Vācu kompānija "Partisan Motors" prezentējusi elektriskās piedziņas apvidus auto "Kremlin", ko piedāvā izmantot kā drošu transportlīdzekli politiskās elites autoparkam.
"Kremlin Partisan" izstrādājis krievu izcelsmes vācu konstruktors Jurijs Postņikovs. Automobilim ir vienkārša un izturīga taisnstūrveida virsbūve no tērauda profiliem, pneimatiskā balstiekārta, četri elektromotori (pie katra riteņa pa vienam), spēka iekārta ar gāzturbīnu ģeneratoru akumulatoru uzlādēšanai ceļā un divkārša grīda, kurā iemontēts akumulatoru bloks.
Ražotājs neatklāj detalizētāku informāciju, taču apgalvo, ka automobilis būs bruņots pēc augstākās klases standartiem un apveltīts ar superauto cienīgu dinamiku, piebilstot, ka konstrukcija atļauj uzstādīt gan pretmīnu ekrānu mašīnas apakšējā daļā, gan bruņām klātus virsbūves paneļus.
Savu pirmo modeli "One" "Partisan Motors" parādīja pērnā gada oktobrī. Tas bija, 4,72 m garš automobilis ar 150 Zs "Fiat" turbo dīzeli un elektromotoru. Atšķirībā no piecdurvju "Kremlin One" bija trīsdurvju virsbūve. Toreiz ražotājs paziņoja, ka savām mašīnām gatavs dot 100 gadu garantiju.
Tāds tas paliek lohu rokās!
Alumīnijs nerūsē, alumīnijs korodē: