Goodyear prezentē jaunu riepu tehnoloģiju elektrisko transportlīdzekļu veiktspējas uzlabošanai

 

Foto: Publicitātes attēls

Goodyear | 6.marts 2018 10:26

2018. gada Ženēvas Starptautiskajā autoizstādē Goodyear demonstrēja EfficientGrip Performance ar Electric Drive tehnoloģiju - pieaugošajam elektroautomobiļu tirgum paredzētu riepas prototipu, kas jau līdz 2019. gadam būs redzams uz Eiropas ceļiem.

Goodyear testi liecina, ka dēļ elektromotora jaudas un griezes momenta, kā arī smago akumulatoru radītā papildu svara elektroautomobilim uzmontētas tradicionālās riepas var nolietoties pat par 30% ātrāk.

"Pieaugošā regulācija emisiju samazināšanai, vēlme samazināt atkarību no fosilās enerģijas un straujie akumulatoru tehnoloģiju panākumi rada ideālu vidi elektrisko transportlīdzekļu attīstībai," saka Goodyear Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas reģiona prezidents Kriss Dilanejs (Chris Delaney). "Mēs sadarbojamies ar automobiļu ražotājiem, lai jau nākamgad ieviestu mūsu Electric Drive tehnoloģiju, kas izstrādāta atbilstoši šī augošā automobiļu segmenta prasībām.”

Papildu augstākai riepu izturībai, autoražotāji sagaida arī uzlabotu rites pretestību elektriskajiem transportlīdzekļiem paredzētajām riepām. Patērētāju prioritāte ir lielāks nobraukums, ņemot vērā nepietiekami attīstītu elektrības uzpildes infrastruktūru vairumā valstu. Klusums un komforta līmenis ir vēl viens būtisks aspekts, jo nelielā ātrumā elektriskie transportlīdzekļi rada aptuveni uz pusi mazāk trokšņa, nekā tradicionālie transportlīdzekļi.

Electric Drive tehnoloģija
Kā atbildi uz šiem izaicinājumiem, EfficientGrip Performance prototips ar Electric Drive tehnoloģiju piedāvā sekojošus risinājumus:
• Inovatīvs protektora dizains: Protektora šaurās rievas (mazie kanāli) nodrošina lielāku gumijas kontaktlaukumu ar ceļa segumu nekā tradicionālās radiālās rievas. Vairāk gumijas uz ceļa palīdz riepai veiksmīgāk tikt galā ar lielu griezes momentu, vienlaikus saglabājot augstu veiktspēju uz mitra ceļa seguma. Protektora dizains arī novērš skaņas viļņa iekļūšanu rievās, tā samazinot iekšējo un ārējo riepu troksni.

• Augstas izturības konstrukcija: Riepas protektora šķērsgriezuma forma ir uzlabota, lai atbalstītu akumulatora radīto papildu svaru, vienlaikus saglabājot optimālu protektora nospiedumu, lai nodrošinātu augstu veiktspēju.

• Palielināts nobraukums: Protektora materiāla īpašības ir pielāgotas ļoti zemai rites pretestībai, lai palielinātu transportlīdzekļa nobraukumu, vienlaikus tiekot galā ar augstu griezes momentu. Turklāt sānu borti ir veidoti tā, lai samazinātu aerodinamisko pretestību, savukārt profils rada mazāku rotējošu masu, kā rezultātā samazinās enerģijas patēriņš.

"Goodyear ir uzņēmums ar 120 gadu pieredzi, kas radot inovatīvus risinājumus, palīdzējis mainīt transporta pasauli. Mēs piedāvājam EfficientGrip Performance prototipu ar Electric Drive tehnoloģiju kā pierādījumu tam, ka Goodyear turpina būt vadošais šajā ceļā uz nākotnes mobilitāti," saka Dilanejs.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti