Renault atklāj jauno elektrisko dzinēju R110 un Eiropā populārākā elektriskā automobiļa ZOE 2018. gada modeli, kas būs pirmais Renault markas auto aprīkots ar šo 80kW dzinēju, kas apvieno papildu jaudu un lielāku braukšanas prieku.
Lai gan jaunais dzinējs R110 pēc izmēra ir tikpat liels kā R90, tas ir par 12kW (16 Zs) jaudīgāks par savu priekšteci. Vadītāji jutīs straujāku ātruma uzņemšanu uz otrās šķiras ceļiem un automaģistrālēm, jo jaunā ZOE tikai divu sekunžu laikā var palielināt ātrumu no 80 līdz 120 km/h. Šis ir ievērojams uzlabojums, kas sniedz lielāku sirdsmieru pie lielāka ātruma. Pie lēnākas braukšanas R110 nodrošina tādu pašu uzrāvienu kā priekštecis R90, jo līdzīgi tam nekavējoties sasniedz 225 Nm maksimālās griezes momentam, kas ZOE padara par nemainīgi izveicīgu auto pilsētvidē.
“Pateicoties jaudas pastiprinājumam, ZOE tagad ir vēl atsaucīgāka un daudzpusīgāka braucienos ārpus pilsētas,” Saka Elisabete Delvē, Renault ZOE programmas direktora vietniece. “Vadītājiem ar ZOE būs ne tikai bauda braukt, viņu ieguvums būs arī garākais brauktspējas rādiuss no visām plašpatēriņa tirgū pieejamajiem elektriskajiem automobiļiem.”
Jaunais dzinējs R110: Renault - elektriskā transporta eksperts
Jaunais dzinējs R110 ir Renault elektrisko dzinēju attīstības, ražošanas stratēģijas jaunākais auglis un Eiropas populārākā elektriskā automobiļa ražotāja pieredzes un zināšanu kārtējais apliecinājums šajā jomā. R110 dzinējs, kas apliecina jaunu attīstības posmu iepriekšējam dzinējam R90, ir izstrādāts tieši divu gadu laikā, radīts Francijā, Kleonas rūpnīcā Normandijā, bet tā dizainu izstrādājuši inženieri Renault tehnocentrā Parīzes dienvidrietumos, kā arī Kleonā. Papildus tam, ka jaunā dzinēja enerģijas efektivitāte pārspēj R90 izcilību, tas apvieno elektrisko mehānismu un energoelektronikas inovācijas, kas nodrošina papildu 12kW bez svara vai izmēra pieauguma.
Jaunais dzinējs R110 tiks ieviests vairākos variantos tādiem Renault modeļiem kā Kangoo Z.E., Master Z.E., ZOE un Daimler Electric Drive Smart (44kW, 57 kW, 60 kW, 68 kW un 80 kW).
Android Auto lietotne ZOE modelim
Android Auto lietotne, kas saistīta ar R-LINK Evolution, tagad ir pieejama ZOE modelim, un tas nozīmē, ka vadītāji varēs automobiļa multimediju ekrānā lietot ar autovadīšanu saderīgas androīdsistēmas lietotnes, kas saglabātas viņu viedtālruņos (ieskaitot Waze, Deezer, Spotify, Tuneln, Skype, Messenger, Audible un daudzas citas no Google Play Store).
Vēl izsmalcinātāks
2018. gada modelis ZOE būs tiek piedāvāta jaunā, elegantā, tumši metāliskā virsbūves krāsā: melleņu purpurs (Blueberry Purple) Populārā pilsētas elektriskā automobiļa augstākās kvalitātes versija INTENS pieejama ar specifisku ekskluzīvu saskaņotu dizainu melleņu purpura toņos (Blueberry Purple apdares paketi), kas ietver purpura ārieni ar atlasa violetiem apdares elementiem panelī un pie ventilatoriem, pie pārnesumu sviras pamatnes, ap skaļruņiem, kā arī dekoratīvas nošuves uz melna un violeta auduma polsterējuma.
Pieteikšanās saraksts uz ZOE ar jauno dzinēju R110, Android Auto saderību un melleņu krāsas apdares paketi tiks atvērts 2018. gada martā Francijā.
R110: Renault pirmais elektriskais dzinējs tiks sertificēts saskaņā ar jaunajiem WLTP standartiem.
Jaunais dzinējs R110 tiks sertificēts saskaņā ar jauno globālo harmonizēto vieglā transporta testa procedūru (Worldwide Harmonized Light Vehicles Test Procedure / WLTP), kas kops 2017. gada 1. septembra pakāpeniski tiek īstenota Eiropā un aizvieto NEDC sertifikāciju. Jaunā un stingrākā procedūra paredz precīzāk atspoguļot transportlīdzekļa izmantojumu realitātē un, elektriskā transporta gadījumā, vērtē braukšanas rādiusu kilometros. Jaunais WLTP cikls, kas ietver mērījumus ar dinamometru, ir garāks un tam ir vairāk fāžu. Testā izmanto lielākus ātrumus un spēcīgāku akcelerāciju. Sertificētie standarti ir vairāk pieskaņoti realitātei. Jaunā procedūra nemaina ZOE reālo rādiusu, kas ir 300 kilometri pilsētvidē un piepilsētas apvidū.
R110 dzinēja WLTP sertifikācija ir procesā. Agrīnie aprēķini, balstoties uz jauno WLTP protokolu (aptuveni 300 km), saskan ar realitātē iegūtajiem rezultātiem.
.
ZOE - Eiropas populārākais elektriskais automobilis
- 2017. gadā ZOE jau trešo gadu pēc kārtas bija Eiropā visvairāk pārdotais elektriskais automobilis.
- Vairāk par pusi Francijā pārdoto elektrisko automobiļu 2017. gadā Francijā bija ZOE*.
- Visi gandrīz 100 000 ZOE automobiļi ir tapuši Renault Flenas rūpnīcā Francijā, bet pārdoti visā pasaulē.
- Kopš ZOE modeļa parādīšanās tirgū, to pārdošana gadu no gada ir nemitīgi pieaugusi.*
- pārdoto ZOE modeļu skaits 2017. gadā salīdzinājumā ar 2016. gadu ir pieaudzis par 44 procentiem.
Šobrīd tos elektrolūžņus taisa cik vien labus iespējams , ir jāiegūst reputācija. Programmētā lūzšana tiks pielietota vēlāk , kad būs masveida ražošana. Ja saņem pāris -trīs tūkstošus no valsts pērkot , nav akcīzes uz autiņā iepildīto elektrību , noticot meliem par ekoloģisko tīrību , cilvēki pērk. Dažās valstīs šie pat pa autobusu joslām drīkst braukt. Ko tur vispār salīdzināt? Noskrējiens ar 1 uzpildi nekāds , lādējas stundām ilgi , apkures nav. Sūds , ne auto. Un ekoloģiski netīrāks par citiem.