ASV Apkārtējās vides aizsardzības aģentūra (EPA) publicējusi elektriskā sedana Tesla Model S modifikācijas 100D pārbaužu rezultātus. Testi apstiprinājuši, ka 100D ar vienu uzlādi var nobraukt vairāk nekā 500 km.
EPA speciālisti pārbaudījuši versijas 100D gaitas rezervi un fiksējuši, ka elektriskās piedziņas sedans pilsētas režīmā ar pilnībā uzlādētiem akumulatoriem var nobraukt 533 km, pa šoseju – vairāk nekā 542 km, bet kombinētajā ciklā versijas 100D gaitas rezerve ir 539,13 km. Tādejādi pierādīts, ka 100D ir Model S “vistālāk braucošā” versija.
Tesla Model S 100D ir šī gada jaunums, kas tika pasniegts kā elektroauto ar gaitas rezervi aptuveni 540 km. Ar 100 kilovatstundu akumulatoriem apgādātais sedans 100 km/h sasniedz 4,2 sekundēs, kas ir krietni lēnāk nekā pilnpiedziņas versijai P100D, kas simtu sasniedz 2,5 sekundēs. Abu versiju maksimālais ātrums ir gandrīz 250 km/h, toties strāvas krājumu versijai P100D pietiks “tikai” 507 km.
Un visbeidzot – “sprinta karalis” ASV tirgū maksā 127 000 dolāru, kamēr “maratonists” – vien 85 000 dolāru.
tur jau tā lieta, ka neviens izņemot Tevi tādus komentārus neraksta :) Katram auto ir savs un mēs rakstām gan par VW, gan Tesla, gan Ķīnas autobūvi, ak jā arī par rus.