Jaunais Audi SQ2 debitēs oktobra sākumā

 

Foto: Publicitātes attēls

Audi | 29.septembris 2018 15:05

2018. gada Parīzes autoizstādē Audi pirmo reizi demonstrēs SQ2 modeli. Q2 saimes jaunais flagmanis izceļas starp visiem kompaktā apvidus segmenta pārstāvjiem: tas attīsta 300 ZS jaudu, kas nodrošina paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h 4,8 sekundēs, savukārt maksimālais ātrums sasniedz līdz pat 250 km/h.

Audi SQ2 ir vadošais modelis savā klasē lietošanas, informācijas un izklaides un palīgsistēmu ziņā.

Dzinēja spēks

Jebkura Audi S modeļa sirds ir tā dzinējs, un zem SQ2 motora pārsega esošais 2,0 TFSI nav izņēmums. Tas attīsta 300 ZS jaudu un nemainīgu 400 Nm griezes momentu no 2000 līdz 5200 apgr./min. Audi inženieru izstrādātais un Ģērā (Ungārijā) ražotais dzinējs pārspēj visus sava segmenta sāncenšus. Tas pats attiecināms arī uz sportiskā apvidus automobiļa veiktspēju: paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņem nieka 4,8 sekundes, bet maksimālais ātrums, kas ir elektroniski ierobežots, sasniedz līdz pat 250 km/h.

Piedziņa, stabilitāte un vadāmība

Jaudu riteņiem no 2,0 TFSI dzinēja pievada septiņu pakāpju S tronic transmisija. quattro piedziņa ar elektronisko vadību piedāvā ne vien braukšanas prieku, bet arī augstu drošību. Dinamiskas braukšanas laikā tā var pievadīt griezes momentu aizmugures riteņiem, tiklīdz autovadītājs pagriež stūri. Paātrināšanās laikā tas līkumā ļauj braukt jo īpaši gludi. quattro vadības sistēma nodrošina maksimālu kontroli un uzticamību iespējamās sānslīdēs gadījumā uz ceļa seguma ar sliktu saķeri. Braucot ātri, quattro piedziņa darbojas kopā ar atsevišķu riteņu vilces kontroli un padara vadāmību vienmērīgāku, pavisam viegli piebremzējot līkuma iekšmalā esošos riteņus, kuri ir mazāk noslogoti.

S sport balstiekārta

Audi SQ2 S sport balstiekārta ir izteikti piemērota dinamiskajam dzinējam. Tai ir sportiskāki regulējumi nekā standarta sistēmai, un tā pazemina virsbūvi par 20 milimetriem. Standarta aprīkojumā iekļautās progresīvās stūres sistēmas pastiprinātājam ir S modeļiem raksturīga efektivitātes līkne. Stūres mehānisms ir noregulēts tā, ka pastiprinātāja efektivitāte mainās atkarībā no stūres pagriešanas leņķa – jo lielāks ir leņķis, jo tiešāka ir stūres darbība. Tas uzlabo manevrētspēju pilsētas satiksmē un šauros pagriezienos.

Pilnvērtīgs S modelis: ārējais dizains

Audi Q2 bāzes versijai ir ļoti unikāls raksturs. Ķīļveidīgā arhitektūra, precīzās virsbūves līnijas, plakanās salona formas, padziļinājums sānos un īpašais C statnis piešķir tam tik atpazīstamo izskatu. S modelī ārienes dizains ir pilnveidots vēl vairāk. Jau priekšdaļa demonstrē, ka šis automobilis ir īpašs. Lielo astoņstūra formas vienoto priekšējo režģi šķērso astoņas vertikālas līnijas. Standarta aprīkojumā iekļautie LED priekšējie lukturi un LED aizmugurējie lukturi ar dinamiskajiem virzienrādītājiem rada unikālu bultas formas gaismas rakstu.

Standarta aprīkojumā iekļautā Audi drive select dinamiskās vadības sistēma ļauj autovadītājam izvēlēties automātisko, komforta, dinamisko, ekonomisko vai individuālo režīmu. Šie profili pielāgo stūres sistēmas, septiņpakāpju S tronic transmisijas un citu sistēmu darbību.

Audi SQ2 salons

Kompaktā Audi SQ2 ārējais garums ir 4,2 metri, bet garenbāze – 2,59 metri, tādā veidā, nodrošinot plašu salonu. Bagāžas nodalījuma tilpums ir no 355 līdz 1000 litriem –  atkarībā no divos vai trīs veidos sadalāmās aizmugurējo sēdekļu atzveltnes stāvokļa. Salona dizainā ir atspoguļots virsbūves formu progresīvais, ieturētais stils, ko papildina sportiski krāsu un materiālu akcenti.

SQ2 versijas salona apdarē iekļauti sarkani ventilācijas atveru ietvari, divkrāsu Nappa ādas sēdekļi un salona apgaismojuma komplekts ar izgaismotiem elementiem.

Augstākā līmeņa savienojamība: MMI Navigation plus un Audi connect

SQ2 informācijas un izklaides sistēma piedāvā plašas iespējas līdzīgi kā Audi Q2. Tās pamatā ir MMI Navigation plus ar MMI Touch. Tās izvēlnēm ir saprotama struktūra, bet grozāmo spiedpogu apakšējā viduskonsolē papildina skārienpaliktnis, kas ļauj ritināt un pietuvināt ar vairākiem pirkstiem. Balss vadība un MMI meklēšana ir ātra un uzticama. Lai iegūtu vēlamo rezultātu, parasti pietiek pateikt vien dažus vārdus. MMI Navigation plus sistēmai ir 8,3 collu displejs; datu pārraides modulis atbalsta ātro LTE bezvadu standartu un piedāvā Wi-Fi piekļuves punktu pasažieru mobilajām ierīcēm.

Vadītāja palīgsistēmas

Audi SQ2 vadītāja palīgsistēmas ir aizgūtas no pilnizmēra klases automobiļiem. Standarta aprīkojumā iekļauta Audi pre sense front sistēma, kas ar radara palīdzību atpazīst bīstamas situācijas, kas var rasties, ja automobiļa priekšā negaidīti parādās gājējs vai cits transportlīdzeklis. Sistēma brīdina autovadītāju ar skaņas un vizuālu signālu un, ja nepieciešams, iedarbina avārijas bremzēšanu. Palīgsistēmu pakā iekļautas vispopulārākās sistēmas: adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju, satiksmes sastrēgumu palīgsistēma, kas, papildus radara sensoram, izmanto arī priekšējo kameru, un citas.

Audi aktīvā joslas ieturēšanas palīgsistēma palīdz vadītājam nenovirzīties no braukšanas joslas. Izvēles aprīkojumā pieejamā stāvvietā novietošanas palīgsistēma var automātiski novietot kompakto apvidus automobili stāvvietā paralēli vai perpendikulāri braukšanas virzienam. Aizmugurējā sānu satiksmes palīgsistēma ieslēdzas tad, kad vadītājs vēlas atpakaļgaitā izbraukt no šauras stāvvietas.

Jaunais Audi SQ2 pirmo reizi tiks demonstrēts 2018. gada Parīzes autoizstādē oktobra sākumā.

 

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 6

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti