Porsche sadarbosies ar horvātu varenauto ražotāju Rimac

Rimac C Two Foto: Publicitātes attēls

Porsche | 20.jūnijs 2018 14:09

Porsche AG ir ieguldījusi līdzekļus tehnoloģiju un elektrisko sporta auto uzņēmumā „Rimac Automobili", iegūstot mazākuma akciju paketi 10 procentu apjomā. Šis uzņēmums izstrādā un ražo elektrisko transportlīdzekļu komponentus un izgatavo elektriskos sporta superauto. Turpinot darbu pie elektrificēšanas, Porsche jaunajā uzņēmumā saskata attīstības partneri.

2009. gadā dibinātājs Mate Rimacs (30) savā garāžā sāka strādāt pie tādu elektrisko sporta automobiļu ražošanas redzējuma, kas būtu gan ātri, gan sajūsminoši. Nesen, Ženēvas autoizstādē 2018. gada martā, „Rimac" iepazīstināja ar tā elektriskā hiperauto jaunāko versiju „C Two". Šī divvietīgā automobiļa jauda ir aptuveni 2000 ZS un maksimālais ātrums — 412 kilometru stundā. Tā nobraucamais attālums ir 650 kilometru (Eiropas jaunajā braukšanas ciklā), un ar 250 kW ātrās uzlādes sistēmu 30 minūšu laikā tiek sasniegts 80 % akumulatora uzlādes līmenis. Turklāt uzņēmums konstruē un izgatavo augstas veiktspējas elektrisko transportlīdzekļu spēka piedziņas sistēmas un akumulatoru sistēmas.

„Ar izstrādātajiem pilnīgi elektriskajiem divvietīgajiem sporta superauto, piemēram, „Concept One" vai „C Two", kā arī transportlīdzekļu pamatsistēmām „Rimac" ir iespaidīgi nodemonstrējis savu kvalifikāciju elektromobilitātes jomā," norāda Porsche valdes priekšsēdētāja vietnieks un valdes loceklis finanšu un IT jautājumos Lucs Meške. Viņš piebilst: „Mēs uzskatām, ka „Rimac" idejas un pieejas ir ārkārtīgi daudzsološas, tāpēc mēs ceram uzsākt ciešu sadarbību ar uzņēmumu attīstības partnerības veidā."

Strauji augošajā uzņēmumā, kas atrodas Zagrebā, kopumā strādā aptuveni 400 darbinieku. „Rimac" galveno uzmanību pievērš augstsprieguma akumulatoru tehnoloģijām, elektriskajām spēka piedziņām un digitālo saskarņu izstrādei starp cilvēku un mašīnu. Turklāt meitasuzņēmumā „Greyp Bikes", kas ir dibināts 2013. gadā, „Rimac" izstrādā un ražo elektrovelosipēdus.

„Šī partnerība tagad ir nozīmīgs solis, lai „Rimac" varētu kļūt par nozares populārāko komponentu un sistēmu piegādātāju elektrificēšanas, savienojamības un aizraujošajā moderno autovadītāja palīgsistēmu jomā," paskaidro „Rimac" vadītājs Mate Rimacs.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Elektriskais Peugeot e208 rāda līdera cienīgu sniegumu (+VIDEO) 5

Šis elektrozilais brīnums ir Peugeot e208. Pilnībā elektriska automašīna, kas maksā tikpat cik visiem zināmā Renault Zoe. Izskatās atraktīvāk. Jautājums, vai atraktīvāk arī brauc? Lasīt vairāk

 

"Meistara padoms". Kā rīkoties, ja uzpildīji nepareizo degvielu ? (+VIDEO) 7

Misfuelling jeb nepareizas degvielas uzpilde ik gadu sabojā tūkstošiem automašīnu dzinēju. Lasīt vairāk

 

Taizemiešu kravas auto tūnings (+ VIDEO) 9

Šķiet, ka "pirmais puisis ciemā" tas, kuram vairāk spoguļu, lukturu un oriģinālāks izpūtēja izvads. Obligāti atribūti arī specifisks krāsojums, pēc iespējas lielāki dubļusargi, emblēma uz borta, graujoša mūzika un kompjūterspēlēs dzirdēti pīkstuļi. Lasīt vairāk

 

PSA koncerns atteiksies no mazauto Citroën C1 un Peugeot 108 7

Aģentūra Reuters, atsaucoties uz trim ziņu avotiem vēsta, ka PSA koncerns ir tuvu tam, lai svītrotu no modeļu piedāvājuma Citroën C1 un Peugeot 108. Franču autoražotājs komentārus nesniedz. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti