BMW peļņa pirmajā ceturksnī pieaugusi par 31% 10

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 4.maijs 2017 15:24

Vācijas autobūves kompānija BMW šā gada pirmajā ceturksnī strādājusi ar 2,15 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 31% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pērn, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt nodrošinājuši vairāki jauni modeļi, kas nonākuši tirgū.

Tikmēr BWM tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 12,4% - līdz 23,45 miljardiem eiro.

Uzņēmums ceturtdien arī prognozēja, ka pārdošanas apjoms un pirmsnodokļu peļņa šogad kopumā uzrādīs nelielu kāpumu.

Kā ziņots, BMW pērn strādāja ar 6,9 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 8% vairāk nekā 2015.gadā, tādējādi sasniedzot visu laiku augstāko līmeni šim periodam.

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 4.maijs 2017 19:05
3 2 Atbildēt

Drīzumā BMW izlaidīs jauno modeli - x0.5. Pēc tā parādīšanās, peļņa vēl pieaugs, bet jau 2020.gadā plāno izlaist - x0.2 modeli. Tas būs pasaulē pirmais vienvietīgais krosovers. Un pēc tā parādīšanās, bmw peļņa dubultosies. Bet jau 2027.gadā iznāks X0.05. Tas būs bez krēsla, vajadzēs stāvēt pie stūres. Tad bmw kļūs par vadošo autokompāniju Eiropā.

viencexperc 5.maijs 2017 22:18
2 0 Atbildēt

Tas, ka ar bmw ļaudis brauc agresīvi, tas ir izskaidrojams ar garlaicīgo un sprāgstošo eiropas autobūvi. Paskatamies auto brendus eiropā. Mersedes? Tas ir prēmiums. Vienīgais eiropas luksus auto. Ar to brauc bagāti pārtikuši cilvēki, nevis trenūzenēs tērpti cilvēki. Porše. Tas ir īsts sportkārs. To var atļauties turīgi cilvēki. Vw, audi, škoda. Jūs varat iztēloties agresīvu braucēju ar škodu? Nesmīdiniet. Volvo. Tas ir adresēts mierīgiem ziemeļniekiem, pensionāriem. Franču auto? Agresīvs joslu mainītājs un ceļa nedevējs ar pežo? Nē. Bmw tā ir vienīgā kompānija eiropā, kura ražo brutālus auto. Asv tādu kompāniju daudz, tāpēc ka amerikāņiem katrai kompānijai ir atšķirīgi modeļi. Pilnīgi dažādi. Piemēram- ševrolē. Ražo sākot ar miniatūriem mopēdauto ( eiropas mērogā - vidēji), beidzot ar pikapiem, busiem, sporta auto ( corvete), muskuļauto ( camaro), džipiem, ģimenes auto, pseidoprēmiumiem ( ss sedan), tautas auto. Piemēram camaro un corvette abi ir sportiski auto, bet viņi ir dažādi. Ne tikai parametri,salons, bet pat vizuāli. Silverado ir pikaps un colorado ir pikaps, bet viņi vizuāli ir dažādi. Ja nebūtu emblēma, liktos, ka tie ir dažādu firmu ražojumi. Tā pat fords, kraisler- dodž. Te taisa ģimenes minivenu, te brutālu muskuļauto. Tāpēc amerikāņiem nav vienas kompānijas, kura ražo brutālus auto. Tādus var nopirkt jebkurā firmā.

Bet eiropā tā nav. Katra kompānija taisa vienādus ( līdzīgus auto). Pat ja uzbūvē kādu minivenu, vai sportisku, tad tik un tā vizuāli viņi būs līdzīgi.

Izņēmums ir mersedes.

es 4.maijs 2017 19:27
1 0 Atbildēt

Bmw ir labs auto. Es braucu ar 1994.gada 315-to. Agrāk, piektā sērija man bija neaizsniedzams sapnis, nemaz nerunājot par 7-to sēriju, bet tagd, uzrodoties x1 modelim, jau saprotu, ka pēc 30 gadiem tas maksās pat lētāk kā mans, trešais. Es samaksāju par savu jau astronomisku summu - 600 eiro, bet x1 maksās lētāk. Super.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 5

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti