Renault-Nissan Alianse plāno 10 modeļus ar autonomās vadības funkcijām līdz 2020.gadam 1

Foto: Publicitātes attēls

LEAD | 26.jūlijs 2017 11:04

Autonomie transportlīdzekļi ir nākotne, un Renault-Nissan Alianse līdz 2020.gadam ir apņēmusies laist klajā vairāk kā 10 transportlīdzekļus ar autonomajām funkcijām.

Renault Grupa šodien paziņoja līguma parakstīšanu par 35% akciju iegūšanu jaunajā kopuzņēmumā Autonomo transportlīdzekļu simulācija (ATS), ko veidos kopā ar Francijas kosmosa un simulācijas uzņēmuma Sogeclair, kas atrodas Tulūzā, Francijā, meitas uzņēmumu Oktal. Šis solis ļaus Renault un Renault-Nissan Aliansei turpināt piedāvāt progresīvas tehnoloģijas, veicinot autonomo transportlīdzekļu izstrādes testēšanu virtuālajā vidē.

“Šis ieguvums atbalsta Renault grupas stratēģiju piegādāt nākotnes transportlīdzekļus: elektriskus, savienotus un autonomus. Mēs esam ļoti apmierināti, ka sadarbojamies ar Oktal, lai radītu ATS un tādējādi atbalstītu inovācijas Francijā. Šī sadarbība ļaus mums paātrināt jaunu servisu izveidi un uzlabot klientu pieredzi,” sacīja Gaspers Gaskons Renault grupas produktu izstrādes izpilddirektors viceprezidents.

Izveidotā AVS sadarbība sniegs ieguvumu Renault-Nissan Aliansei, kas ir apņēmusies laist klajā vairāk kā 10 transportlīdzekļus ar autonomajām funkcijām līdz 2020.gadam.

Alianse jau ir iesaistījusies autonomo transporta līdzekļi testēšanā, izmantojot SCANeRTM simulācijas programmatūru, kuru izgudroja Renault un attīstīja to kopā ar Oktal.

“Līdz ar Renault investīcijām, mēs varēsim būtiski paātrināt SCANeR Studio attīstību, ar uzsvaru uz jaunajām funkcijām, kas paredzētas autonomajiem/savienotajiem transportlīdzekļiem,” sacīja Laurents Salankveda, OKTAL izpilddirektors.

Renault un Sogelcair iegulda AVS

AVS izveidošana uzlabos produktu uzlabošanu, izmantojot braukšanas simulatorus. Šis jaunais kopuzņēmums iegādāsies Sogeclair Oktal filiāles automobiļu aktīvus, kurus nodos jaunizveidotajam uzņēmumam.
Simulācijas kā pārbaudes veids it kļuvis stratēģisks automotīvajā industrijā līdz ar plašo autonomo palīgtehnoloģiju un automašīnu pielietojumu.

Testēšana laboratorijas apstākļos un simulācija iet roku rokā ar autonomo transportlīdzekļu attīstību. Lai panāktu vēlamo uzticamības līmeni, testa transportlīdzekļiem jāuzkrāj daudzi kilometri, kas parasti prasītu vairāku gadus braukšanas laika. Līdz ar testiem kontrolētos apstākļos un paātrinātām testēšanas metodēm, simulācija ar virtuālo testēšanu ir noderīga, lai paātrinātu procesu un iekļautu to projekta laika grafikā.

Jaunais produktu un pakalpojumu attīstības mērķis ir nostiprināt SCANeR simulācijas programmatūras pozīciju kā pasaules līderim.

 
Visi komentāri
 
Raimonds 29.jūlijs 2017 20:28
0 0 Atbildēt

Tagad jau jāsaka Nissan-Renault-Mitsubishi alianse

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Puisēnu glābj mugursoma (+ VIDEO) 5

Puisēns piedzīvo šausminošu sadursmi ar vieglo automobili, taču šķiet, ka viņu būs paglābusi skolnieku mugursoma. Lasīt vairāk

 

ASV Dodge Challenger R/T bēg no policijas un avarē (+ VIDEO)

ASV, Lafkinas pilsētas tuvumā policija cenšas aizturēt vīrieti, kurš tiek turēts aizdomās par bankas aplaupīšanu Hjūstonā. Pakaļdzīšanās ar ātrumu virs 200 km/h turpinās līdz brīdim, kad bēglim priekšā parādās divi lēnāk braucoši kravinieki, kas aizņem abas joslas. Lasīt vairāk

 

Kravinieks cenšas izvairīties, taču kļūst tikai sliktāk (+ VIDEO) 22

Kravas auto šoferis cenšas izvairīties no vieglā auto, kas izbrauc priekšā un nobremzē, taču kļūst tikai sliktāk - kravinieks iebrauc pretējā joslā un saduras ar SUV, turklāt gandrīz uzbrauc arī diviem gājējiem, kas pēdējā mirklī pamūk malā. Lasīt vairāk

 

Tikai viena uzlāde - elektriskais Mini ierodas Frankfurtē saviem spēkiem 2

Mini Cooper SE, britu kompānijas 60 gadu vēsturē pirmais pilnībā elektriskais sērijveida modelis, Frankfurtes autoizstādē ieradies saviem spēkiem, nobraucot 400 km no Minhenes. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti