Renault-Nissan alianse ziņo par rekord-augstiem pārdošanas apjomiem 2017. gada pirmajā pusē

 

Foto: Publicitātes attēls

L.E.A.D. | 31.jūlijs 2017 13:18

Alianses pārdošanas apjomi kalendāra gada pirmajā pusē palielinājās par 7%, sasniedzot 5 268 709 vienības. Šo rādītāju lielā mērā ietekmēja pieprasījums pēc Francijas un Japānas zīmolu modeļiem, un pirmā semestra pārdošanas radītāji no jaunā Alianses dalībnieka Mitsubishi Motors.

Aliansē varēja novērot Renault modeļu, tostarp Clio, Sandero, Megane, Captur un Duster pārdošanas apjomu pieaugumu, bet Nissan ziņoja par lielu pasūtījumu skaitu tādiem modeļiem kā X-Trail / Rogue, Sentra / Sylphy, Qashqai un Altima / Teana. Mitsubishi Motors, kas 2016. gada beigās kļuva par Alianses dalībnieku, pārdotais vienību skaits sasniedza gandrīz 495 000 vienību, pateicoties stabilam pieprasījumam pēc Outlander SUV pasaules mērogā un Pajero Sport Dienvidaustrumu Āzijas valstu asociācijas reģionā.

Uzņēmumu kopējais elektroautomobiļu pārdošanas apjoms ievērojami palielinājās – līdz pat 481 155 vienībām, atkārtoti apliecinot Alianses lomu kā galvenajam elektrisko automobiļu ražotājam masu tirgus segmentā. Pieaugumu galvenokārt noteica pieprasījums pēc Nissan LEAF, Mitsubishi i-Miev un Renault ZOE, kas joprojām ir visvairāk pārdotais EV (electro vehicle) Eiropā. Hibrīdu segmentā, Mitsubishi Outlander sasniedz vairāk kā 13 000 vienību elektro versijām.

Renault-Nissan Alianses priekšsēdētājs un izpilddirektors Karloss Gosns: "Alianse pirmajā pusgadā ir sasniegusi rekord-augstus pārdošanas apjomus, sasniedzot 5 268 709 pārdotās vienības. Mēs turpināsim izmantot savu ievērojamo pasaules tirgus klātbūtni un apjomu, lai šogad sniegtu vērtīgu sinerģiju mūsu sadarbības partneriem, vienlaikus saglabājot spēcīgu tehnoloģiju klāstu un piedāvājot klientiem inovatīvus elektro-automašīnu modeļus."
“Mūsu paplašinātajai Aliansei ir labas iespējas pilnībā izmantot savu potenciālu ne tikai vienību apjoma ziņā, bet arī nodrošinot nākamās paaudzes mobilitātes pakalpojumus klientiem visā pasaulē."

Renault Grupa 2017. gada pirmajā pusē pārdeva 1,879,288 miljonus automašīnu, kas ir 10,4% pieaugums tirgū, kas pieauga par 2,6%. Visiem grupas zīmoliem bija vērojams pārdošanas apjomu un tirgus daļas pieaugums. Renault un Dacia zīmoli sasnieguši pusgada pārdošanas rekordu, un Renault ieņem otro vietu Eiropā vislabāk pārdoto zīmolu sarakstā. Turklāt visos reģionos vērojams pārdošanas apjomu un tirgus daļu pieaugums. Grupa reģistrēja 19,3% pieaugumu pārdošanas apjomā Āfrikas un Tuvo Austrumu-Indijas reģionā un 50,5% pieaugumu Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

Nissan Motor Co. Ltd. pārdeva 2 894 488 vieglās automašīnas un kravas automašīnas visā pasaulē, pieaugot par 5,6% sešos mēnešos līdz 30. jūnijam. Japānā un Eiropā uzņēmums sasniedza attiecīgi 22,9% un 5,7% pieaugumu. Infiniti pirmajā pusē pārdeva vairāk nekā 125 000 transportlīdzekļu, kas ir aptuveni 13% pieaugums pār to pašu periodu 2016. gadā.

Mitsubishi Motors pārdeva 494,303 vienības visā pasaulē, sasniedzot 2,4% pieaugumu salīdzinājumā ar pērnā gada rādītājiem, kad uzņēmums atjaunoja savu "Kei" mini automašīnu pārdošanu Japānā. Pārdošanas pieaugums atspoguļo arī spēcīgo pieprasījuma pieaugumu Ķīnā pēc vietēji ražoto Outlander apvidus automašīnu ieviešanas. ASEAN reģionā palielinājās arī pārdošanas apjomi, ko noteica pieprasījums pēc SUV un Pick-Up automašīnām.
Paredzams, ka alianse šogad palielinās sinerģiju, jo Mitsubishi Motors ciešāk sadarbosies ar Nissan un Renault reģionos. Šī sadarbība ietvers arī kopīgas investīcijas, pirkumus, dziļāku lokalizāciju, kopīgu iekārtu izmantošanu, kopējas transportlīdzekļu platformas, tehnoloģiju kopīgošanu un paplašināšanos gan nobriedušajos, gan jaunos tirgos.

Top 10 Renault Grupas tirgi
1 France
2 Russia
3 Italy
4 Germany
5 Spain
6 Turkey
7 Brazil
8 Iran
9 United Kingdom
10 Argentina
Top 10 Nissan tirgi
1 U.S.A
2 China
3 Japan
4 Mexico
5 United Kingdom
6 Canada
7 Russia
8 France
9 Italy
10 Germany
Top 10 Mitsubishi Motors tirgi
1 U.S.A
2 China
3 Japan
4 Australia
5 Philippines
6 Indonesia
7 Thailand
8 Germany
9 United Kingdom
10 U.A.E.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti