"Citroen" modernizējis jocīgo dzīvesstila auto "E-Mehari" (+ FOTO) - iAuto

"Citroen" modernizējis jocīgo dzīvesstila auto "E-Mehari" (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 9.janvāris 2018 6:26

Francijas autobūves kompānija "Citroen" modernizējusi vienu no neparastākajiem automobiļiem Eiropas tirgū - četrvietīgo pludmales bagiju "E-Mehari", kas jaunajā veidolā tirgū kļūs pieejams no 11.janvāra.

Kopš 2017.gada rudens "E-Mehari" bija pieejams vienīgi īpašajā versijā "Styled by Courrèges" (EUR 28 970), kas bija apveltīta ar "Hardtop" jumtu, priekšējo durvju stikliem, atveramiem sānu stikliem aizmugurē un aizmugurējo (arī atveramu) stiklu. Tagad tas viss būs pieejams arī standarta modelim, tiesa – gan tikai par papildmaksu, toties atšķirībā no "Styled by Courrèges", kuru krāsoja tikai melnu – ar priecīgākas krāsas virsbūvēm (zila,dzeltena, oranža, balta). Melnā krāsa rezervēta "Hardtop" jumtam, auduma jumts var būt melnā vai oranžā krāsā, bet viegli mazgājamais salons, ieskaitot sēdekļus, var būt bēšs vai oranžs.

Ja par salonu, tad tagad tas kļuvis krietni vien krāsaināks un krāšņāks, izceļoties ne tikai ar krāsaino un priekšējā paneļa vidū novietoto ekrānu, bet arī ar jauno stūri, sēdekļiem (tagad ar "Easy Entry" sistēmu), klimatkontroles bloku un no "C4" aizgūtajām durvju pievilkšanas cilpām.

No ārpuses modernizēto "E-Mehari" var atšķirt pēc jaunas formas radiatora režģa, bagāžnieka vāka un 15 collu riteņu diskiem.

3,81 m garajam automobilim joprojām ir nolaižams aizmugures sēdeklis, kas 200 litru bagāžas telpu paplašina līdz 800 litriem, kā arī papildu nodalījums bagāžniekā 78 litru tilpumā.

"E-Mehari" tāldarbība ar vienu uzlādi arī pēc modernizācijas nav palielinājusies un tālāk par 200 km bez strāvas krājumu atjaunošanas tikt nevarēs (ražotāja dati: līdz 195 km). Akumulatoru uzlādes laiks pie mājas elektrotīkla ir 16,5 stundas, elektromotora jauda 68 ZS, maksimālais ātrums 110 km/h un izmaiņas vien attiecībā uz griezes momentu – tagad tas sasniedz 166 Nm agrāko 144 Nm vietā.

Jaunā "E-Mehari" cena būs 25 270 eiro par "Soft-Top" versiju, variants ar "Hard-Top" maksās 26 470 eiro. 

Modernizētais "E-Mehari" pasūtīšanai kļūs pieejams no 11.janvāra.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 9.janvāris 2018 11:29
4 0 Atbildēt

Latvijā tādu nav.

Godīgi sakot, šis ir labāks par to slaveno džūku.

Tā ir 9.janvāris 2018 12:24
3 0 Atbildēt

Jā, Mehari ir kulta auto jau no nez kuriem tur gadiem

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 25

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti