Krievu bezpilota automobiļi sāks strādāt 2018.gadā (+ foto) 11

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 3.oktobris 2017 11:32

Krievijā izstrādātos bezpilota automobiļus nolemts izmantot, lai nodrošinātu transporta pakalpojumus 2018.gada pasaules futbola čempionātā, kas šajā valstī sāksies 8.jūnijā.

Krievu mediji vēsta, ka čempionāta laikā plānots izmantot elektriskās piedziņas pasažieru autobusus. Tie ir transportlīdzekļi, ko “НАМИ” zinātniskās pētniecības institūts izstrādājis kopā ar KAMAZ automobiļu rūpnīcu. Divpadsmitvietīgais autobuss var patstāvīgi pārvietoties par koplietošanas ceļiem, kas marķēti ar apzīmējumiem un sasniegt maksimālo ātrumu līdz pat 60 km/h.

Šobrīd bezpilota autobusi tiek izmēģināti speciāli šim nolūkam iekārtotā poligonā - 400 metru garā trasē, kas imitē pilsētas ielas ar apzīmējumiem, gājēju pārejām, ceļazīmēm un apļveida krustojumiem.

Agrāk tika ziņots, ka kravas automobiļu ražotājs KAMAZ savas bezpilota tehnikas izmēģinājumiem plāno izmantot Kazaņas-Naberežnije Čelni autotrasi.

Savu autonomās braukšanas projektu attīsta arī kompānija “Яндекс”. Šajā gadījumā tiek izmantots Toyota Prius elektromobilis, kas aprīkots ar attiecīgām iekārtām. Septembra vidū tas jau nodemonstrēts Krievijas prezidentam Vladimiram Putinam.

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
i 3.oktobris 2017 16:18
12 0 Atbildēt

krievija jau sen ir līdere bezpolita braukšanā, ai atvainojos bezfilmas, bet tur liela atšķirība nav

Rallists 3.oktobris 2017 12:01
10 1 Atbildēt

Malači! Veselus 400m gara mākslīga pilsēta, tam sūda skapim tur visus iespējamos variantus var ieprogrammēt, diez kas notiks reālā satiksmē... Visa autopilota būtība ir spēja atpazīt ārējos apstākļus un vadoties no tiem analizēt iespējamos rīcības scenārijus. Ja daudzmiljiardu kompānijām Google un Tesla vēl viss neiet tik spīdoši tad nav nekādu ilūziju par šo ledusskapi

viencexperc 3.oktobris 2017 12:52
7 0 Atbildēt

Kārtējais izrādīšanās mēģinājums. Vajag lai visi ušisti domā tālāk, ka vates zeme ir "dzeržava" un "analogov ņet". Reāli, viss šis sūds būs piebāzts ar Ķīnas tehnoloģijām un elektroniku.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti