Kalifornijas kompānija "U.S. Specialty Vehicles" (USSV), kas specializējas apvidus auto pārbūvē, prezentējusi sava brutālā apvidus auto "Rhino RX" īpaši grezno modifikāciju "Executive".
"Rhino GX Executive" izgatavots uz pikapa "Ford F-450" bāzes. Aizmugures daļā tam izbūvēts īpaši grezni iekārtots salons ar diviem atsevišķiem sēdekļiem VIP pasažieriem. Krēsliem ir izbīdāmi kāju balsti un centrālais elkoņu balsts ar sensoru paneli multimediju sistēmas un komforta funkciju pārvaldīšanai.
Automašīnas komplektācijā ietilpst 40 collu televizors un starpsiena, kas atdala priekšējo un aizmugures sēdekļu rindu. Par piemaksu tiek piedāvāta satelīta televīzija un panorāmas jumts.
"Rhino GX Executive" ir 20 collu riteņu diski ar bezceļu riepām, hidrauliskā piekare aizmugurē un citas konstrukcijas šķērsstabilizatori.
Greznā apvidus auto pircējiem tiek piedāvātas divas motoru versijas: variants ar 6,7 litru V8 turbo dīzeli un modifikācija ar 6,8 litru V10 benzīna agregātu. Abi varianti darbojas kombinācijā ar piecu pakāpju automātisko pārnesumkārbu.
Tava minētā gazika vienīgais sniegums ir tāds, ka tas patstāvīgi pats izbrauca no rūpnīcas.
Ar to sasniegumi beidzas.
Tu visus krievu lūžņus, ko te reklamē, pats nemaz neesi redzējis. Man arī ir vieni pazīstami, kuriem komunisms šļācas ārā. Jā, man ir tādi paziņas, jo es dzīvoju Latvijas Getto. Viņi nolēma nopirkt ladu x ray. Palasīja atsauksmes, bildes, kā tu, tagad.
Tad kaut kur Lietuvā atrada, gandrīz jaunu ( vai jaunu) brauca uz lietuvu pirkt. Un ar to arī viss entuziasms beidzās.
Tagad brauc ar kia. Un vairs nedzirdēja nekādu glaimojošu vārdu par ladu.
Krievu autobūvi var salīdzināt ar dacia, lifan, geely. Un tik un tā tā zaudē nosauktajiem. Pat pēc pašu krievu atsauksmēm. Pat jaunās ladas tās ir dacijas krievu stilā. Pat modeķi tie paši, kas dacia, bet mazāk kvalitatīvi.
Es tev novēlu kaut reizi mūžā nobraukt 300km ar kādu no GAZ. Tavs padsmit gadus vecais renis liksies kā limuzīns.