Pilnīgi jaunais Dacia Duster piedzīvo pirmizrādi 2017. gada Frankfurtes autoizstādē

 

Foto: Publicitātes attēls

Renault | 12.septembris 2017 15:00

Šodien Dacia paceļ priekškaru pār pilnībā atjaunoto Duster, Pasaules pirmizrādē 2017. gada Frankfurtes autoizstādē. Dacia preses konferenci vadīja Eiropas reģiona priekšsēdētājs un viceprezidents Žans Kristofs Kuglers, kuru uz atjaunotā Dacia stenda atbalstīja Dacia Vācijas klienti.

"Pamatojoties sava priekšgājēja stiprajās pusēs, pilnībā atjaunotais Duster sniedz klientiem vairāk – aizvien par neticami pieejamu cenu!” saka Žans Kristofs Kuglers. "Kā redzams, ikviena pievienotā funkcija un detaļa padara ikdienas braucienus par baudu. Jaunais Duster ir vairāk Duster nekā jebkad. Apvidus auto, kas aizvedīs tālāk absolūtā komfortā un ar stilu."

Ar vairāk kā miljonu pārdotu vienību, septiņus veiksmes pilnus gadus pēc modeļa parādīšanās tirgū, Dacia leģendārais apvidus auto Duster ir ieguvis atjaunotu, spēkpilnu stilu. Pavisam jaunais Duster ir ne vien daudzveidīgi izmantojams, bet kļuvis arī daudz pievilcīgāks – par to liecina gan robusts virsbūves dizains, gan ekskluzīvs salons. Duster ir kļuvis arī vēl ietilpīgāks, nezaudējot ne kripatiņas apvidus auto talantu un aizvien saglabājot absolūti pieejamu cenu.

Jaunā Duster izturīgais un sevišķi pārliecinošais dizains izceļ tā apvidus auto ciltsrakstus. Izteiksmīgā priekšpuse un aizmugure izskatās platākas, pastiprinot stabilitātes iespaidu. Jaunā Duster izturīgo tēlu uzsver drosmīga dizaina izvēle - automašīnas virsbūvē ir vairāk horizontālās līnijas ar augstāku “jostas vietu”. Tikmēr jaunie alumīnija jumta stieņi un izteiktāka priekšējā un aizmugurējā panna norāda uz jaunā Duster piedzīvojumu meklētāja dabu. Jaunas LED priekšējās gaismas pasvītro Duster jauno izteiksmīgo dizainu.

Projektētāji strādāja no “baltas lapas”, lai radītu Dacia pilnīgi jaunu interjeru ar modernāku, ērtāku un pasažieriem draudzīgāku salonu:
• Priekšējais panelis ir pilnībā pārveidots, lai radītu ekskluzīvāku un ergonomiskāku salona izskatu.
• Sēdekļi ir pilnībā pārveidoti, lai uzlabotu komfortu un nodrošinātu labāku atbalstu.
• Materiālu apstrādei un kvalitātei tika pievērsta pastiprināta uzmanība – salona kvalitāte ir acīmredzama no pirmā acu uzmetiena.
• Pateicoties apdomātam salona izkārtojumam, uzglabāšanas telpa ir maksimāli praktiska, palielinot modeļa kopējo uzglabāšanas kapacitāti līdz 28,6 L.

Jaunais Duster katalogs ietver arī virkni līdz šim Dacia produktu klāstā neredzēta aprīkojuma – zīmola faniem šī būs patiesa medusmaize:
• Daudzfunkcionāla vairāku leņķu kamera (multi-view)
• Aklās zonas brīdinājuma sistēma
• Aizkaru-tipa gaisa spilveni
• Automātiskā klimata kontrole
• Automātiskā hands-free atslēga
• Automātiskā lukturu aktivizēšana

Ar sava ikoniskā modeļa atjaunošanu, Dacia plāno attīstīt visas pircēju iecienītās mašīnas iezīmes un vēl vairāk pavairot zīmola popularitāti. No 2017. gada janvāra līdz augustam Dacia pārdošanas apjoms palielinājās par vairāk nekā 11%, pārsniedzot 434 000 transportlīdzekļu vienības. Zīmola stāsts turpinās ar pilnībā atjaunoto Duster, kas piedāvā jaunas, bagātīgas funkcijas par aizvien neticami pieejamu cenu.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti