Piecus gadus pēc tam, kad Detroitas motoršovā tika parādīts pirmais koncepts, pasūtīšanai kļuvis pieejams "Lexus LC" sērijveida modelis.
Ražotāja informācija liecina, ka kupejas pircējs varēs izvēlēties versiju "LC 500" ar benzīna motoru vai tās hibrīda modifikāciju "LC 500h". Pirmajā gadījumā automobilis ar sēdvietu formulu 2+2 tiks komplektēts ar 5,0 litru astoņu cilindru benzīna motoru, kas attīsta 477 zirgspēku jaudu un 527 Nm griezes momentu. Komplektā ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu aizmugurējo riteņu piedziņas kupeja 100 km/h sasniedz 4,5 sekundēs.
Savukārt japāņu varenauto hibrīdversija "LC 500h" ir aprīkota ar 3,5 litru V6 benzīna motoru, kas savienībā ar 179 Zs jaudīgu elektromotoru attīsta 359 Zs (348 Nm) kopējo jaudu un uz 100 km patērē vidēji 6,4 litrus degvielas.
"Lexus LC" kupejas cena Vācijā būs, sākot no 99 200 eiro.
Tu kļūdies, manu fan un sekotāj.
Dodžam uzliekot turbīnu, jauda kļūs 1500 zs, kas iespļaus sejā visiem eiropas nabagu auto. Vienkārši amerikāņi necenšas tos sūdus izmantot. Un dodžiem cena ir tāda, ka to var atļauties studenti un jaunieši. Pat hellcati maksā salīdzinoši lēti. Eiropa baidās, ka amerikāņi izspiedīs pašu sūdus, tāpēc apliek ar nodokļiem, sertifikācijām, izdomā kādus iemeslus, piemēram, craštestus, co izmešus... vārdu sakot, meklē vājāko vietu un mēģins uz tās uzspiest. Kurš pirks kaut kādu a3, ja par šo cenu varētu iegādāties lielu auto ar 500zs?
Tāpēc atnākot eiropā, samaksājot visas nodevas, amerikānis jau maksā stipri vairāk. Tāpēc tev un citiem neaptēstiem cilvēkiem, liekas, ka tie ir dārgi. Bet tā nav. Tev ir jābrauc ar 1994.gada bmw 315, bet asv pat nēģeri un latinosi no treileru rajoniem brauc ar v8 motoriem. Saprotu, ka skaudība, un viss pārējais, bet nevajag to tā afišēt.