Vācijas autobūves kompānija "Audi" uzsāk pasūtījumu pieņemšanu universāla "RS 6 Avant Performance Nogaro Edition" iegādei. Vismaz 124 200 eiro vērtā automašīna ir īpašs modelis, kas tiks izlaists vien 150 eksemplāru lielā skaitā.
Īpašās versijas virsbūve krāsota "Nogaro" zilā krāsā, kas izvēlēta par godu pašam pirmajam "RS" modelim – 1994.gada "Audi RS 2". Universāla motortelpā atrodas 4,0 litru TFSI agregāts ar 605 Zs (750 Nm) jaudu, taču sadarbībā ar "ABT Sportline" veiktā pārbūve ļauj tā jaudu pacelt līdz 705 Zs (880 Nm).
Universāla spoguļu korpusi var būt virsbūves vai melnā krāsā ar tonētiem stikliem aizmugurē. Piedāvājumā vairāki riteņu disku varianti, ko klients varēs izvēlēties par papildmaksu, taču no rūpnīcas tas izbrauc ar 21 collu izmēru un 285/30 riepām.
Zilās krāsas akcenti redzami arī interjera apdari ar melnajiem alkantara griestiem, "Valcona" ādas sēdekļiem un grīdas paklājiņiem. Sliekšņus grezno "RS 6" logotips, plāksnītes ar versijas nosaukumu un eksemplāra kārtas numuru (1/150).
Standarta "Audi RS 6 Avant Performance" līdz 100 km/h paātrinās 3,7 sekundēs, bet maksimālais ātrums tiek elektroniski ierobežots līdz 250 km/h. Izvēloties papildmaksas "Dynamikplus" paketi maksimālais ātrums pieaug līdz 305 km/h, bet sadarbībā ar "ABT Sportline" inženieriem iegūtie 705 ZS "Nogaro" versijas maksimālo ātruma spēju robežu ļaus pārbīdīt līdz 320 km/h.
Vilkme pilnpiedziņas "Quattro" sistēmai tiek novadīta ar "Tiptronic" astoņu pakāpju kārbas palīdzību. Vēl vairāk stabilitātes var panākt, papildinot konstrukciju ar sporta diferenciāli aizmugures asij un standarta pneimatiskajai balstiekārtai piepērkot "RS" sporta piekari ar "Dynamic Ride Control" (DRC) tehnoloģiju.
Universāla tehnoloģiju arsenālā arī dinamiskā stūre un keramiskās bremzes.
Īpašās versijas cena Vācijas tirgū ir 124 200 eiro - par 6200 eiro lielāka nekā standarta modelim "Audi RS 6 Avant Performance".
Lai es un visi citi pa gabalu redzētu manu auto, es izmantoju karogu, jo man jau pašam arī jūk vai tas ir 75 gada vai 93 gada RAM: