Zināmi 2017.gada labākie motori; galvenais tituls "Ferrari" 5

 

Ferrari 3,9 litru V8 Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.jūnijs 2017 13:28

Aizvadīts konkurss par 2017.gada Labākā motora (International Engine of the Year) nosaukumu. Galveno titulu ieguvis 3,9 litru V8 670 ZS (760 Nm) agregāts, ko uzstāda Ferrari 488 GTB un šī modeļa atvērtā tipa modifikācijai Spider.

Kopējā ieskaitē itāļu ražojums ieguva 251 punktu – par 35 vairāk nekā otrās vietas ieguvējs Porsche trīslitru sešcilindru turbo agregāts, ko izmanto 911 modelis. Reizē ar galveno titulu Ferrari motors plūca laurus arī kategorijās “Sportiskais motors” un “3 līdz 4 litru ieskaite”.

Žurnālistu balsojumā noskaidrojās, ka “Gada labākais jaunais motors” ir superauto “Honda NSX” izmantotā hibrīdiekārta ar 573 Zs kopējo jaudu (3,5 l Twin-Turbo sešcilindru benzīnnieks un trīs elektromotori), kas apsteidza Mercedes-Benz E-klases divlitru dīzeli un Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde 2,9 litru benzīna Biturbo agregātu.

Tesla Motors spēka iekārta uzvarēja kategorijā “Zaļais motors” un “Elektriskais motors”, bet “Ford EcoBoost” trīscilindru turbo jau devīto gadu pēc kārtas kļuva par labāko nominācijā ar darba tilpumu “līdz 1 litram”.  

Kategorijā no “1 līdz 4 litri” uzvarēja PSA Peugeot Citroen 1,2 litru motors, “1,4 līdz 1,8 litri” 1,5 litru BMW trīscilindru agregāts, kas ietilpst i8 hibrīdiekārtas sastāvā, “1,8 līdz 2,0 litru” ieskaitē laurus plūca "Porsche Cayman" un "Boxster" divlitru opozītmotors, “2,0 līdz 2,5 litru” vērtējumā labākais ir “Audi TT RS” un “RS3” 2,5 litru pieccilindru motors, bet kategorijā no “2,5 līdz 3 litri” uzvarēja “Porsche 911” trīslitru sešcilindru motors.  

Visbeidzot kategorijā ar darba tilpumu “virs 4 litriem” atkal uzvar 780 Zs (705 Nm) jaudīgais "Ferrari F12" un "F12tdf" divpadsmit cilindru atmosfēriskais motors.

Audi 2.5 TFSI

Ford 1,0 litru Ecoboost

Porsche 3,0 litru Biturbo

 
5 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 22.jūnijs 2017 13:59
11 0 Atbildēt

Vajag vēl vienu titulu:

Motors, kurš neizjūk pēc 200 000 km.

....

dīvaini, ka amerikānu fords zem 1 litra motoru kategorijā ieliek pašiem nabagākajiem - eiropiešiem. Pat 1 litra motoros nespej konkurēt. Pārāk daudz laika laikam ielika globalās sasilsanas tēmas propogandēsanai.

asd 22.jūnijs 2017 14:43
4 1 Atbildēt

Pašam smiekli nenāk? Tam dzinējam ar ameriku nav nekāda sakara. Eiropas inženieru, Eiropā radīts dzinējs. Vispār statistika amīšiem pavisam bēdīga, pat hemi nav trijniekā.

asd 22.jūnijs 2017 14:47
2 1 Atbildēt

Ja kas, tad amerikas fords no Eiropas forda nesaņem pat dividendes, visā paļņa paliek Eiropā. Vienīgi ik pa laikam nozog tehnoloģijas, bet pat tās nespēj normāli izmantot savās miskastēs.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti