"Porsche 911 GT3 RS" - jaudīgākā 911 sērija ar atmosfērisko motoru (+ FOTO) 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 21.februāris 2018 11:10

"Porsche" iepazīstinājis ar modernizēto "911 GT3 RS", kas plašākai publikai tiks parādīts Ženēvas autoizstādē, marta sākumā. Tas ir jaudīgākais 911 sērijas modelis ar atmosfērisko motoru, kas 100 km/h sasniedz 3,2 sekundēs.

"Porsche 911 GT3 RS" aprīkots ar 4,0 litru opozītmotoru, kas attīsta 520 Zs – par 20 Zs vairāk nekā priekštecis. 100 km/h automobilis sasniedz 3,2 sekundēs, ka ir par 0,1 sekundi ātrāk, bet maksimālais ātrums ir 312 km/h. Motors strādā kombinācijā ar 7-pakāpju PDK robotizēto pārnesumkārbu.

Ražotājs plaši izmantojis oglekļa šķiedru un kompozītmateriālus, no kuriem izgatavoti durvju paneļi un kausveida sporta sēdekļi. Tas palīdzējis samazināt konstrukcijas masu, kas saruks līdz 1430 kg, ja pircējs piemaksās par "Weissach" paketi. Šajā gadījumā "911 GT3 RS" būs magnija sakausējuma riteņu diski un lielāks skaits virsbūves, salona un šasijas elementu no oglekļa šķiedras.  

Sporta auto komplektā ir arī modernizēta piekare ar piestūrējošajiem aizmugures riteņiem, 20/21 collu riteņi (priekšā/aizmugurē )ar jaunas konstrukcijas sporta riepām (265/35 priekšā; 325/30 aizmugurē), savukārt izvēloties bezmaksas "Clubsport" paketi, kupeja tiks aprīkota ar drošības karkasu un sešu punktu drošības jostām, ugunsdzēsības aprīkojumu un masas atslēgšanas slēdzi.  

Vācijas tirgū "Porsche 911 GT3 RS" kļūs pieejams aprīlī, automašīnas cena – no 195 137 eiro. 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
usaexperc 21.februāris 2018 19:41
13 0 Atbildēt

Njā, amerikāņiem no atmosfēriskā dzinēja viena litra tilpuma nosmelt 100 zs joprojām ir kosmoss, visai nesasniedzams. Un pat tiem nepilniem 100 zs no litra dabūt klāt vadāmību un spēju apstāties diezin vai jebkad izdosies...

viencexperc 21.februāris 2018 11:34
4 1 Atbildēt

Ja būvēt īpašo versiju, tad varēja uzbūvēt retro stilā - ar tiem izbolītajiem lukturiem.

Būtu nedaudz lēnāks, bet interesantāks.

Bet saprotu, ka tas taču VW. Lai tādu būvētu, vajag pamainīt programmu ražošanas līnijā. un tas vairs nebūs tik izdevīgi. Izdevīgāk ir nočipot un salikt vairāk oglekļa un tad pārdot par dažiem tūkstošiem vairāk.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vainīgais pats "paiet maliņā" (+ VIDEO) 3

Beidzoties remonta zonai, steidzīgais autovadītājs uzsāk apdzīšanu nepārredzamā vietā, taču tas beidzas ar "pašlikvidēšanos" ceļmalas grāvī. Lasīt vairāk

 

Volkswagen Golf turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā 1

Volkswagen vadība apstiprinājusi, ka koncerna leģenda, kompaktās klases modelis Golf, turpinās dzīvot arī elektriskajā laikmetā, pārejot uz savu devīto paaudzi. Lasīt vairāk

 

Baltijā restartējas atbalsts elektromobiļiem: kādi ir subsīdiju modeļi? 6

Lai samazinātu autotransporta CO2 izmešus un paātrinātu autoparka atjaunināšanu, Baltijas valstīs aktivizētas atbalsta programmas elektroauto pircējiem. Ko no tām var iegūt privātpersonas un ko uzņēmumi? Lasīt vairāk

 

Jau trešo gadu pēc kārtas - "Toyota" ir pasaulē lielākais autoražotājs

Japānas autobūves uzņēmums "Toyota Motor Corp." pērn nosargājis pasaulē lielākā autoražotāja titulu, jo tā tirdzniecības apjoms trešo gadu pēc gadas pārsniedzis Vācijas konkurenta "Volkswagen" tirdzniecības apjomu, liecina pirmdien publiskotie dati. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti