Fisker superauto varēs nobraukt 700 km ar elektrību; starts 2017.gadā (+ foto) 9

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 8.maijs 2017 15:48

Henriks Fiskers, kas savulaik strādājis pie Aston Martin un BMW, bet vēlāk pievērsās saviem autobūves projektiem, šogad sola parādīt elektriskās piedziņas superauto E-Motion sērijveida modeli.

Pirmais Fiskera mēģinājums ielauzties videi draudzīgo spēkratu ražotāju nišā, uzsvaru liekot uz luksusa klasi, beidzās neveiksmīgi – lai gan viņa radītais hibrīdautomobilis Karma kļuva par daudz un dažādu balvu ieguvēju, tirgū modelim neveicās – paredzēto 15 000 eksemplāru gadā izdevās notirgot vien divus tūkstošus, bateriju piegādātājs A123 bankrotēju un drīz vien tam sekoja arī Fisker Automotive. 2014.gada sākumā Karma iestrādes pārpirka ķīniešu Wanxiang Group, kas šogad jau atgriezis to dzīvē ar nosaukumu Karma Revero, savukārt Henriks Fiskers ir sagatavojis jaunu un vēl daudz ambiciozāku projektu. 

Jaunais modelis E-Motion ir tīrs elektromobilis, kas ar pilnībā uzlādētām baterijām veikšot 700 km – vairāk par jebkuru citu tirgū šobrīd pieejamo elektriskās piedziņas sērijveida spēkratu.

Šādu enerģijas daudzumu nodrošinās jaunā tipa super ietilpīgas baterijas, ko izstrādājusi jaundibinātā Fisker Nanotech kompānija un zināms, ka tās izgatavotas no jauna materiāla, ka ir 300 reizes izturīgāks par tērauda, labāk vada siltumu un elektrību. Savu artavu dos arī jumtā iestrādātās saules baterijas.  

E-Motion ir sportisks sedans ar šauriem LED starmešiem, četrām komfortablām sēdvietām, monitoriem un vadības saskarni visiem pasažieriem, uz augšu un sāniem atveramām durvīm, kā arī radaru un videokameru sistēmu autonomai braukšanai.

Zināms, ka automašīna komplektēta ar kompānijas Dymag izstrādātiem oglekļa šķiedras riteņu diskiem, funkciju, kas ļauj mainīt jumta un stiklu aptumšošanas pakāpi,  spēs paātrināties līdz pat 260 km/h un, kas ir īpaši svarīgi, būs lētāka nekā līdzvērtīgas klases konkurentu ražojumi.

Fisker E-Motion sērijveida modeļa prezentācija gaidāma jau šā gada augustā.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 8.maijs 2017 16:09
6 0 Atbildēt

Un atkal amerikāņu jaunā kompānija. Tikmēr mirstošā Eiropas autobūve piedāvā jaunus dīzeļdzinējus un elektrodzinējus ar 30 km rezervi.

Fis 8.maijs 2017 16:22
3 0 Atbildēt

Karma bankrotēja - laikam tāpēc, ka pie Valmet traktoriem Somijā ražoja. Ak jā, krievi arī pirms gadiem 6-7 par kaut kādiem super kondensatoriem (kur strāvu uzglabāt) runāja, tas projekts, ja nemaldos, Jo-mobil vai kaut kā tā saucās

viencexperc 8.maijs 2017 17:43
2 0 Atbildēt

Jā. Amerikāņu kompānija Fisker, kas bāzējas Anaheimā ( Kalifornijā, ASV) nolēma savus hibrīdus ražot Somijā. Domāja, ka Somijā dzīvojošie latvieši, turki, kurdi un irāņi mācēs saskrūvēt labus auto. Bet projekts izgāzās. Tiesājās ar teslu, atsauca akumulatorus. Tā iet, kad amerikāņu automašīnas skrūvē komunistiskā Eiropa. Es domāju, ka ja būtu skrūvējuši meksikāņi, viss būtu labi.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 22

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti