Francijā vairāk kā miljons pārdotu Dacia spēkratu - iAuto

Francijā vairāk kā miljons pārdotu Dacia spēkratu 10

 

Foto: iAuto.lv

Renault | 16.februāris 2018 9:30

Dacia zīmols turpina savu veiksmes stāstu, reģistrējot savu miljono transportlīdzekli Francijā kopš tā ienākšanas valsts tirgū, kļūstot par vienu no svarīgākajiem tirgus dalībniekiem

Deimiens Delkloks (Damien Delcloque), Dacia zīmola vadītājs Francijā, sacīja: «Miljons pārdotu Dacia transportlīdzekļiu Francijā mazāk nekā 13 gadu laikā ir svarīgs stūrakmens un apstiprina zīmola pozīciju kā vienam no galvenajiem spēlētājiem Francijas automobiļu tirgū – pēdējo piecu gadu laikā zīmols ir saglabājis piekto vietu pārdotāko auto zīmolu topā ar privātajiem klientiem kā galveno mērķauditoriju. Zīmola pozicionēšana atbilstoši klientu vēlmēm joprojām nodrošina labas izaugsmes iespējas.»

Patiess veiksmes stāsts: Francijā jau 1 miljons Dacia automašīnu
Mazāk nekā trīspadsmit gadus pēc zīmola ierašanās Francijā, Dacia ir pārdevusi vienu miljonu transportlīdzekļu.
2017. bija vēl viens rekordu gads ar 119 357 VP + LCV reģistrācijām (+ 6,5%), bet Dacia automobiļu tirgū ieņēma 5. vietu. Pirmo reizi savā pastāvēšanas vēsturē zīmolam bija trešais lielākais pārdošanas apjoms privātajiem klientiem Francijā. Sandero, tā labāk pārdotais modelis, jau otro gadu pēc kārtas ir franču iemīļotākā automašīna.*

Pievilcīga, uzticama automašīna par pieejamu cenu
Kopš zīmola ienākšanas tirgū 2005. gada jūnijā ar Logan modeli, Dacia ir ievērojami paplašinājis savu produktu klāstu, neatkāpjoties no pamatprincipiem: sniegt klientiem jaunus, kvalitatīvus, drošus un finansiāli pieejamus transportlīdzekļus. Šobrīd Dacia modeļu klāstā ir jau seši produkti: Sandero, Logan un Logan MCV, kas 2016. gada beigās piedzīvoja stilistikas pārmaiņas, Dokker, Lodgy - visizdevīgākais 7-vietīgais spēkrats tirgū - un ikoniskais Duster.
Duster, kas pirmizrādi piedzīvoja 2010. gadā, ir kļuvis par standartu SUV segmentā, kam nav konkurentu cenas attiecībā pret sniegumu. Jaunais Duster - autentisks SUV ar modernu, pievilcīgu, izturīgu un pilnībā pārveidotu dizainu – tirgū parādījās 2018. gada sākumā un pierādījis savu daudzsološo nākotni.

Vienots zīmols
Ja kopš tā ienākšanas tirgū, Dacia zīmols piedzīvojis nepārtrauktu izaugsmi – par ko jāpasakās zīmola uzticīgajiem klientiem. Ar lepnumu par "gudra pirkuma veikšanu", viņi drīz vien kļuva par labākajiem zīmola vēstniekiem, izveidojot spēcīgu kopienu ar 350 000 Facebook faniem. Šī kopiena, kas katru gadu kopš 2008. gada rīkojusi tikšanās pasākumus “Grand Picnic Dacia”, šogad atzīmēs savu 10. gadadienu.

 

 
10 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
usaexperc 16.februāris 2018 19:41
10 0 Atbildēt

Eiropiešu morāle ir nepārmaksāt par lietām, it sevišķi par tādu dzīves sīkumu kā pakaļas pārvietošanu. Zinot franču nevīžīgo attieksmi pret auto, tur neviens neiespringst uz pontošanu, bet pērk lētāko, kam ir mazākie obligātie maksājumi un vieta stāvvietu līniju robežās. Tie nav amerikāņi, kas dzīvo auto, treileros vai karkasniecēs. Francūzis nekaunās dzīvot trīsstāvu mūra mājā, trīsreiz dienā dzert vīnu un braukt ar jaunu Dacia. Viņam apkaunojums būtu iebraukt Parīzē ar Eskalādi.

iAuto 16.februāris 2018 16:31
6 1 Atbildēt

Ļoti pat atbalstāma morāle!

usaexperc 16.februāris 2018 19:54
5 0 Atbildēt

Protams, ka tas ir pareizi. Dzīve ir katram viena un kādēļ to nenodzīvot skaisti. Un ja to var izdarīt uz citu rēķina, vispār ideāli. Amerikas vēsturi esi aizmirsis! To taču uzbūvēja bēgļi uz vietējo rēķina, kurus pēc tam paverdzināja un iznīcināja. Un tāds vēl grib būt eksperts...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

88 gados nebijis notikums: Volkswagen slēdz Drēzdenes rūpnīcu 24

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen šonedēļ pārtrauks darbu vienā no savām rūpnīcām. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 

351 211 eiro: Porsche gatavo kolekciju modeli par godu Ferdinandam Aleksandram Porše (+ FOTO) 2

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Porsche paziņojis par jaunu īpašo modeli, kas tiks saražots 90 vienībās un piedāvāts kolekcionāriem par nedaudz vairāk kā 350 000 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti