Ford atļauj būvēt 70.gadu Mustang jaudīgos modeļus 4

 

Foto: Publicitātes attēls

iAuto | 19.aprīlis 2018 15:37

Amerikāņu tūninga kompānija Classic Recreations, kas specializējas klasisko muskuļauto mūsdienu versiju būvēšanā, saņēmusi licenci no Ford kompānijas jaudīgo Mustang Boss 302, Boss 429 un Mach 1 ražošanai.

Zināms, ka Classic Recreations ražojumi iegūs oriģinālo 1969. un 1970.gada virsbūvi vai tās mūsdienu variantu, kas izlaists ar Ford licenci, bet par dzinējspēku tiks izmantots 7,0 litru V8 429 Zs agregāts ar pārstrādātu elektronisko vadības bloku, degvielas elektronisko iesmidzināšanas sistēmu un gāzu sadales mehānismu. Kā alternatīva šim motoram tiks piedāvāts mūsdienīgs Coyote 6,0 litru V8 dzinējs ar 507 Zs jaudu, kā arī vieglais un ekonomiskais EcoBoost turbo motors.

Agrāk Ford kompānija nāca klajā ar paziņojumu, ka nosaukums Mach 1, kas tika lietots agrāko gadu jaudīgo Mustang apzīmēšanai, turpmāk tiks piešķirts elektriskās piedziņas krosoveram, ko izstrādās Team Edison struktūrvienība.

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Ozols 19.aprīlis 2018 18:55
5 3 Atbildēt

Es to sauktu par klasisko atraugu.

usaexperc 19.aprīlis 2018 15:55
4 2 Atbildēt

Nekā jauna, uzliks jaunajiem veco virsbūvi un gatavs. Iekšas viņiem nemainās no pirmās paaudzes laikiem.

Vladimirs 19.aprīlis 2018 20:44
4 2 Atbildēt

Varbūt šoreiz tas auto nebūs uzbūvēts tik šķībs, starpcitu, ka ir ar amortizāciju, joprojām 40to gadu sākuma tehnoloģijas?

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti