Kopumā klientiem Baltijā piegādāti 2455 automobiļi, bet no tiem 767 tieši Latvijā
Vadošais automobiļu ražotājs Volkswagen šā gada pirmajos četros mēnešos Latvijā pārdevis par 16% vairāk automobiļu nekā attiecīgajā laika periodā pērn. Straujākā izaugsme reģistrēta krosoveru segmentā, kurā Tiguan tirdzniecības apjoms sasniedzis rekordaugstu līmeni, kā arī strauji aug pasūtījumu skaits jaunajam T-Roc.
„Volkswagen zīmola automobiļu pārdošanas rezultāti gada pirmajos četros mēnešos ir ļoti iedvesmojoši! Arī veiksmīga mūsu līdz šim mazākā vieglā apvidus automobiļa T-Roc nonākšana tirgū būtiski ietekmēja mūsu labos darbības rezultātus. Pasūtījumu apjoms turpina pieaugt, tāpēc mēs paredzam uzrādīt vēl labākus rezultātus turpmākajos mēnešos. Spēcīgs produktu klāsts un jaunākas inovācijas nozarē nodrošina mums iespēju turpināt būt vienam no iecienītākajiem auto zīmoliem Baltijā,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Justas Nekrošius.
Būtiskākais panākums šā gada pirmajos četros mēnešos ir aizvien pieaugošais pieprasījums pēc vieglo apvidus automašīnu (SUV) modeļiem, kas Baltijas valstīs audzis par +15,6%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2017. gadā. A0 jeb mazo SUV segments attīstās visstraujāk, Baltijas valstīs vidēji uzrādot 36,2% izaugsmi. Tas atspoguļojas arī Volkswagen tirdzniecības rezultātos un produktu portfelī. Šobrīd tirgū zīmols piedāvā trīs SUV modeļus – Tiguan, Tiguan Allspace un T-Roc, taču vasaras vidū šos modeļus papildinās zīmola flagmanis – pilnībā jaunais Touareg.
Volkswagen pārdotākie modeļi gada pirmajos mēnešos ir Golf, Tiguan un Passat, kā arī cilvēku interese pieaug par Arteon un T-Roc. Patērētāju paradumi demonstrē, ka Tiguan Highline un R-Line kombinācija ir ļoti populāra, jo 44% no visiem Tiguan pasūtījumiem ir ar R-Line komplektāciju. Turklāt Arteon R-Line versija ir vispieprasītākā un patērētāju vidū novērtētākā versija, sastādot 90% no visiem Arteon pasūtījumiem.
Kā ziņots iepriekš, pagājušais gads Volkswagen zīmolam bijis visu laiku labākais gads gan globālā, gan vietējā līmenī. Pasaulē tika sasniegts jauns piegādāto automobiļu rekords – 6,23 miljonu vienības, kas ir par 4,2% vairāk nekā pirms gada. Šī tendence turpinās arī 2018. gadā. Šā gada pirmajā ceturksnī, piegādājot vairāk nekā 1,5 miljonus automobiļu (kas ir par 5,9% vairāk nekā pērn), Volkswagen zīmols sasniedza uzņēmuma vēsturē labāko piegāžu rezultātu attiecīgajā periodā.
Šogad Volkswagen fokusējas uz attīstību apvidus automobiļu (SUV) segmentā. 2018. gads iesācies ar jauna pilsētas krosovera T-Roc nonākšanu tirgū strauju izaugsmi piedzīvojošajā A0 segmentā. Vasarā tirgū būs pieejams jaunais zīmola flagmanis Volkswagen Touareg, kas savu pirmizrādi globālo pirmizrādi piedzīvoja 23. martā Pekinā. Līdz 2018. gada beigām Volkswagen prezentēs arī SUV saimes mazāko modeli – T-Cross, kas klientiem Baltijas valstīs būs pieejams 2019. gadā. Tādējādi līdz 2018. gada beigām klientiem tiks piedāvāts visu laiku plašākais Volkswagen SUV produktu portfelis ar kopumā pieciem dažādiem automobiļiem.