Modernizētais "Jeep Cherokee" prezentēts Detroitā (+ FOTO) 8

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 16.janvāris 2018 20:56

ASV autobūves kompānija Jeep prezentējusi modernizēto apvidus auto "Cherokee", kas atbrīvots no bieži kritizētā dizaina. Konstrukcijas kopējais svars samazināts par 91 kg, bet motoru klāstam pievienojies "Wrangler" četrcilindru turbo motors.

2013.gadā, kad parādījās "Jeep  Cherokee" jaunākā paaudze, kompānija saņēma daudz kritisku piezīmju par automobiļa neviennozīmīgo dizainu – visvairāk fanus kaitināja šaurie, augstu novietotie priekšējie lukturi, kas kopā ar plato, zobaino radiatora resti radīja asociācijas ar izbrīnījušos pusaudzi, kas “pārāk stipri atvilcis atpakaļ beisbola cepuri”.

Tagad tā vairs nav un modernizētais "Cherokee" kļuvis daudz nosvērtāks, tajā pašā laikā saglabājot oriģinalitāti un atpazīstamību, kas patiesībā bija arī 2013.gada modeļa veidotāju nolūks.

Arī tehnisko pārmaiņu ir gana daudz. Palielināts no īpaši izturīga tērauda izgatavoto detaļu skaits, bet bagāžnieka durvis tagad ir no kompozītmateriāla. Rezultātā konstrukcijas kopējais svars samazināts par 91 kg.

Apvidus automobilim pieejami trīs pilnpiedziņas varianti: "Active Drive I" ar automātiski pieslēdzamu aizmugures asi, "Active Drive II" ar divpakāpju sadales kārbu un pazeminošo pārnesumu un "Active Drive Lock", ko papildina mehāniskais pašbloķējošais diferenciālis. Papildus šim arsenālam pieejama vilkmes kontroles sistēma ar piecu režīmu izvēli.

Visniknākā bezceļu versija "Trailhawk" jau no rūpnīcas komplektēta ar 25 mm augstāku piekari, savādākas formas bamperiem un pašbloķējošo diferenciāli.

"Jeep Cherokee" aprīkojumā iekļauta multimediju sistēma Uconnect ar 7,0 vai 8,4 collu ekrānu, "Bluetooth", "Apple CarPlay" un "Android Auto" atbalstu, 7,0 collu ciparu mērinstrumentu panelis, adaptīvā kruīzkontrole un parkošanās palīgsistēmma.  

Motoru klāstu veido atmosfēriskais 2,4 litru četru cilindru benzīna motors ar 184 Zs, 3,2 litru V6 ar 275 Zs un 2,0 litru četru cilindru turbo agregāts ar 274 Zs. Visus var kombinēt ar deviņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.  

 
8 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Upss 16.janvāris 2018 21:15
4 0 Atbildēt

Labs...

viencexperc 16.janvāris 2018 23:50
3 0 Atbildēt

Grūti iet kopā tie ūdeņi, dubļi un baltais salons.

Un labi sarakstīja dream par to aktīvo braukšanu i. Tāda laikam tā mūsdienu tendence apvidus auto pārbūvēt par krosoveriem.

Man ļoti interesanti būtu salīdzināt šito ar kādu no veciem modeļiem pa bezceļiem. Kurš uzvarēs - mūsdienu elektronika vai vectēvu mehānika.

Deam 16.janvāris 2018 22:20
2 0 Atbildēt

"Active Drive I" ar automātiski pieslēdzamu aizmugures asi,

Kā 1 darvas karote var sabojāt baseinu ar medu

Klasiskam jeep piestāv tikai un vienīgi automātiski pieslēdzama priekšējā ass ar pastāvīgu aizmuguri velkošu!!!

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti