Renault-Nissan alianse ziņo par rekord-augstiem pārdošanas apjomiem 2017. gada pirmajā pusē

Foto: Publicitātes attēls

L.E.A.D. | 31.jūlijs 2017 13:18

Alianses pārdošanas apjomi kalendāra gada pirmajā pusē palielinājās par 7%, sasniedzot 5 268 709 vienības. Šo rādītāju lielā mērā ietekmēja pieprasījums pēc Francijas un Japānas zīmolu modeļiem, un pirmā semestra pārdošanas radītāji no jaunā Alianses dalībnieka Mitsubishi Motors.

Aliansē varēja novērot Renault modeļu, tostarp Clio, Sandero, Megane, Captur un Duster pārdošanas apjomu pieaugumu, bet Nissan ziņoja par lielu pasūtījumu skaitu tādiem modeļiem kā X-Trail / Rogue, Sentra / Sylphy, Qashqai un Altima / Teana. Mitsubishi Motors, kas 2016. gada beigās kļuva par Alianses dalībnieku, pārdotais vienību skaits sasniedza gandrīz 495 000 vienību, pateicoties stabilam pieprasījumam pēc Outlander SUV pasaules mērogā un Pajero Sport Dienvidaustrumu Āzijas valstu asociācijas reģionā.

Uzņēmumu kopējais elektroautomobiļu pārdošanas apjoms ievērojami palielinājās – līdz pat 481 155 vienībām, atkārtoti apliecinot Alianses lomu kā galvenajam elektrisko automobiļu ražotājam masu tirgus segmentā. Pieaugumu galvenokārt noteica pieprasījums pēc Nissan LEAF, Mitsubishi i-Miev un Renault ZOE, kas joprojām ir visvairāk pārdotais EV (electro vehicle) Eiropā. Hibrīdu segmentā, Mitsubishi Outlander sasniedz vairāk kā 13 000 vienību elektro versijām.

Renault-Nissan Alianses priekšsēdētājs un izpilddirektors Karloss Gosns: "Alianse pirmajā pusgadā ir sasniegusi rekord-augstus pārdošanas apjomus, sasniedzot 5 268 709 pārdotās vienības. Mēs turpināsim izmantot savu ievērojamo pasaules tirgus klātbūtni un apjomu, lai šogad sniegtu vērtīgu sinerģiju mūsu sadarbības partneriem, vienlaikus saglabājot spēcīgu tehnoloģiju klāstu un piedāvājot klientiem inovatīvus elektro-automašīnu modeļus."
“Mūsu paplašinātajai Aliansei ir labas iespējas pilnībā izmantot savu potenciālu ne tikai vienību apjoma ziņā, bet arī nodrošinot nākamās paaudzes mobilitātes pakalpojumus klientiem visā pasaulē."

Renault Grupa 2017. gada pirmajā pusē pārdeva 1,879,288 miljonus automašīnu, kas ir 10,4% pieaugums tirgū, kas pieauga par 2,6%. Visiem grupas zīmoliem bija vērojams pārdošanas apjomu un tirgus daļas pieaugums. Renault un Dacia zīmoli sasnieguši pusgada pārdošanas rekordu, un Renault ieņem otro vietu Eiropā vislabāk pārdoto zīmolu sarakstā. Turklāt visos reģionos vērojams pārdošanas apjomu un tirgus daļu pieaugums. Grupa reģistrēja 19,3% pieaugumu pārdošanas apjomā Āfrikas un Tuvo Austrumu-Indijas reģionā un 50,5% pieaugumu Āzijas un Klusā okeāna reģionā.

Nissan Motor Co. Ltd. pārdeva 2 894 488 vieglās automašīnas un kravas automašīnas visā pasaulē, pieaugot par 5,6% sešos mēnešos līdz 30. jūnijam. Japānā un Eiropā uzņēmums sasniedza attiecīgi 22,9% un 5,7% pieaugumu. Infiniti pirmajā pusē pārdeva vairāk nekā 125 000 transportlīdzekļu, kas ir aptuveni 13% pieaugums pār to pašu periodu 2016. gadā.

Mitsubishi Motors pārdeva 494,303 vienības visā pasaulē, sasniedzot 2,4% pieaugumu salīdzinājumā ar pērnā gada rādītājiem, kad uzņēmums atjaunoja savu "Kei" mini automašīnu pārdošanu Japānā. Pārdošanas pieaugums atspoguļo arī spēcīgo pieprasījuma pieaugumu Ķīnā pēc vietēji ražoto Outlander apvidus automašīnu ieviešanas. ASEAN reģionā palielinājās arī pārdošanas apjomi, ko noteica pieprasījums pēc SUV un Pick-Up automašīnām.
Paredzams, ka alianse šogad palielinās sinerģiju, jo Mitsubishi Motors ciešāk sadarbosies ar Nissan un Renault reģionos. Šī sadarbība ietvers arī kopīgas investīcijas, pirkumus, dziļāku lokalizāciju, kopīgu iekārtu izmantošanu, kopējas transportlīdzekļu platformas, tehnoloģiju kopīgošanu un paplašināšanos gan nobriedušajos, gan jaunos tirgos.

Top 10 Renault Grupas tirgi
1 France
2 Russia
3 Italy
4 Germany
5 Spain
6 Turkey
7 Brazil
8 Iran
9 United Kingdom
10 Argentina
Top 10 Nissan tirgi
1 U.S.A
2 China
3 Japan
4 Mexico
5 United Kingdom
6 Canada
7 Russia
8 France
9 Italy
10 Germany
Top 10 Mitsubishi Motors tirgi
1 U.S.A
2 China
3 Japan
4 Australia
5 Philippines
6 Indonesia
7 Thailand
8 Germany
9 United Kingdom
10 U.A.E.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jaunās paaudzes Peugeot 2008 un e-2008 daudz izteiksmīgāks un dārgāks (+ VIDEO) 10

Peugeot 2008, kompaktais krosovers, kas šogad nomainīja paaudzi, drīzumā sasniegs arī Latvijas tirgu. Tagad tas būs pieejams ar benzīna un dīzeļa motoriem, kā arī pilnīgi jaunajā e-2008 elektriskajā modifikācijā. Lasīt vairāk

 

Pilsētplānotājs Viesturs Celmiņš: Aplami uzskatīt, ka automašīna ir nākotnes transporta līdzeklis 33

Nākamo 10 gadu laikā Eiropas Savienība vēlas samazināt CO2 jeb ogļskābās gāzes izmešu apjomu par 37,5%. “Sabiedriskais transports var būt risinājums CO2 izmešu samazināšanai pilsētvidē, taču liela daļa cilvēku vēl arvien negrib domāt par to, kā samazināt savu ekoloģisko pēdu,” podkāstā Rīta mikriņš satiksmē – brīvu vietu nav atklāj pilsētplānotājs un VEFRESH vadītājs Viesturs Celmiņš Lasīt vairāk

 

Milzīgie amerikāņu apvidnieki Chevrolet Tahoe un Suburban pieaug izmēros vēl vairāk (+ FOTO) 13

Chevrolet pabeidzis darbu pie apvidus auto Chevrolet Tahoe un Suburban paaudžu maiņas. Jaunie modeļi kļuvuši vēl apjomīgāki un ietilpīgāki, ieguvuši jaunus dzinējus un modernāku piekari. Lasīt vairāk

 

Brutāls sešriteņu kabriolets – Latvijas kompānija Dartz paziņo par jaunāko projektu 3

Latvijas kompānija Dartz Motors publicējusi pirmo attēlu ar jauno modeli, ko klajā laidīs 2020.gadā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti