padara auto drošāku uz ceļa.

Jaunākā Picanto versija tiks piedāvāta pircējiem ar lielākām pielāgošanas iespējām nekā jebkad agrāk. Izvēlei būs pieejamas 11 dzīvīgas krāsas, kas radītas, lai automašīna izceltos. Starp sešām jaunām krāsām, kas pieejamas pircējiem, ir laima gaišā - "Lime Light", mirdzoši sarkanā - "Shiny Red", Auroras melnā - "Aurora Black '', pop oranžā - “Pop Orange", dzirkstoši sudrabainā "Sparkling Silver" un debesu zilā "Celestial Blue" perlamutra metāla krāsu apdares. Standartaprīkojumā Picanto ir pieejams ar 14 collu tērauda diskiem, klienti papildaprīkojumā var izvēlēties vienu no alumīnija sakausējuma disku dizainiem, sākot no 14 līdz 16 collu diametrā.

Picanto korpuss ir papildināts ar jaunām LED indikatoru priekšējām lampām un LED dienas braukšanas gaismām, bet no 2017. gada trešā ceturkšņa būs pieejama smalka “haizivs spuras” formas antena, kas aizstās esošo antenu.

Pirmo reizi, Kia piedāvās Picanto jaunajā "GT-Line" specifikācijā, iedvesmojoties no sportiskajiem uzņēmuma augstākas veiktspēju "GT" modeļiem, piemēram, Optima GT. GT-Line specifikācijā jaunā Picanto ārpuse ir iezīmēta ar sarkaniem, sudraba un melniem akcentiem, kas izceļ priekšējo režģi, sānu gaisa ieplūdes, sānu sliekšņus un automašīnas aizmuguri virs hromētā dubultā izpūtēja.

Interjera dizains
Izmantojot jaunus materiālus un pievēršot lielāku uzmanību izkārtojumam, Kia dizaineri ir radījuši mūsdienīgāku, izsmalcinātāku jaunā Picanto salonu nekā otrās paaudzes modelim, kas ļauj justies ērtāk tā pasažieriem. Salona interjeru padara plašāku izvēlētās horizontālās līnijas, kas palīdz izcelt pagarinātās salona dimensijas.

Priekšējā paneļa izkārtojums ir vairāk centrēts un aprīkots ar 7.0 collu “peldošo” skārienjutīgo HMI – Human-machine interface ekrānu, kas izvietots viduskonsoles centrā, pārvietojot daudzas auto kontroles sistēmas augšup, tuvāk vadītāja skatiena līnijai. Satīna hroma efekta josla iet pāri panelim, radot augstākās kvalitātes gaisotni, vertikālās gaisa atveres izvietotas abpus panelim.

Picanto salona pievilcībai atslēgvārds ir spēja pielāgoties. Ja standartaprīkojumā auto sēdekļi ir pārvilkti ar melnu un pelēku audumu, tad pircējam ir arī iespēja savu jauno Picanto personalizēt, izvēloties vienu no piecām pieejamām krāsu “pakām”, kurās paredzēta kontrastējoša mākslīgās ādas apdare un apšuvums. Jau no paša sākuma būs pieejami šādi varianti:
• Spīdīgi melns – melnas, pelēkas un baltas krāsas kombinēta apdare ar baltu apšuvumu (pamatkrāsa melna vai pelēka)
• Brūns - brūni sēdekļi ar gaiši zilām detaļām sānos un gaiši zilu apšuvumu
• Zils – tumši zila un gaišāk zila mākslīgās ādas un auduma apdare ar baltu un oranžu apšuvumu
• Sarkans – melni un pelēki sēdekļi ar sarkanām detaļām un sarkanu apšuvumu
• Laims – tumšpelēka un gaišpelēka apdare ar laima krāsas apšuvumu.

Kontrastējošās sēdekļu krāsas var tikt savienotas ar jaunu krāsu paliktņiem uz durvju roku balstiem, atbalsojot sēdekļos izmantotās krāsas. Visbeidzot, Picanto jaunais GT Line atvasinājums būs aprīkots ar D formas stūri, bet interjers būs iespējams pilnā krāsu spektrā.

Praktiskums un aprīkojums
Lai gan jaunā Picanto riepu nospiedums būs tāds pats kā iepriekšējam modelim, tas nodrošinās labāko aprīkojumu savā klasē, piedāvājot maksimālu pielāgošanos, kas iespējama, pateicoties lielākai kabīnes ietilpībai un atbrīvotai papildu vietai kājām.

Picanto atbilst pieaugošajai tendencei veidot piecu durvju modeļus A segmentā, jo trešajā paaudzē Kia ir pārtraucis triju durvju modeļu ražošanu. Piedāvājot maksimālu praktiskumu, jaunais modelis nav lielāks par iepriekšējo (augstums 1485 mm; garums 3595 mm; platums 1595 mm). Jaunais koncepts piedāvā garāku riteņu bāzi un garāku aizmugurējo pārkari, tādā veidā atbrīvojot vairāk vietas kabīnē kopumā un jo īpaši kājām (priekšējā pārkare ir samazināta par 25 mm līdz 675 mm)

Iekšpusē jaunais Picanto gan kāju rajonā, gan galvas rajonā nodrošina vairāk vietas nekā vislabāk pārdotajiem A segmenta modeļiem, kamēr zemāks slieksnis padara vieglāku iekāpšanu un izkāpšanu. Instrument paneļa apakša ir pacelta augšup par 15 mm, lai priekšā sēdētājiem būtu vairāk vietas ceļgaliem un kājām. Tāpat jaunais Picanto ir pieejams ar četrām vai piecām sēdvietām, jo atkarībā no pircēja vēlmēm, aizmugures sēdekli iespējams sadalīt divās vai trijās sēdvietās (1.2 litru modelim pieejamas tikai 5 sēdvietu variants).

No jauna veidotais centrālais roku balsts, kas domāts priekšā sēdošajiem, pirmo reizi šajā klasē ir paslidināms uz priekšu un arī atpakaļ par 55 mm, tas pārklāj nelielu bagāžas nodalījumu, kur var izvietot 1l ūdens pudeli vai arī saulesbriļļu maciņu. Centrālajā konsolē ir arī atvērts dubultais nodalījums, kurā var glabāt mobilās ierīces un citas mazas lietas, kā arī izvelkams dubultais krūzīšu turētājs, kuru var nolocīt, lai iegūtu lielāku vietu.

Pie saules aizsargos iestrādātajiem spogulīšiem automašīnas priekšpusē ir spožas LED gaismas, kā arī iespēja ieslēgt apgaismojumu īpašai noskaņai. Nodrošinot vispatverošu grimētavas spoguļu spožumu, Picanto jaunie spogulīši pasažieriem padara vieglāku cepures, šalles vai kaklasaites sakārtošanu, kā arī matu sakārtojuma pārbaudi vai pat grima uzklāšanu.

Bagāžas novietne ir palielināta no 200 litriem līdz maksimums 255 litriem, kas ir vairāk kā jebkurai citai automašīnai šajā klasē, tāpat bagažniekā ir izveidota divpakāpju grīda, kuru iespējams nolaist par 145 mm, lai radītu papildus vietu pārvadājumiem, ja nepieciešams. Vai arī to iespējams izmantot atsevišķi – kā bagāžas novietni zem grīdas. Locīšanās proporcijā 60:40 sadalītie aizmugures sēdekļi maksimāli ērtai lietošanai var tikt noliekti pilnībā ar vienas sviras palīdzību. Tas palielina kravas kapacitāti līdz 1010 litriem.

Ir uzlabots arī jaunās automašīnas komforta līmenis: kamēr vairums A segmenta spēkratu piedāvā viengabalainu muguras atzveltni ar integrētu galvas balstu, jaunais Picanto sniedz pircējam pilnībā pielāgojamu galvas balstu, kas ir pabīdāms gan uz augšu, gan uz leju, kā arī uz priekšu un atpakaļ.

Picanto jaunie sēdekļi gariem braucieniem ir daudz komfortablāki, jo tajos izmantoti tie paši sēdekļu materiāli un konstrukcijas, kas sastopamas lielāku modeļu KIA automašīnās (piemēram, jaunajā OPTIMA). Aizmugures sēdekļu muguras balsts ir vairāk atliekts: no 25 uz 27 grādiem, lai varētu ieņemt relaksētāku pozu, tāpat nedaudz vairāk pamanāmākie sānu balsti aizmugurē krietni uzlabo komfortu un atbalstu asos pagriezienos.

Braukšana un vadīšana
Nule kā izlaistais Kia Picanto ir izpelnījies aplausus par komfortablās braukšanas un vieglas vadīšanas kombināciju. Inženieri ir centušies vēl vairāk uzlabot šos raksturlielumus, veicot amortizācijas modificēšanu - pilnībā neatkarīgi MacPherson statņi priekšpusē, vērpes stienis aizmugurē, lai nodrošinātu lielāku brauciena stabilitāti un atsaucīgāku vadīšanu.

Izstrādāts, lai samazinātu ķermeņa sānsveres leņķi pagriezienos līdz pat 1° un nodrošinātu vēl ātrāku reakciju stūres vadāmībai, ka Picanto stabilizatora stienis ir par 2% blīvāks un priekšpusē uzstādīts nedaudz zemāk, savukārt aizmugurē ir par 5% blīvāks un izvietots nedaudz augstāk. Jaunā Picanto mainītie izmēri - garāka riteņu bāze un nedaudz īsāka priekšējā pārkare – sekmē slīpuma centra pārvietošanu tālāk auto aizmugurē, kas palīdz dabiski mazināt pikēšanas sajūtu bremzējot, nemainot amortizatoru stingrību un neapdraudot braukšanas komfortu.

Pagarinātā garenbāze veicina dabisku braukšanas kvalitātes un stabilitātes uzlabojumu uz visa veida segumiem. Vērpes sviras aizmugurējā ass ir pārveidota un piedāvā jauna veida piekares sviru, palīdzot samazināt svaru līdz 1,8 kg virs aizmugurējās ass, nezaudējot komponentu izturību.

Jaunais stūres zobstienis nodrošina vadības attiecības palielināšanu par 13 % , salīdzinot ar modeļa priekšteci, no attiecības 16.5:1 uz 14.3:1.Tas ne tikai nodrošina tūlītēju reakciju pēc vadītāja rīcības, bet arī samazina pagriezienu no slēguma līdz slēgumam (no 3.4 uz 2.8), kas padara braukšanu ar Picanto vēl vieglāku lēnā ātrumā un arī pilsētā. Priekšējo riteni pārvirzot tuvāk automašīnas priekšpusei, veidojas īsāka pārkare un samazinās svars virs priekšējās ass, kā arī samazinās inerces iedarbība, uzlabojot vadāmību.

Jaunais Picanto ir pirmais auto savā klasē, kas piedāvā pircējiem papildu funkciju -elektroniskās stabilitātes kontroles sistēmu (ESC; sk 'drošība'). Šīs jaunās tehnoloģijas izmantošana A-segmenta automašīnai nodrošina Picanto labāku vadāmības stabilitāti un drošību pagriezienos, vienlaikus palīdzot samazināt risku zaudēt kontroli sarežģītos līkumos.

Dzinēji un transmisijas
Liekot uzsvaru uz to, lai jaunais Picanto būtu ātrāks, vēl labāka spēja reaģēt ir viens no pamatiem augstas efektivitātes benzīna dzinējiem ar nelielu kapacitāti. Pēc iespējas samazinot svaru uz priekšējās ass, pazeminot dzinēja izvietojumu, tiek nodrošināts straujs paātrinājums un tūlītēja dzinēja reakcija, ko braucējs sagaida no pilsētas auto.

Pircējiem būs pieejami trīs benzīna dzinēji. 1,0 litra un 1,25 litru daudzpunktu iesmidzināšanas (MPI) dzinēji ar dabisko vilkmi ir pārnesti no esošā Picanto, ko papildina virkne efektivitātes un vadāmības uzlabojumu. No gada ceturtā ceturkšņa, Kia jaunais 1,0 litra T-GDI (turbo benzīna tiešās iesmidzināšanas) dzinējs pirmo reizi būs pieejams Picanto versijā. Visi dzinēji ir aprīkoti ar piecu pakāpju manuālo pārnesumkārbu, nodrošinot priekšpiedziņu. Stop and Go (sistēma, kas, automašīnai apstājoties, izslēdz tās motoru) ir pieejama dažiem manuālajiem modeļiem, tikmēr 1,25 litru MPI dzinējs ir pieejams arī ar četru ātrumu automātisko transpmisiju.

1,0 litra MPI dzinējs nodrošina sākuma punktu Picanto dzinēju klāstā, kas ražo 67 ps pie 5500 apgriezieniem minūtē un 96 Nm griezes momentu. Picanto ar ekonomiskāko degvielas patēriņu ir aprīkots ar 1,0 litra dzinēju un saražo tikai 89 g/km oglekļa dioksīdu (četru sēdvietu modelim; New European Drive Cycle, kombinēts), ta sir samazinājums no 95 g/km kā tā priekštecim (samazinājums par 6,3%). Dzinēja uzlabojums ietver jaunu izplūdes kolektoru, kas integrēts cilindra galvā un jaunu dzesēšanas sistēmu ar slēgvārstu, samazinot laiku, kas nepieciešams dzinējam, lai uzsiltu. Jauns divpakāpju eļļas sūknis palīdz samazināt mehānisko berzi.

1,25 litru MPI nodrošinātā maksimālā jauda ir 84 ps un 122 Nm griezes momentu. Picanto modeļi ar šo dzinēju saražos 104 g / km CO2 kombinētajā ciklā, salīdzinot ar 106 g / km esošajam Picanto modelim. Lai to pielāgotu jaunajam modelim, Kia inženieri ir optimizējuši vārsta aizdedzes laika noregulēšanu duālā CVVT (nepārtraukti mainīgo vārstu regulēšanu) dzinēja sistēmai un pielāgojuši līdzīgu dzesēšanas sistēmu ar slēgvārstu kā 1,0 litra MPI dzinējam. Jauni samazinātas berzes apvalkotie virzuļa gredzeni uzlabo efektivitāti, samazinot berzi cilindrā.

Pirmo reizi Picanto modelim ir pieejams 1,0 litra T-GDI dzinējs, kas spēj radīt 100 ps, 172 Nm griezes momentu, kas nodrošina lielāko jaudu ar kādu jebkad bijuši aprīkoti Kia A-segmenta modeļi. Dzinējs ir aprīkots ar single-scroll turbokompresoru tulitējam paātrinājumam, kā arī integrētu izplūdes kolektora un augstspiediena (200 bar) degvielas padevi. Sprauslas nodrošina precīzu degvielas daudzuma padevi cilindros, lai precīzi kontrolētu sadegšanu, gādājot par tūlītēju paātrinājumu un augstu dzinēja efektivitāti pie zema degvielas patēriņa.

Uzlabojumi
Jaunajam Picanto veikta virkne izmaiņu, kas būtiski uzlabo šī modeļa spēju vairāk izolēt salonu no vibrācijām un trokšņiem, kas rodas uz ceļa no vēja un dzinēja. Rezultātā auto spēj piedāvāt klusāko salonu A-segmenta modeļu vidū, gan tukšgaitā, gan vienmērīga kruīza režīmā.

Jaunie uzlabojumi ietver zem paneļa izvietotu skaņas izolācijas sistēmu, kas iestrādāta arī salona grīdā, kamēr zemākajās A un B statņu sekcijās ir izmantotas skaņu izolējošas putas. Zem motora pārsega izvietots skaņu izolējošs dzinēja pārsegs un pārveidota gaisa ieplūdes sistēma, kas palīdz izolēt dzinēja troksni auto salonā. Ir pārveidota arī dzinēja stiprinājuma struktūra, lai palīdzētu neitralizēt motora vibrācijas. Turklāt vējstikla tīrītājs ir novietots par 6 mm zemāk, un tas palīdz samazināt vēja radīto troksni, kas rodas pie vējstikla pamatnes.Ir pārskatīta arī dzinēja stiprinājuma struktūra, lai neitralizētu motora vibrācijas.

Jauninājumu rezultātā jaunais Picanto ir klusākais savā klasē, radot tikai 39 dB lielu troksni, kas tukšgaitā ir par 3 dB mazāks kā pašreizējam A-segmenta līderim, savukārt vienmērīga kruīza režīmā tas rada tikai 68 dB troksni.

Tehnoloģijas
Jaunā Picanto pircējiem būs pieejamas vienas no advancētākajām informācijas, izklaides un ērtību tehnoloģijām, kas pieejamas A-segmenta automobīļos, tajā pašā laikā baudot zemākāss izmaksas, kas tiek sagaidīts no Kia automašīnām.

Liels, "peldošs" 7,0 collu HMI skārienjutīgs ekrāns paneļa centrā piedāvā navigācijas sistēmu ar 3D karti un tas ir savietojama ar Apple CarPlay ™ un Android Auto ™ pilnai viedtālruņa integrācijai. Atpakaļskata parkošanās kamera ar dinamisko vadību ir piedāvājums pircējiem, kas vēlas papildu nodrošinājuma līmeni, veicot automašīnas novietošanas manevrus. Papildaprīkojumā ir pieejams bezvadu viedtālruņu lādētājs un USB ieeja, kas izvietota pie viduskonsoles pamatnes, nodrošinot autovadītājam iespēju veikt ierīču uzlādi braukšanas laikā.

Drošība un korpuss
Jaunais Picanto ir drošākais A-segmenta modelis kādu Kia jebkad ir radījis, tas veidots no dubultas procporcijas īpaši augstas izturības tērauda (Advanced High Strength Steel -AHSS), salīdzinot ar tā priekšteci, un iespēju izvēlēties aktīvās drošības tehnoloģijas.

Spēcīgākā korpusa, kāds jebkad bijis Picanto modelim, jaunā virsbūve 44% apjomā ir veidota no AHSS (palielinājums par 22%), auto ražošanas svars ir samazināts par 23 kg, vienlaikus uzlabojot stiepes izturību par 12%. Jauns, spēcīgāks tērauds ir izmantots grīdas stiprinājumam, jumta sliedēm un dzinējam, tāpat A un B-statnēm, stiprinot kopējo automašīnas uzbūvi. Jaunajā virsbūvē izmantots arī astoņas reizes lielāks strukturālās līmes daudzums nekā iepriekšējam modelim (67 metrus no struktūras savienojumiem ir stiprināti ar līmi). Kopumā griezes stiprums ir palielināts par 32%.

Stiprāks un vieglāks ķermeņa korpuss ir aprīkots ar sešiem standarta drošības spilveniem (priekšpusē, priekšpuses sānos un aizkarveida drošības spilvenu), papildaprīkojumā ir iespējams izvēlēties drošības spilvenu ceļu zonai un virkni citu aktīvās drošības risinājumu. Standartaprīkojumā pieejama transportlīdzekļa stabilitātes vadības sistēma Vehicle Stability Management (VSM) ar automašīnas elektronisko stabilitātes kontroles sistēmu Electronic Stability Control (ESC), lai nodrošinātu stabilitāti bremzējot un līkumos, savukārt identificējot vadības zudumu tā palīdz noturēt auto uz ceļa.

Jaunais Picanto būs pieejams aprīkojumā ar autonomo avārijas bremzēšanas sistēmu (AEBS)* - galveno tehnoloģiju, kas pielāgota, lai uzlabotu drošību pilsētas vidē, kur visbiežāk pircēji izmanto savus Picanto. Pieejama arī riepu spiediena kontroles sistēma.

Pārdošanā
Pašreizējais Kia Picanto modelis ir ieguvis popularitāti pateicoties cenas pievilcībai un augstajai kvalitātei, jaunai Picanto būs pieejams pircējiem standarta piedāvājumā kopā ar Kia unikālo 1 gadu 150 000 km garantiju. Eiropā tas būs pieejams no gada otrā ceturkšņa.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
asd 14.aprīlis 2017 16:58
1 1 Atbildēt

"Lai gan jaunā Picanto riepu nospiedums būs tāds pats kā iepriekšējam modelim, tas nodrošinās labāko aprīkojumu savā klasē, piedāvājot maksimālu pielāgošanos, kas iespējama, pateicoties lielākai kabīnes ietilpībai un atbrīvotai papildu vietai kājām."

Kontrabandas smēķis?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti