Līdz pat 238 Zs Eiropai - "Ford Edge" piedzīvo modernizāciju (+ FOTO) 7

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 22.februāris 2018 11:59

ASV autobūves kompānija "Ford" modernizējusi krosoveru "Edge". Krosovers ar līdz pat 238 Zs jaudīgiem dzinējiem tiek tirgots arī Eiropā un tiks parādīts Ženēvas autoizstādē (no 8.03).

Vizuāli automašīna neatšķiras no Ziemeļamerikas varianta, taču versiju piedāvājumā iztrūkst jaudīgās "ST" modifikācijas ar 340 Zs sešcilindru motoru. Tā vietā mūsu kontinentam sagatavots sportiskais "ST-Line" un jauns biturbo dīzelis.

Vizuālo izmaiņu skaitā ir jauna dizaina radiatora režģis un motora pārsegs, priekšējie lukturi un diožu optika aizmugurē, savukārt sportiskā "ST-Line" modifikācija kopā ar pārveidotu piekari un 20 collu (21 collas izmērs par piemaksu) riteņiem saņems arī lepnāku salona iekārtojumu ar 10 veidos elektriski regulējamiem pusādas sēdekļiem, melniem griestiem, alumīnija pedāļiem un dubultiem hroma izplūdes sistēmas uzgaļiem.

"Ford Edge" dzinēju paletē būs tikai "EcoBlue" saimes pārstāvji ar 150, 190 un 238 Zs. Pēdējais biturbo dīzelis ir Eiropas tirgus visjaudīgākais variants, kas tagad attīsta par 28 ZS vairāk (agrāk 210 Zs) un arī vidējās jaudas versijai tas pielicis 10 ZS (agrāk 180 Zs). Atkarībā no versijas, motoru sadarbības partneris var būt 6-pakāpju mehāniskā vai 8-pakāpju automātiskā pārnesumkārba.   

Modernizētā "Ford Edge" aprīkojumā var būt SYNC 3 multimediju sistēma ar 8 collu ekrānu, 1000 vatu "B&O Play" audio sistēma, bezvadu uzlāde viedtālrunim un pirmoreiz trīs jauni elektroniskie palīgi:  kruīzkontrole ar automātiskās braukšanas funkciju sastrēgumos, ESA ("Evasive Steer Assistance"), kas atbalsta vadītāju strauja izvairīšanās manevra laikā un "Post Collision Assist", kas iedarbina bremzes smagas avārijas gadījumā (bloķē mašīnas tālāko kustību).

Modernizētajam modelim ir elektroniskā stāvbremze, kas izbrīvē vairāk vietas viduskonsolē un mērinstrumentu panelis, kura izgaismojumu var izvēlēties no septiņiem krāsu variantiem, bet par papildmaksu var izvēlēties, piemēram apsildāmu stūri vai apsildāmus sēdekļus priekšā un aizmugurē, 

 
7 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
bumeris 22.februāris 2018 20:16
5 1 Atbildēt

Da nē. Tev niks ir usa auto, tāpēc tu nezini. Bet man ir BMW, maniem korišiem ir bmw, tāpēc varu pateikt - BMW tikai pa grāvjiem vien.

www.iauto.lv/forums/topic/...em-vien?pnr=33

viencexperc 22.februāris 2018 20:17
4 0 Atbildēt

Eiropiešiem jaudīgāku nevajag. Tas taču rīs degvielu par 0.2 litriem uz 100 km vairāk.

Conqueror 22.februāris 2018 18:18
2 0 Atbildēt

Nu tad es te ielikšu komentāru.

Žēl ka eiropai nav paredzēts V6

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti