Jaunais KADJAR – pievilcīgs stils un komforts jaunā līmenī (+ FOTO)

 

Foto: Publicitātes attēls

17.septembris 2018 13:49

2015. gadā Renault Kadjar nostiprināja savas pozīcijas kompakto SUV automobiļu segmentā. Plūstošās līnijas, dinamiskās īpašības un komforts piesaistīja plašu klientu loku. Tajā pašā laikā Kadjar lieliskās īpašības papildinājis mūsu partnera Nissan ekspertu pienesums pilnpiedziņas sistēmās un bezceļu izbraukšanas spējās.

Jaunais Kadjar ir progresējis visās jomās. Ievērojot tradicionālos SUV dizaina kodus, tas tomēr ir pievilcīgāks, stilīgāks un ar dinamiskām mūsdienīgām līnijām.

Jaunajā Kadjar modelī uzsvars likts uz komfortu, kvalitāti un ergonomisku dizainu. Salonam ir jauns dizains, kas ir vēl patīkamāks, dodoties ikdienas braucienos.

Visbeidzot, jaunajam Kadjar ir uzlaboti, degvielu taupoši benzīna un dīzeļdzinēji, kas pastiprina braukšanas prieku.

"Kadjar tika laists klajā 2015. gadā un ir Renault automobiļu piedāvājuma centrālais modelis. Tas ir globāls auto, kuru jau ir izvēlējušies vairāk nekā 450 000 klientu vairāk nekā piecdesmit valstīs. Jaunais Kadjar vēl vairāk nostiprinās šo panākumus ar savu modernāko, stilīgāko dizainu, uzlabotu komfortu un pārliecinošu kvalitāti, kas raksturīga šīs markas automašīnām. Tajā pašā laikā tam pamatā tiks piedāvāta 4WD sistēma, ar ko tas izcelsies tirgū."

Olivjē Cšanenss (Olivier Tschanhenz), mārketinga direktora vietnieks

Ārējais dizains

Stils pārskatīts ikvienā detaļā

"Jaunais Kadjar ir pievilcīgāks, greznāks, pārliecinošāks. Ārējais dizains ar acīmredzami plašāku un izsmalcinātāku priekšgalu ir pieskaņots citu Renault SUV modeļu izskatam. Pastiprinātā LED gaismu signatūra uzsver jaunā Kadjar augsto tehnoloģiju stilu izskatā."

Stefans Garda (Stéphane Guarda) , automobiļu dizaina projektu vadītājs

Klientu aptaujas liecina, ka galvenais kritērijs, kādēļ pircēji izvēlas Renault Kadjar, ir stils. Jaunā Kadjar līnijas ir vēl elegantākas, plūstošākas un izsmalcinātākas.

Gluži jauna apgaismojuma signatūra

Jaunā Kadjar priekšpusē ir C formas gaismas signatūra, kas raksturīga Renault modeļiem. To pastiprina dienas gaitas gaismās integrēti LED indikatori. Miglas lukturi arī ieguvuši LED diodes ar LED Pure Vision tehnoloģiju (standarta aprīkojumā no Intens apdares līmeņa). Tā rezultātā enerģijas patēriņš ir sešas reizes mazāks, nekā ar halogēna lukturiem. Miglas lukturi tagad ir taisnstūrveida, kas uzsver Kadjar “visurbraucēja” stilu.

Aizmugurē indikatori arī ieguvuši gaismas diodes, tāpat kā atpakaļgaitas gaismas un miglas lukturi, kas tagad ir plānāki un iebūvēti buferī  elegantākas apdares efektam.

Spēcīgāka vizuālā identitāte

Dizaineri pārveidojuši jaunā Kadjar priekšgalu un aizmuguri, lai padarītu vēl pievilcīgāku. Viens no jaunumiem ir platāks režģīs ar jauniem hromētiem ielaidumiem. Buferi ir daudz stilīgāki ar plašāku virsbūves krāsas pārklājuma laukumu. 

Krāšņāks ārējais dizains

Atkarībā no apdares līmeņa, pārveidotajam aizmugures buferim ir hromēti akcenti, kas automobilim piešķir  pārliecinošāku izskatu uz ceļa. Augstāka līmeņa apdares modeļi ir ieguvuši haizivs spuras stila antenu.

Vēl plašāka izvēle

Jaunais Kadjar ir pieejams ar divu jaunu veidu 17 un 19 collu riteņiem, kā arī trīs jaunās krāsās:  zaļā,  "Oural Green",  zilā "Iron Blue" un pelēkā "Highland Gray".

Interjera dizains un  atzīta kvalitāte

Gaisīgs, krāšņs salons

"Radot jauno Kadjar, mēs likām uzsvaru uz kvalitāti. Mēs piešķīrām apdares detaļām viendabīgāku dizainu un uzlabojām salaidumus un gludumu. Mēs arī izstrādājām ideāli iederīgu multimediju skārienekrānu un pārskatījām gaisa kondicionēšanas vadības sistēmas dizainu. Uzlabojumi ir skaidri redzami.” 

Medijs Delmers (Mehdy Delemer) , galvenais produktu speciālists, atbildīgais par Kadjar

Jau no paša sākuma, Renault Kadjar modeļos prioritāte bijusi pasažieru komforts. Jaunais Kadjar ir ieguvis vēl mūsdienīgāku dizainu un jau atzītas kvalitātes uzlabojumus.

Jauns elegantāks multimediju skārienekrāns

Vadības paneļa centrālajā daļā ir jauns multivides skārienekrāns ar kapacitīvu tehnoloģiju, kas nodrošina spilgtāku displeju un lielāku jutīgumu. 7 collu ekrāns ir saistīts ar R-LINK 2 sistēmu un kontroles pogām abās pusēs. Ekrāns ideāli ieguļas panelī un veido perfektu profilu, kas piešķir panelim elegantāku, viengabalaināku izskatu.

Gaisa kondicionēšanas pārvaldība ar modernāku, ergonomiskāku dizainu

Jaunais automātiskās gaisa kondicionēšanas pārvaldības panelis ir ieguvis mūsdienīgāku, ergonomiskāku dizainu ar temperatūras un ventilācijas iestatījumiem trīs kontroles pogām vidū. Skaidri un intuitīvi.

Papildu kvalitātes uzlabojumi

Jaunajā Kadjar katra detaļa ir piesaista skatienu! Ventilatora ietvars, durvju rokturi un viduskonsole ieguvuši matēta hroma apdares motīvus. Durvju iekšpuses paneļi ir aprīkoti ar jaunām elektrisko logu kontroles pogām un durvju spoguļiem, ar apgaismojumu, lai varētu vieglāk izmantot naktī.

Jaunas interjera noskaņas izvēles

Tagad ir pieejamas jaunas krāsas, kā arī jauna stila polsterējums ar dekoratīvām nošuvēm, dažās versijās arī ar 3D efekta tekstūru. Jaunajā Black Edition apdares versijā ir pieejams arī alkantara  polsterējums.

Iepazīstieties: KADJAR Black Edition

Kadjar piedāvājuma izcilākā apdares versija ir jaunais sportiskais Black Edition. Īpaši interjera elementi ietver alkantara polsterējumu, melnu griestu virsmu un speciālus paklājus. Kadjar Black Edition no ārpuses izceļas ar jauniem 19” vieglmetāla diskiem, priekšējiem un aizmugures aizsargstieņiem kontrastējošā krāsā un melniem durvju spoguļu ietvariem.

Iepazīstieties: KADJAR Wave

Sākot pārdot Kadjar Francijas tirgū, izveidota speciāla ierobežota daudzuma automobiļu sērija ar nosaukumu "Wave". Šo modeļu pamatā ir Life apdare, kas ietver īpašu polsterējumu ar zilām dekoratīvām šuvēm, 7 collu multimediju skārienekrāna planšeti un divu zonu gaisa kondicionēšanu. Tam ir arī priekšējais režģis un aizmugures buferis ar hromētiem ielaidumiem, hromēta josla uz apakšējo durvju aizsargiem, 19 collu rombveida diski, jumta bagāžnieks un haizivju spuras stila antena.

Optimizēts komforts

"Klientu aptaujās tika izcelts Kadjar komforts. Ar jauno Kadjar mēs šajā ziņā cenšamies sniegt vēl vairāk. Mēs pārveidojām sēdekļus, lai nodrošinātu labāku atbalstu, uzlabojām ventilācijas sistēmu un veltījām īpašu uzmanību tādiem praktiskiem aspektiem kā roku balsti, kas tagad ir bīdāmi."

Žans Ševenmans (Jean Chevennement), programmas direktora palīgs, Kadjar

Jaunā Kadjar interjera komforta uzlabojumi ir acīm redzami.  

Ergonomiskāki sēdekļi

Pārveidotie sēdekļi tagad ir aprīkoti ar garuma pielāgojumu. Tiem ir dubulta blīvuma putas, lai uzlabotu komfortu un nepieļautu nogurumu garākos braucienos, tāpat arī stingrāki sāni nodrošina labāku atbalstu. Bīdāmi priekšējie roku balsti pielāgojas dažādām ķermeņa formām.

Pārveidoti durvju iekšējie paneļi

Durvju iekšējie paneļi ir pilnīgi pārveidoti. Elektrisko durvju spoguļu regulators un viena pieskāriena logu kontrole tagad atrodas vienā panelī, kas ietver arī nakts apgaismojumu. Durvju kabatas, kas atrodas zem hromētās apdares ielaidumiem, ir pietiekami lielas, lai tajās varētu ievietot palielu ūdens pudeli.

Uzlabota apsildes sadale

Jaunas ventilācijas atveres viduskonsoles aizmugurē nodrošina uzlabotu apsildi un komfortu pasažieriem aizmugurē.

Funkcionālie aspekti

Jaunais KADJAR atvieglo dzīvi

Jaunais Kadjar ir pārskatīts visos sīkumos, lai tas būtu vēl praktiskāks lietošanai ikdienā.

Modernizēta viduskonsole

Viduskonsolei ir divi lielāki un regulējami krūzīšu turētāji, lai braucējiem būtu ērtāk. Plauktiņš pārnesumu sviras priekšā tagad ir apgaismojams.

Daudzpusīga savienojamība

Jaunajā Kadjar pieslēgtā multimediju sistēma R-LINK 2 ietver viedtālruņa spoguļošanas funkciju, kas ir saderīga ar Android Auto un Apple CarPlay. Lai uzlabotu drošību un padarītu izmantojumu ergonomiskāku, vadītājiem ir iespēja savas iecienītākās braukšanai piederīgās lietotnes skatīt tieši salona ekrānā.

Gudri izdomāti elementi

Priekšējo durvju kabatas tagad ir pietiekami lielas, lai tajās varētu ievietot 1,5 litru ūdens pudeli. Pasažieriem aizmugurē ir divas USB ligzdas, lai uzlādētu telefonus, planšetes, spēļu konsoles utt. Visbeidzot, lampiņas izgaismo ceļu pie priekšējām durvīm, lai naktī vieglāk iekāpt un izkāpt.

Modulārs izkārtojums

Kadjar modelim savā segmentā ir viens no lielākajiem bagāžas nodalījumiem ar 472 dm³ VDA (527 litri) ietilpību. Aizmugures sēdekļus (2/3-1/3) vienkārši un ātri iespējams noliekt ar "Easy Break" rokturiem abās bagāžas telpas pusēs. Savukārt priekšējā pasažiera sēdekli var noliekt līdz grīdai, lai dotu iespēju pārvadāt vairāk nekā 2,5 metrus garus objektus.

Dzinēji

Degvielas izmantojuma efektivitātes un veiktspējas uzlabojumi

Jaunais Kadjar ir aprīkots ar pielāgotiem jaunās paaudzes Renault dzinējiem. Saskaņā ar  piemērojamajiem standartiem gan benzīna, gan dīzeļmotoru dzinēji ir aprīkoti ar jaunākajām emisiju kontroles tehnoloģijām. Tajā pašā laikā tiem ir panākta uzlabota veiktspēja un samazināts degvielas patēriņš.

Benzīna dzinējs: ultra modernais 1.3 TCe

Jaunajam Kadjar ir pielāgots ultra modernais benzīna dzinējs 1.3 TCe, kas pirmo reizi tika uzstādīts Scénic modelim un pēc tam iepazīts ar Captur un Mégane.  Dzinēju izstrādājusi alianse sadarbībā ar Daimler, un tas atbilst visaugstākajiem veiktspējas un braukšanas standartiem. Tas darbojas vienmērīgi un bez vibrācijām, un tam ir 4 cilindru uzbūve. Dzinējs ar bagātīgu griezes momentu lieliski darbojas arī pie zemiem apgriezieniem. Kadjar modelī šis dzinējs ir aprīkots arī ar benzīna daļiņu filtru (GPF). Filtrs iznīcina daļiņas izplūdes gāzēs, noķerot tos mikroporainā šūnveida struktūrā, kas ar regulāru intervālu automātiski atjaunojas. TCe GPF dzinējs ir pieejams četrās versijās: TCe 140 GPF ar manuālo transmisiju, TCe 140 EDC GPF, TCe 160 GPF ar manuālo transmisiju un TCe 160 GPF EDC.

Dīzeļdzinējs: lielāka jauda, ​​jaudīgāka piedziņa, ​​mazāka piesārņojošo vielu emisija

Jaunajam Kadjar ir modernizēti dīzeļdzinēji ar selektīvu katalītiskās reducēšanas sistēmu (SCR), kas tiek uzskatīta par visefektīvāko slāpekļa oksīda (NOx) pēcapstrādes risinājumu. Šī tehnoloģija samazina motora radīto piesārņojošo vielu emisiju, ne mazākā mērā nesamazinot veiktspēju! Tajā pašā laikā dzinēji, kurus tagad dēvē par "Blue dCi", jaunajā Kadjar ir ieguvuši palielinātu jaudu un veiktspēju.

●       Ar Blue dCi 115 dzinējs palielina jaudu par 5 ZS un griezes momentu par 10 Nm, salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes dzinēju, un nodrošina vienmērīgu un ekonomisku veiktspēju. Pieejams komplektācijā ar manuālo pārnesumkārbu, bet vēlāk būs iespējams izvēties arī ar dubultā sajūga EDC transmisiju.

●       Blue dCi 150 ir modernākais dzinējs, kas tiek piedāvāts jaunajam Kadjar. Par 20 Zs palielināta jauda salīdzinājumā ar priekšteci nodrošina izcilu veiktspēju. Komplektācijā ar mehānisko pārnesumkārbu būs gan 4x2, gan 4x4 versijās.

Uzticamība ir pārbaudīta un apstiprināta

Renault koncentrējas uz piedziņas bloka izturību. Renault. Jaunais benzīna dzinējs1.3 TCe tika testēts speciālā stendā vismaz 40 000 stundas, kas ir līdzvērtīgi 14 gadu darbībai astoņas stundas dienā!

Transmisijas

Ērti braukt gan pa ceļu, gan bezceļa apstākļos

Pārbaudīta 4WD transmisija

Kadjar 4WD transmisijas izstrādē piedalījušies Nissan eksperti. Kadjar nodrošina stabilu veiktspēju uz slīdošiem ceļiem, kas nepieciešama, piemēram, ziemā braucot uz slēpošanas bāzēm, un uz mīkstas virsmas.

Trīs režīmi atbilstoši pilna spektra prasībām

Kadjar 4WD transmisija piedāvā trīs darba režīmus:

●       2WD: jauda tiek novirzīta tikai priekšējiem riteņiem, lai samazinātu degvielas patēriņu.

●       Auto: borta elektronika automātiski sadala griezes momentu starp divām asīm. Līdz 50% no griezes momenta var būt pārnesti uz aizmugurējiem riteņiem.

●       Lock: centrālais diferenciālis ir bloķēts un griezes moments tiek sadalīts 50/50 starp priekšējo un aizmugurējo asi. Paredzēts izmantošanai bezceļa apstākļos. Šis režīms ir pieejams, braucot ar ātrumu līdz 40 km/h.

Režīmus izvēlas, izmantojot kontrolpogu uz viduskonsoles tieši aiz pārnesumsviras.

Reālas bezceļu izbraukšanas īpašības

Ar 200 mm augstu klīrensu Kadjar bez grūtībām var izbraukt applūdušus ceļus. Uzbrukuma leņķis (17 °) un nobraukuma leņķis (25 °) arī ir pielāgoti vajadzībām.

Pastiprinātas saķeres sistēma 2WD versijām

Pastiprinātas saķeres jeb Extended Grip sistēma joprojām ir pieejama Kadjar 4x2 versijās. Izmantojot "dubļu un sniega" riepas, šī pretslīdes funkcija uzlabo vilkmi, lai būtu vieglāk braukt pa dubļainām vai smilšainām virsmām. Izmantojot viduskonsoles kontrolpogu aiz pārnesumu sviras, iespējams izvēlēties no trim režīmiem.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 3

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti