Aizvadīts konkurss par 2017.gada Labākā motora (International Engine of the Year) nosaukumu. Galveno titulu ieguvis 3,9 litru V8 670 ZS (760 Nm) agregāts, ko uzstāda Ferrari 488 GTB un šī modeļa atvērtā tipa modifikācijai Spider.
Kopējā ieskaitē itāļu ražojums ieguva 251 punktu – par 35 vairāk nekā otrās vietas ieguvējs Porsche trīslitru sešcilindru turbo agregāts, ko izmanto 911 modelis. Reizē ar galveno titulu Ferrari motors plūca laurus arī kategorijās “Sportiskais motors” un “3 līdz 4 litru ieskaite”.
Žurnālistu balsojumā noskaidrojās, ka “Gada labākais jaunais motors” ir superauto “Honda NSX” izmantotā hibrīdiekārta ar 573 Zs kopējo jaudu (3,5 l Twin-Turbo sešcilindru benzīnnieks un trīs elektromotori), kas apsteidza Mercedes-Benz E-klases divlitru dīzeli un Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde 2,9 litru benzīna Biturbo agregātu.
Tesla Motors spēka iekārta uzvarēja kategorijā “Zaļais motors” un “Elektriskais motors”, bet “Ford EcoBoost” trīscilindru turbo jau devīto gadu pēc kārtas kļuva par labāko nominācijā ar darba tilpumu “līdz 1 litram”.
Kategorijā no “1 līdz 4 litri” uzvarēja PSA Peugeot Citroen 1,2 litru motors, “1,4 līdz 1,8 litri” 1,5 litru BMW trīscilindru agregāts, kas ietilpst i8 hibrīdiekārtas sastāvā, “1,8 līdz 2,0 litru” ieskaitē laurus plūca "Porsche Cayman" un "Boxster" divlitru opozītmotors, “2,0 līdz 2,5 litru” vērtējumā labākais ir “Audi TT RS” un “RS3” 2,5 litru pieccilindru motors, bet kategorijā no “2,5 līdz 3 litri” uzvarēja “Porsche 911” trīslitru sešcilindru motors.
Visbeidzot kategorijā ar darba tilpumu “virs 4 litriem” atkal uzvar 780 Zs (705 Nm) jaudīgais "Ferrari F12" un "F12tdf" divpadsmit cilindru atmosfēriskais motors.
Vajag vēl vienu titulu:
Motors, kurš neizjūk pēc 200 000 km.
....
dīvaini, ka amerikānu fords zem 1 litra motoru kategorijā ieliek pašiem nabagākajiem - eiropiešiem. Pat 1 litra motoros nespej konkurēt. Pārāk daudz laika laikam ielika globalās sasilsanas tēmas propogandēsanai.