Volkswagen automobiļi 2017.gadā atzīti par drošākajiem tirgū 4

Volkswagen | 18.janvāris 2018 13:03

Jaunākie Volkswagen modeļi – Arteon, T-Roc un Polo saņēmuši augstāko piecu zvaigžņu novērtējumu Euro NCAP (Eiropas jauno automašīnu novērtēšanas programmas) testos.

Visi trīs modeļi atzīti par drošākajiem automobiļiem savās klasēs – biznesa, kompaktajā apvidus un kompaktklasē. Visi trīs Volkswagen modeļi uzrādījuši lieliskus rezultātus visās galvenajās drošības kategorijās – “Pieaugušais pasažieris”, „Pasažieris bērns”, „Gājēji” un „Drošības asistenti” (palīgsistēmas).

„Auto lietotāju drošība un labklājība ir vienmēr bijusi Volkswagen prioritāte. Izcilie Euro NCAP vērtējumi Arteon, T-Roc un Polo modeļiem kārtējo reizi parāda, kā zīmols spēj nodrošināt maksimāli iespējamo drošību, neskatoties uz segmentu un cenu kategoriju. Mēs esam lepni būt vienīgais autoražotājs ar trīs automobiļiem drošības reitingu augšgalā,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justas Nekrošis.

Euro NCAP eksperti atzinīgi novērtējuši ne tikai jaunā Arteon pasažieru aizsardzību pieaugušajiem un bērniem, bet arī autovadītāju palīgsistēmas un automobiļa rādītājus “gājēju aizsardzības” segmentā. Euro NCAP dati liecina, ka Arteon kļuvis par biznesa klases automobili ar līdz šim augstāko vērtējumu gājēju aizsardzības segmentā, daļēji pateicoties avārijas bremzēšanas funkcijai, kas jau iekļauta modeļa pamatkomplektācijā. Arteon Latvijā ir pieejams kopš 2017. gada jūlija.

T-Roc ir šobrīd drošākais tirgū pieejamais kompaktās apvidus klases automobilis. Euro NCAP eksperti ir piešķīruši T-Roc piecu zvaigžņu novērtējumu, automobilim pārspējot citus konkurentus. Ar tādām modernām palīgsistēmām kā Front Assist, Pedestrian Monitoring, Automatic Post-Collision Braking un braukšanas joslu uzturēšanas palīgsistēmu Lane Assist, kas ir daļa no standarta T-Roc aprīkojuma, tā ir drošākā automašīnas izvēle gan sev, gan ģimenei. T-Roc drošību un komfortu iespējams vēl vairāk uzlabot ar vienpadsmit papildu palīgsistēmām. Modelis Latvijā pieejams no 2018. gada janvāra.

Jauno Polo Euro NCAP eksperti testējuši kompaktklases segmentā. Polo saņēmis iespaidīgus novērtējumus visās kategorijās, jo sevišķi bērna pasažiera aizsardzības un pieaugušā pasažiera testos. Svarīgi pieminēt, ka bērna pasažiera aizsardzības testā Euro NCAP piešķīruši Polo 85% rādītāju, kas ir jauns augstākais novērtējums šajā segmentā. Jaunais Polo Latvijas tirgū pieejams no 2017. gada oktobra.

Par Eiropas jauno automobiļu novērtēšanas programmu: Euro NCAP ir starptautisks un neatkarīgs valsts un nevalstisku organizāciju konsorcijs. Euro NCAP galvenajā biroja ēka atrodas Briselē (Beļģijā). Euro NCAP misija ir laicīgi nodrošināt automobiļu pircējiem informāciju par Eiropā populārāko automašīnu drošību.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 19.janvāris 2018 10:34
2 0 Atbildēt

vai kuri maksā...

Tad kāpēc jūs aktīvi dzēšat manus komentārus, ko rakstu par VW.

Pat par audi, bmw, toyotu jūs nedzēšat, bet kad uzrakstu par VW, komentārs pazūd.

Vienu reizi zem viena raksta izdzēsārt aš trīs reizes. Es vēl domāju - kur jums pacietība. Labi, man nav grūti. Tā ir mana misija, jeb dzīves jēga. Bet jūs esat parasti algoti darbinieki.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ķīnā plūdi, bet Tesla tas neskādē (+ VIDEO)

Izskatās, ka elektromobilis ir viens no drošākajiem transportlīdzekļiem, ja runa ir par braukšanu pa dziļu ūdeni un cietu pamatu. Lasīt vairāk

 

Vasaras braucieni ar elektrisko auto: karstums nav bieds ne pasažieriem, ne baterijai 5

Par vienu no būtiskākajiem elektromobiļu trūkumiem tiek uzskatīta gaisa temperatūras lielā ietekme uz to darbības efektivitāti. Lasīt vairāk

 

Fotogrāfs Gatis Rozenfelds atklāj 'Peugeot 3008' hibrīda patieso dabu (+ VIDEO)

Vai iespējams apvienot jaudu un dinamiku ar degvielas ekonomiju? Kā izrādās – jā! Ņemam modernu iekšdedzes dzinēju, papildinām to ar jaudīgu elektromotoru un bateriju bloku un - “Voilà”! 300ZS, visu riteņu piedziņa, 100 km/h 5,9 sek un degvielas patēriņš nieka 1,3 litri uz 100km. Izklausās neticami, bet tieši tāds ir mūsu šīs dienas testa auto – Peugeot 3008 HYBRID4. Lasīt vairāk

 

Tesla autopilots neatšķir mēnesi no luksofora dzeltenā signāla (+ VIDEO) 18

Kāds autovadītājs no ASV piedzīvojis pārsteigumu redzot, ka viņa Tesla elektroautomobilis Autopilot režīmā nepārtraukti samazina ātrumu, reaģējot uz pilnmēnesi naksnīgajās debesīs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti