"Volkswagen" pirmā ceturkšņa peļņa pieaugusi par 44% 12

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 4.maijs 2017 10:33

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" šā gada pirmajā ceturksnī strādājis ar 3,4 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 44% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms šajā periodā palielinājies par 10% - līdz 56,2 miljardiem eiro.

"Volkswagen" pozitīvos pirmā ceturkšņa finanšu rezultātus skaidro ar jaunu produktu laišanu tirgū un spēcīgiem ienākumiem Rietumeiropā.

Kā ziņots, "Volkswagen" pērn strādāja ar 5,1 miljarda eiro tīro peļņu, salīdzinot ar 1,6 miljardu eiro zaudējumiem 2015.gadā.

"Volkswagen" 2015.gada septembrī izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar konkrēta tipa dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu falsificēšanas programmatūra.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 4.maijs 2017 22:47
1 1 Atbildēt

Nav jau grūti vw ro peļņu noraut.

Uztaisi kvadrātu 90.-to gadu līmenī, koka beņķīti un pārdot kā jaunu auto. Peļņa 40 procenti. Vēl palīgā nāk meitaskompānijas. Seatā var bāzt visus mēslus, bet audī var pārdot vēl dārgāk, tikai koka beņķīti vajag uztaisīt no mīkstāka koka lai ir nedaudz ērtāk.

Viss pārējais vienkārši - minimāli elektronikas, piekare no zirga ratiem, un viss, var pārdot par lielu naudu, jo nostaļģijas dzīti marasmātiķi pirks.

Citām kompānijām vajag maksāt dizaineriem, testētājiem, mārketinga daļai, izstrādāt kaut ko jaunu, puebāzt elektroniku. Tas viss maksā naudu.

viencexperc 5.maijs 2017 22:55
1 2 Atbildēt

Ha!

Kas maksā, tas pasūta mūziku.

Vw taču aktīvi visus sponsorē. Paskaties, ka pat latvijas gada auto konkursā pagājušogad izdomāja jaunu auto klasi, lai iebāztu kaut kādu uzvaru vw. Organizatori ievēroja, ka vw ( tiguan) var pretendēt vismaz uz titulu " gada apvidus auto", bet negaidīti uzradās īstas apvidus mašīnas - navara, hilux, l200, un organizatori saprata, ka vw var palikt bez uzvaras, izdomāja ideālu risinājumu - jauna klase " gada pikaps". Un hoplā! Vw kļūst par gada apvidus auto.

Tā jau viegli sadot uzvaras kam vajag. Piemēram, šogad pieteiks dalību

Vw passat. Kā viņam iedot uzvaru klasē "ģimenes auto", ja konkurenti ir s max, espace, avensis verso? Viegli. Sekojot konkursa taktikai - atliek piešķirt jaunu auto klasi - " gada minivens". Viss. Passat automātiski kļūs par gada ģimenes auto.

iAuto 6.maijs 2017 0:22
1 1 Atbildēt

Te 20, te 50, to 0%. Un? Kam ir auto jaunumi, par to arī rakstām. Piedod, nav par SAAB šobrīd jaunumu.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti