Peugeot prezentē 3008DKR Maxi – divu pēdējo gadu Dakāras rallija uzvarētāja pēcteci (+ foto)

 

Foto: Flavien Duhamel / Red Bull Content Pool

Peugeot | 5.jūlijs 2017 11:56

Pēc divām uzvarām - 2016. un 2017. gada Dakāras rallijā - Peugeot Sport prezentē 3008DKR pēcnācēju – Eiropas Gada auto titula ieguvēja Peugeot 3008 nākamo sacensību versiju.

Kā liecina nosaukums, Peugeot 3008DKR Maxi ir lielāks un dinamiskāks par savu priekšgājēju. Jaunais auto par savu uzvarām bagāto priekšgājēju ir par 20 cm platāks, šķērsbāze ir palielināta par 10 cm, atjaunināta ir liela daļa no ritošās daļas. Tā rezultātā ir uzlabojusies stabilitāte, dinamika un patiecoties tam arī spējīgums veiktspēja.

Lai gan šobrīd Peugeot Sport inženieri vēl piestrādā pie pēdējiem pilnveidojumiem, 7. jūlijā automobilis jau debitēs Zīda ceļa rallijā (Silk Way Rally 2017). Pie stūres sēdīsies deviņkārtējais autorallija pasaules čempions Sebastjens Lēbs (Sebastien Loeb), kurš šogad Dakāras rallijā ieņēma otro vietu un otro reizi piedalās Zīda ceļa rallijā.

Peugeot Sport Zīda ceļa komandas sastāvā piedalīsies arī 2017. gada Dakāras rallija uzvarētājs Stefans Peterhansels (Stephane Peterhansel) un 2016. gada Zīda ceļa rallija uzvarētājs Kirils Desprē (Cyril Despres). Viņi piedalīsies sacensībās ar modeli, kas sevi jau ir pierādījis agrāk - Peugeot 3008DKR.

Jaunā sacensību auto izstrādē piedalījās arī ceturtais komandas biedrs – pieredzējušais Karloss Sainss (Carlos Sainz). Viņš gan nepiedalīsies Zīda ceļa rallijā, bet atgriezīsies uz starta nākamajā Dakāras rallijā.

Kā stāsta Peugeot Sport direktors Bruno Famini, Lēba uzdevums ir Zīda ceļa rallijā notestēt jauno automobili un noteikt tālākās attīstības virzienus. Lai gan nedrīkst aizmirst, ka smago 15 dienu notikumā var būt tikai viens pamatmērķis – uzvara.

PEUGEOT 3008DKR Maxi tehniskie rādītāji:

Dzinēja veids:

V6 bi-turbo dīzelis / 24V

Tilpums:

2993 cm3

Maksimālā jauda:

340 Zs

Griezes moments:

800 Nm

Maksimālais ātrums:

200 km/h

Piedziņa:

aizmugurējā piedziņa

Pārnesumkārba:

6-pārnesumu manuālā pārnesumu kārba

Izmēri (G/P/A):

4312 / 2400 / 1799 mm

Attālums starp asīm:

3000 mm

Degvielas bāka:

400 l

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 19

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 11

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Atvadas no 10 cilindru motora - Lamborghini Huracan STJ desmit vienībās (+ FOTO)

Lamborghini izgatavos desmit ekskluzīvā superauto Huracan STJ eksemplārus, veltot tos atvadām no V10 motora, kas bija pamatā Huracan saimes panākumiem desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti