Autobūves jaunumiem veltītie mediji raksta par jaunu rekordu, ko uzstādījusi japāņu kompānijas "Aspark" izstrādātā kupeja "Owl". 100 km/h stundā šī elektriskās piedziņas automašīna sasniedz 1,921 sekundē.
2017.gada Frankfurtes autoizstādē pirmizrādi piedzīvojušais "Aspark Owl", kas izceļas ar neierasti zemu augstumu (vien 99 cm), paātrinājuma disciplīnā apsteidz ikvienu sērijveida modeli, tostarp 1360 Zs jaudīgo Nirburgringas absolūtā rekorda turētāju, britu elektroauto "Nio EP9", kas simtu sasniedz 2,7 sekundēs un aizokeāna monstru, 850 Zs jaudīgo "Dodge Challenger SRT Demon", kas šo atzīmi pārvar pēc 2,3 sekundēm.
Frankfurtes eksponāts bija apgādāts ar diviem elektromotoriem, kuru kopējā jauda sasniedza 435 Zs (764 Nm), bet testiem tika izmantots eksemplārs ar jaudu virs 1000 Zs. Tikai 850 kg smagās kupejas konstrukcijā tiks izmantoti arī super kondensatori, kas palīdzēs īstenot vēl dinamiskāku paātrinājumu.
"Aspark" plāno izgatavot 50 elektrohiperauto par katru prasot vismaz 460 miljonus jēnu (gandrīz 3,5 miljoni eiro).
3.5 miljonus es par šito s... nemaksātu.
Izskatās, kā garāžā taisīts no kaut kādas jumta skārda loksnes.
es labāk, nopirktu to pašu dēmonu, vai, ja kaut ko dārgāku, tad - pagani huayra, kas maksā 2 reizes lētāk, bet izskatās pēc superkāra. Pat ķīniešu nio izskatās labāk.