"Citroen" modernizējis jocīgo dzīvesstila auto "E-Mehari" (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 9.janvāris 2018 6:26

Francijas autobūves kompānija "Citroen" modernizējusi vienu no neparastākajiem automobiļiem Eiropas tirgū - četrvietīgo pludmales bagiju "E-Mehari", kas jaunajā veidolā tirgū kļūs pieejams no 11.janvāra.

Kopš 2017.gada rudens "E-Mehari" bija pieejams vienīgi īpašajā versijā "Styled by Courrèges" (EUR 28 970), kas bija apveltīta ar "Hardtop" jumtu, priekšējo durvju stikliem, atveramiem sānu stikliem aizmugurē un aizmugurējo (arī atveramu) stiklu. Tagad tas viss būs pieejams arī standarta modelim, tiesa – gan tikai par papildmaksu, toties atšķirībā no "Styled by Courrèges", kuru krāsoja tikai melnu – ar priecīgākas krāsas virsbūvēm (zila,dzeltena, oranža, balta). Melnā krāsa rezervēta "Hardtop" jumtam, auduma jumts var būt melnā vai oranžā krāsā, bet viegli mazgājamais salons, ieskaitot sēdekļus, var būt bēšs vai oranžs.

Ja par salonu, tad tagad tas kļuvis krietni vien krāsaināks un krāšņāks, izceļoties ne tikai ar krāsaino un priekšējā paneļa vidū novietoto ekrānu, bet arī ar jauno stūri, sēdekļiem (tagad ar "Easy Entry" sistēmu), klimatkontroles bloku un no "C4" aizgūtajām durvju pievilkšanas cilpām.

No ārpuses modernizēto "E-Mehari" var atšķirt pēc jaunas formas radiatora režģa, bagāžnieka vāka un 15 collu riteņu diskiem.

3,81 m garajam automobilim joprojām ir nolaižams aizmugures sēdeklis, kas 200 litru bagāžas telpu paplašina līdz 800 litriem, kā arī papildu nodalījums bagāžniekā 78 litru tilpumā.

"E-Mehari" tāldarbība ar vienu uzlādi arī pēc modernizācijas nav palielinājusies un tālāk par 200 km bez strāvas krājumu atjaunošanas tikt nevarēs (ražotāja dati: līdz 195 km). Akumulatoru uzlādes laiks pie mājas elektrotīkla ir 16,5 stundas, elektromotora jauda 68 ZS, maksimālais ātrums 110 km/h un izmaiņas vien attiecībā uz griezes momentu – tagad tas sasniedz 166 Nm agrāko 144 Nm vietā.

Jaunā "E-Mehari" cena būs 25 270 eiro par "Soft-Top" versiju, variants ar "Hard-Top" maksās 26 470 eiro. 

Modernizētais "E-Mehari" pasūtīšanai kļūs pieejams no 11.janvāra.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 9.janvāris 2018 11:29
4 0 Atbildēt

Latvijā tādu nav.

Godīgi sakot, šis ir labāks par to slaveno džūku.

Tā ir 9.janvāris 2018 12:24
3 0 Atbildēt

Jā, Mehari ir kulta auto jau no nez kuriem tur gadiem

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti