Opel Astra: Jau 500000 pasūtījumu “Eiropas gada auto 2016 2

Foto: Publicitātes attēls

Opel | 20.septembris 2017 17:38

Viegla automobiļa konstrukcija, ļoti efektīvas piedziņas tehnoloģijas, kā arī digitālās savienojamības un modernās vadītāja palīdzības sistēmas – šīs Opel Astra īpašības, kas tika prezentētas 2015. gada Frankfurtes automašīnu izstādē, jau ir pārliecinājušas vairāk kā 500000 klientu visā Eiropā.

Ilggadīgais bestsellers šobrīd ieņem otro vietu kompaktklases tirgū Eiropā, tajā pašā laikā ir arī otrajā vietā Vācijā un citos nozīmīgos tirgos. Kopš šī gada Astra ir izdevies pakāpties visaugstākajā vietā šajā segmentā Nīderlandē. Tās tehnoloģiskie sasniegumi ietver personīgo savienojumu un servisa palīgu Opel OnStar un IntelliLux LED® matricu gaismu, kas nodrošina pastāvīgas un neapžilbinošas tālās gaismas. Daudzas starptautiskās balvas, piemēram, “Zelta stūre” un “Eiropas gada auto 2016”, apliecina atlētiskā uzmanības piesaistītāja sasniegumus.

“Mēs esam priecīgi, ka mūsu jaunākās paaudzes Astra jau ir spējusi pārliecināt vairāk kā pusmiljonu klientu. Augstais pieprasījums pēc vadošajām inovācijām un aprīkojuma funkcijām, kā arī ultramodernajām palīdzības sistēmām parāda, ka mūsu filozofija, kompaktklasē piedāvāt modernākās tehnoloģijas un padarīt tās pieejamas plaša auditorijai, atmaksājas. Tas ir tas, ko mēs saprotam ar “nākotne pieder ikvienam”,” teica pārdošanas un pēcpārdošanas rīkotājdirektors Peters Kusperts (Peter Küspert).

Bestselleri: Opel Eye priekšējā kamera, Navi 900 IntelliLink un AGR sertificētie sēdekļi

Opel Astra pasūtījumi atspoguļo Opel tehnoloģisko risinājumu reputāciju. Gandrīz 60 procenti no visiem klientiem izvēlas Opel Eye priekšējo kameru, kas, apvienojumā ar daudzām vadītāja palīdzības sistēmām, padara Astra vadīšanu ne tikai patīkamāku, bet arī drošāku. Vadītāja palīdzības sistēmas ietver ceļazīmju atpazīšanu, joslas saglabāšanas asistentu ar joslas šķērsošanas brīdinājumu, distances indikatoru kopā ar priekšējās sadursmes brīdinājumu ar autonomo ārkārtas bremzēšanu. Šī sistēma aktīvi palīdz novērst sadursmi ar priekšējo auto vai mazināt tās spēku. Ja atstatums ir mazāks par noteikto drošo attālumu, tas brīdina vadītāju ar skaļu skaņas signālu, vizuālo brīdinājumu instrumentu panelī un gaismas diožu projicēšanu uz priekšējā stikla. Turklāt, ja rodas sadursmes draudi, tiek uzsākta autonomā avārijas bremzēšana. Joslas saglabāšanas asistents sniedz vadītājam dzirdamu un vizuālu brīdinājumu, ja viņš netīši atstāj joslu, kamēr joslas šķērsošanas brīdinājums maigi palīdz novērst nejaušu izbraukšanu ārpus joslas. Savukārt sekojošās distances indikators nepārtraukti aprēķina attālumu līdz priekšā braucošiem transportlīdzekļiem. Pēc tam šī vērtība sekundēs tiek parādīta vadītājam. Stilizētā zaļā automašīna panelī simbolizē priekšā esošo transportlīdzekli. Ja attālums ir nepietiekams, tiek automātiski aktivizēta Headway Alert funkcija, un simbols kļūst oranžs.

Opel Astra ir pieejama arī ar jaunākās paaudzes uz radara sistēmu balstītu adaptīvo kruīza kontroli (ACC), kas automātiski uztur iepriekš iestatīto attālumu līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim. ACC automātiski pielāgo ātrumu un seko saskaņā ar iestatīto drošo attālumu; ir pieejami trīs attāluma iestatījumi (tuvu – vidēji – tālu). Ja braukšanas joslā nav priekšā braucoša transportlīdzekļa, ACC rīkojas tāpat kā parastā kruīza kontrole, taču tā papildus pielietos bremzes, lai braucienā lejup pa kalnu saglabātu iestatīto ātrumu. Ikonas instrumentu panelī informē vadītāju par iestatīto ātrumu, izvēlēto distanci un, ja ACC ir pamanījis priekšā esošu transportlīdzekli.

Apmēram katrs trešais Astra klients izvēlas LED aizmugurējos lukturus, lai būtu vēl labāk redzams tumsā. Tomēr Opel Astra klientu interesē ne tikai drošība. Klienti vēlas arī komfortu un visaptverošu izklaidi. Otrais populārākais aprīkojums pēc priekšējās kameras komplekta ir Navi 900 IntelliLink. Apmēram 55 procenti no visiem Eiropā pārdotajiem Astra modeļiem piedāvā ultramodernu informācijas un izklaides sistēmu ar astoņu collu krāsainu skārienekrānu un integrētu navigāciju. Kartes aptver visu Eiropu. Turklāt šī pēc izvēles pieejamā sistēma, atkarībā no ierīces, ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto.

Lai izbaudītu vēl ērtāku braukšanu, aptuveni katrs ceturtais Astra klients pasūta AGR (Kampaņa veselām mugurām) sertificētos un vairākkārt godalgotos ergonomiskos sēdekļus vadītājam un priekšējam pasažierim. Tiem ir masāžas funkcija, ventilācija un regulējams sānu atbalsts – unikāla kombinācija kompaktklasē.

Populāri ir augstākie aprīkojuma līmeņi

Arī Astra augstākie aprīkojuma līmeņi “Dynamic” un “Innovation” ir pierādījuši savu populāritāti klientu vidū. Kopš Eiropas “Gada auto 2016” tirdzniecības uzsākšanas, vairāk nekā 60 procenti Astra pircēju ir izvēlējušies augstāku aprīkojuma līmeni, saņemot piekļuvi daudzām standartaprīkojumā pieejamām funkcijām, kuras līdz ar to vairs nav nepieciešams pasūtīt papildus. Piemēram, Opel individuālā savienojuma un servisa palīgs Opel OnStar ir pieejams abu iepriekšminēto apdares līmeņu pamataprīkojumā. Individuālā savienojuma un servisa palīgs ar stabilu interneta pieslēgumu piedāvā tādas funkcijas kā automātiskā avārijas atbilde, transportlīdzekļa diagnostika vai nozagta transportlīdzekļa palīdzība[1]. Viesnīcu rezervēšana[2] un atbilstošas autostāvvietas atrašana[3] arī nesagādā problēmas OnStar. Nospiežot zilo pogu, vadītājs var sazināties ar Opel OnStar konsultantu. Pēc tam konsultants meklēs viesnīcu vēlamajā cenu kategorijā un rezervēs naktsmītni vai nosūtīs uz navigācijas sistēmu tuvākās iespējamās autostāvvietas adresi. Turklāt “Dynamic” un “Innovation” apdares līmenī ietilpst arī komforta iespējas, piemēram, ādas stūre, regulējams roku balsts vai miglas lukturi.

[1] OnStar pakalpojumam nepieciešama aktivizēšana un OnStar Europe Ltd. konts. Pēc izmēģinājuma perioda beigām var tikt iekasēta papildus maksa. Visi pakalpojumi atkarīgi no mobilā tīkla pārklājuma un pieejamības. Apmeklējiet, lai uzzinātu par pakalpojuma iespējām un izmaksām.

[2] Izmantojot Booking.com.Ir nepieciešama e-pasta adrese un kredītkarte.

 
2 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 21.septembris 2017 1:16
2 1 Atbildēt

Nafigam General Motors pārdeva? Tagsd visi lauri tiks pižikiem. Jā, daži modeļi bija neveiksmīgi, bet astra, insignia, ampera -e tika radīti lieliski. Tagad pižiki varēs teikt, ka tas viņu radījums.

i 21.septembris 2017 11:28
1 1 Atbildēt

kadi nu tur baigie lauri, lai gan Astra jau diezgan sen ir viens no kompaktklases lideriem, kas laikam ir kvalitatee ir visstuvaak kompaktklases muzigam liderim golpam, varbuut franciem beidzot izdosies apsteigt beidzot to golpu jo parejie kompaktnieki daudz vairaak atpaliek

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Landrover Discovery Sport "gardāks" par Evoque? (+VIDEO)

Lētākā ieejas biļete britu apvidus automašīnu Land Rover pasaulē agrāk saucās Freelander. Taču pirms pieciem gadiem Land Rover nolēma aizstāt Freelander ar pavisam citu modeli un nosaukt to par Discovery Sport. Lasīt vairāk

 

Jauno Hyundai i20 jau var pasūtīt 3

Eiropā pasūtīšanai kļuvis pieejams Hyundai i20.Vācijas tirgū tas, piemēram, maksā 13 990 eiro, bet samazinātās PVN likmes dēļ šobrīd pat 13 637 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ:Seat Leon izaicina VW Golf 8 (+VIDEO) 8

Vai jaunais spāņu kompaktklases hečbeks Seat Leon ir gatavs “sadot pa degunu” arī VW Golf 8 un Škoda Octavia? Lasīt vairāk

 

Lexus Baltic par LC saimes jaunumiem (+ FOTO) 3

Lexus vēsturē 2020. gads būs LC modeļa gads ar diviem nozīmīgiem jaunumiem. Pirmkārt, veiktspēju uzlabojošie atjauninājumi 2021. gada Lexus LC automobilim un, otrkārt, šī segmenta papildinājums – pievilcīgs kabriolets ar mīksto jumtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti