7 displeji un smalkas koka detaļas - "Nissan" prezentē sešvietīga krosovera konceptu (+ FOTO) 11

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 15.janvāris 2018 20:42

"Xmotion" ir futūristisks, grezns un smalki izstrādāts sešvietīga krosovera koncepts, ko "Nissan" sagatavojis Detroitas autoizstādei. Ražotājs ļauj noprast, ka līdzīgi varētu izskatīties kāds no topošajiem "Nissan" kompaktās klases apvidniekiem.

Koncepts "Xmotion" apveltīs ar trim sēdekļu rindām (trešā rinda paredzēta kā opcija), 21 collu riteņu diskiem, kas veido vienotu veselu ar apvidus riepām (protektors integrēts riteņu metāliskajā konstrukcijā), izbīdāmu jumta bagāžnieku un aizmugures lukturiem ar zīmējumu, kas atgādina japāņu kokgriezēju darbus.

Koka tematika turpinās arī salonā – no šī materiāla izgatavots centrālais tunelis, kas kopā turas pateicoties "Kanava Cugi" tehnikai (koka detaļu savienošana bez līmes). Pēc dizaineru ieceres, tas atgādina japāņu klasiskajā glezniecībā bieži sastopamo tiltu, kas savieno divas upes. Šī gaisīgi veidotā detaļa pāriet tikpat viegla izskata priekšējā panelī (arī no koka) un futūristiskā mērinstrumentu panelī.

Salonā iebūvēti septiņi ekrāni, ieskaitot displeju, kas pārraida signālu no atpakaļskata kamerām. Informāciju no tiem var iegūt ar balss un žestu pārvaldes funkcijām.

Automobiļa iedarbināšana notiek, nolasot pirkstu nospiedumus. Pēc tam centrālajā ekrānā parādās digitālais palīgs (virtuālā zivtiņa "Koi"), kas izpilda dažādas funkcijas, piemēram, atgādina par interešu punktiem maršrutā, noregulē mašīnas elektroniku atbilstoši vadītāja vēlmēm un ieradumiem, sniedz padomus vadītājam tad, kad ieslēgts autonomās braukšanas režīms.  

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 15.janvāris 2018 22:15
6 0 Atbildēt

Rakstat: " sešmetrīga...... tad kompaktās klases..."

Sešmetrīgs nebūt nav kompakts. Pat vizuali viņš neizskatās pēc 6 metrīga. Citos avotos raksta Un viņam raksta - " "4+2" passenger layout."

Suburbans ( attēlā)

ir 5.7 metri garš. Tajā ir trīs sēdekļu rinda ( kā šim), tikai nevis 5+2, bet PILNAS 7 vietas, plus bagāžnieks, kurā ielīstu vēl 4.ā sēdekļu rinda.

Bet jūsu attēlos auto ir vēl garāks 6 metri garš? Neizskatās.

Turklāt vel frāze - "Ražotājs ļauj noprast, ka līdzīgi varētu izskatīties kāds no topošajiem "Nissan" kompaktās klases apvidniekiem."

Lai vai kā, tas ir tikai koncepts. Nedomāju, ka autoražotājs riskēs ražot auto ar tādu baļķi pa vidu.

p.s.

Kāpēc konceptiem lik tik debilas stūres? Kas mainītos, ja ieliktu reālu?

viencexperc 15.janvāris 2018 22:19
5 0 Atbildēt

5.7 metri garš:

6 metri garš:

5.7 metri garš:

6 metri garš:

c.slashgear.com/wp-content/up...t-Photo-27.jpg

Bils 16.janvāris 2018 11:00
5 0 Atbildēt

Lai uz tādiem beņķiem nosēdētu vajag arī plakanu pakaļu.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pasaules pirmizrādi piedzīvo atjaunotais Volkswagen Multivan 6.1. (+ FOTO)

Volkswagen Multivan T6.1 – tā ir ikoniskā, viena no pasaulē pārdotākajiem vieglajiem komerctransportiem Multivan T6 - uzlabotā versija. Lasīt vairāk

 

Kā piedzīt zaudējumus par bedrē pārsistu auto riepu? 37

Zvērināts advokāts Dr. iur. Rolands Neilands sniedz padomus, kā piedzīt zaudējumus par bedrē pārsistu auto riepu + atlaide juridisko jautājumu kārtošanai ar paroli #iAuto Lasīt vairāk

 

Audi uzsāk krosovera Q4 jaudīgās versijas testus

Vācijas autobūves kompānija Audi uzsākusi krosovera Q4 jaudīgās modifikācijas Q4 RS testus Lasīt vairāk

 

Neraugoties uz veiktajiem taupīšanas pasākumiem, "Rīgas satiksmei" nepieciešamā dotācija varētu pieaugt līdz 134 miljoniem 3

Neraugoties uz veiktajiem taupīšanas pasākumiem, nepieciešamā dotācija SIA "Rīgas satiksmei" šogad pieaugs vēl par 12 miljoniem eiro un varētu sasniegt 134 miljonus eiro, aģentūrai LETA atzina uzņēmuma pagaidu valdes priekšsēdētājs Anrijs Matīss. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti